Ze is al schuldbewust. Van je fouten leer je.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:37 schreef Biancavia het volgende:
In elk geval wel heel hard 'foei!' roepen tegen je vriendin. En geef haar dan een klap zodat ze dat soort acties voortaan laat.
quote:
Je bedoelt fiscaal partner? Dat maakt voor deze kwestie niets uit.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Civilian het volgende:
Of jullie moeten financieel partner zijn?
Hebben jullie dat ooit aangevraagd/opgegeven bij de belastingdienst?
quote:
Je bent met de scooter overal sneller in Amsterdam dan met de auto, parkeerproblematiek heb ik het dan nog niet eens over.quote:
Iemand een knal voor z'n harses geven is ook niet boeiend, en een stuk minder ingrijpend. Mag ook niet, wordt ook tegen opgetreden.quote:De BKR registratie & toetsing is niet boeiend, zn toetsing gebeurd zovaak zonder toestemming. (bij bijv. aanvraag hypt. gesprek).
Ik weet niet waarvoor ze jouw gegevens moest invullen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
valsheid in geschrifte?
lol, op grond waarvan dan?
Hier noem je nogal wat kostenposten zeg!quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:07 schreef maffemuts het volgende:
Wat een optie kan zijn is jouw kaart aangetekend terug te zenden met een vriendelijk doch dringende mededeling dat jij niet wenst betrokken te worden in actie's van huisgenoten. lever voor de duidelijkheid ook een uitreksel van de burgelijke stand in waaruit blijkt dat je niet een geregistreerd partnerschap hebt en van de belastingdienst een idem verklaring waaruit blijkt dat jullie geen fiscale partners zijn.
Er is een overeenkomst tussen PrimeLine en de partner van TS, niet tussen PrimeLine en TS. Wat heeft PrimeLine dan met de gegevens van TS te maken? Als de partner van TS niet zou betalen, dan nog kan PrimeLine niet bij TS aankloppen. TS heeft immers niet getekend. Uitzondering lijkt me een huwelijk in gemeenschap van goederen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:07 schreef maffemuts het volgende:
Primaline vraagt altijd naar de gegevens van de partner, dit heeft te maken met de inkomsten van de aanvrager indien deze niet toereikend zouden kunnen zijn.
En als ik iets koop met PrimeLine en daarbij jouw gegevens als partnergegevens invul dan krijg jij ook zo'n creditcard. Vervolgens betaal ik niet en komen ze bij jou geld halen. Leuk systeem. Als ze bij de partner iets willen kunnen halen dan moet die partner meetekenen. En dan gaat de partner dus ook zelf een contract met PrimeLine aan.quote:In deze situatie is het gewoon de naïviteit van je vriendin die het wellicht goed bedoelde maar geheel niet jou gegevens had hoeven op te geven. door dat zij met het invullen van jou gegevens heeft "verklaard" dat jullie partners zijn ben jij dus ook in dit krediet betrokken. en heb jij dus een creditcard gekregen, en daarmee ook bij het BKR geregistreerd. Wat een optie kan zijn is jouw kaart aangetekend terug te zenden met een vriendelijk doch dringende mededeling dat jij niet wenst betrokken te worden in actie's van huisgenoten. lever voor de duidelijkheid ook een uitreksel van de burgelijke stand in waaruit blijkt dat je niet een geregistreerd partnerschap hebt en van de belastingdienst een idem verklaring waaruit blijkt dat jullie geen fiscale partners zijn.
Rechtsbijstand inschakelen als PrimeLine niet wil luisteren is wel handig. Negatieve registratie bij het BKR niet.quote:Mocht PrimeLine de kaart retouneren aan je met de melding dat jij een contract zou hebben ondertekend ( de handtekening van je vriendin notabene ) raad ik je toch aan naar het bureau voor rechtshulp te gaan bij jou in de buurt. anders kun je namelijk in de toekomst nog wel eens vervelnde verassingen krijgen bij de aanvraag van bijvoorbeeld een Hypotheek o.i.d
Primeline heeft namelijk in de kleine letters staan dat je verplicht bent om gebruik te maken van de kaart voor een bepaald bedrag per jaar of de wettelijke kosten te moeten betalen. dit noemen ze contractbreuk bij primeline en geven ze je ook nog een negatieve registratie mee.
True, maar als je niets doet en daardoor een negatieve BKR-registratie krijgt dan heb je wel een probleem.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hier noem je nogal wat kostenposten zeg!
Aangetekend...
Uittreksel...
Verklaring...
En een heleboel moeite! Voor zover ik weet is het nog altijd zo in dat land dat een bedrijf je niet ongevraagd troep mag toezenden met een verplichting daarbij! Oftewel die creditcard, kan je net als voetbaltijdschriften, ondergoed of reclamedrukwerk weggooien, retourneren, of wat jij er maar mee wil doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |