Hoeft toch nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:32 schreef Happel het volgende:
Sluiten dan maar. Plaats ik wel een nieuwe met een toepasselijke TT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat de discussie niet ten goede zal doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:34 schreef Happel het volgende:
Verander de TT dan even in Kluivert mag ik oversteken...
Davids schijnt een club te zoeken.quote:
Zo ging 'ie helemaal niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee
en als je dan een taxi belt dan gaan we mee
kunnen we dan ook niet na verbeek een van die twee de boertjes als trainer halen? ik kan echt niet wachten op dat jiddisch gebral van die ventquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Davids schijnt een club te zoeken.
Of we halen Litmanen als pinchitter.
Ik ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Kluivert naar Feyenoord is wel het slechtste gerucht dat ik in tijden heb gehoord.
quote:Emerton heeft geen trek in terugkeer naar Feyenoord
Technisch directeur Peter Bosz van Feyenoord zou Brett Emerton hebben gepolst over een terugkeer naar Rotterdam.
Emerton heeft geen trek in terugkeer naar Feyenoord
galleria zoom
De spelers van Blackburn Rovers, die in het verleden al actief was voor de Rotterdammers, heeft echter aangegeven geen trek te hebben in een terugkeer naar Feyenoord.
De Australiër heeft het bij zijn huidige club prima naar zijn zin.
Feyenoord is op zoek naar een rechtsback omdat Theo Lucius dit seizoen niet kon imponeren en de club ook in Dwight Tiendalli niet de beoogde rechtervleugelverdediger ziet.
Prima, ging er bij voorbaat al niet van uit dat ie zal komen. Onzin gerucht dus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:27 schreef dvdfreak het volgende:
Zijn naam ook al gecirculeerd bij Villareal, Olympiakos, Real Madrid, Atletico Madrid,Lazio Roma en Aston Villa.Hopen dat we hem binnen kunnen halen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |