Goede speler, maar schijnt door wat Engelse clubs gevolgd te worden. Dus denk ook niet dat ie naar Feijenoord zal gaan.quote:
Hij wil zelf graag naar Feyenoord.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Goede speler, maar schijnt door wat Engelse clubs gevolgd te worden. Dus denk ook niet dat ie naar Feijenoord zal gaan.
Als ze zo lang blijven wachten wel ja.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:53 schreef jorienvdherik het volgende:
We verliezen toch alle spelers als ajax ook wil.
douglas, sulemani
quote:Dochtertje Kuyt steelt de show
KATWIJK - Noëlle Kuyt kreeg donderdag de lachers op haar hand na afloop van de training van het Nederlands elftal. Het dochtertje van de aanvaller van Liverpool rende na het laatste fluitsignaal van bondscoach Marco van Basten meteen naar haar vader en begon hard te zingen.
,,Helemaal niets in Amsterdam,’’ schalde het over het speelveld. De kleine Kuyt verwees daarmee naar de tweede plek van Ajax in de competitie, achter landskampioen PSV.
,,Dat komt omdat ze André Ooijer zag,’’ legde Dirk Kuyt later uit. ,,We hebben met beide families de kampioenswedstrijd van PSV op televisie bekeken. Ze hoorde toen Ibrahim Afellay dat liedje zingen. Nu zag ze Ooijer weer en begon ze weer te zingen.’’
Bondscoach Marco van Basten, de nieuwe trainer van Ajax, had de dochter van Kuyt ook gehoord. ,,Gelukkig trainen we volgende week in Hoenderloo. Dat is toch iets verder weg voor de familie Kuyt,’’ lachte hij. (ANP)
ja, die lokken natuurlijk elke speler met vCLquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:53 schreef jorienvdherik het volgende:
We verliezen toch alle spelers als ajax ook wil.
douglas, sulemani
quote:
Daar heb je een goed punt! Maar Feijenoord zal em qua salaris niet zoveel kunnen bieden, maar het is miss. wel een betere opstap naar de topquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:53 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij wil zelf graag naar Feyenoord.
Ook wordt hij gevolgd door Engelse subtoppers, dus die slag hoef je niet persé te verliezen.
Was vorig seizoen ook al. ¤60 voor twee wedstrijden.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Oefenwedstrijd: Feyenoord - Borussia Dortmund
Datum: 01-08-2008
Tijd: 20.45u
Stadion: De Kuip, Rotterdam
Prijzen: ¤ 30,- t/m ¤ 50,-
Zie ik dat nou goed? ¤30 euro?!
Zijn ze helemaal debiel geworden ofzo?
Haha, en met een gouden seizoenkaart... Moet je dan ook betalen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Oefenwedstrijd: Feyenoord - Borussia Dortmund
Datum: 01-08-2008
Tijd: 20.45u
Stadion: De Kuip, Rotterdam
Prijzen: ¤ 30,- t/m ¤ 50,-
Zie ik dat nou goed? ¤30 euro?!
Zijn ze helemaal debiel geworden ofzo?
Alsof die komtquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Als kluivert naar Feyenoord komt dan lever ik mijn SCC in!
Doe je toch niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Die PSV'ers hadden anders groot gelijk, niets kinderachtigs aan. Zo iemand wil je toch niet bij je club?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Doe je toch niet.
En ga nu niet zo kinderachtig doen als enkele PSV'ers destijds
Je kent me niet eens man!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:14 schreef Zapper het volgende:
Doe je toch niet.
Die gaat natuurlijk ook never nooit niet naar Feyenoord he.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Jawel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:14 schreef Zapper het volgende:
Als ie bij Feyenoord een tientje meer kan verdienen dan bij een andere club dan komt hij wel hoor. We hebben het over Patrick Kluivert hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk ook never nooit niet naar Feyenoord he.
Dat kan het bestuur van Feyenoord toch nooit maken. Dat is vragen om onrust.
Bovendien begint Kluivert daar ook niet aan lijkt me.. beetje vreemd gerucht.
Ja, want wie wil nou niet ieder weekend door een vol stadion voor moordenaar worden uitgemaakt. Lijkt me het tientje wel waard, ja.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:21 schreef Addicted_To_House het volgende:
[..]
Als ie bij Feyenoord een tientje meer kan verdienen dan bij een andere club dan komt hij wel hoor. We hebben het over Patrick Kluivert hoor.
Ik geloof dat er wel grotere "criminelen" bij je clubje gespeeld hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:16 schreef Addicted_To_House het volgende:
Die PSV'ers hadden anders groot gelijk, niets kinderachtigs aan. Zo iemand wil je toch niet bij je club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |