Ach ze wil zo graag.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:06 schreef milagro het volgende:
leuk, hè, Hamer werd zonet afgeleid door de voorzitter
Angst & SPquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:12 schreef Qomolangma het volgende:
Hoe is Hamer ooit fractievoorzitter geworden.
Ja, ze heeft iets aandoenlijks.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:09 schreef FJD het volgende:
Ik vind Agnes wel schattig, tot ze een punt probeert te maken.
Presentatie is slecht. Maar een weinigen die zo het politieke spel zo goed beheersen. Een van de doorslaggevende redenen waarom ze uiteindelijk tot fractievoorzitter is gekozen.quote:Hamer vind ik echt kansloos
Tja, hij probeert de Partij van de Hardwerkende Nederlander te worden.quote:Rutte: Hardwerkende Nederlander.
Hamer: Dat lijken me hele grote woorden.
Wat is mis met dat lijstje?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:06 schreef FJD het volgende:
Het niveau is redelijk kansloos tot op dit moment.
Nu Hamer:
Het nemen van je verantwoordelijkheid als doel an sich.
Het aggeren tegen mensen die met de rug naar de samenleving staan maar ondertussen Vogelaar als je minister moeten rekenen.
Politiek zien als plaats voor grote idealen terwijl je lid v/d PvdA bent.
Professionele ervaring is een welkome aanvulling op de kille cijfers.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:36 schreef FJD het volgende:
HamerIk kom toevallig uit het taalonderwijs
Mensen die naar een taalcursus komen als doorsnee nemen van de gehele populatie en op basis daarvan een algemene uitspraak doen.
Verdonk doet ook denigrerend maar Hamer is toch een stuk erger in deze
Doe er maar lollig over maar het is toch fantastisch dat kamerleden ook nog vrijwilligerswerk doen?quote:
ik vond het wat té opportuun, hoor "ik geef nog steeds les...... ja, uh... in mijn vrije tijd"quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Professionele ervaring is een welkome aanvulling op de kille cijfers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |