abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juni 2008 @ 13:02:41 #126
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_59702964
Mén, ik ben echt zuur. Ik hoop dat ze Votron al zijn bonussen van 3mln afpakken... 750k basissalaris is al teveel. Hij mag ook wel eens pijn lijden ipv de shareholders.
Gvd:
a) rampzalige koers
b) geen interim dividend
c) dividend over 2008 in aandelen ipv cash

The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  donderdag 26 juni 2008 @ 13:09:38 #127
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_59703164
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:02 schreef Public_NME het volgende:
Mén, ik ben echt zuur. Ik hoop dat ze Votron al zijn bonussen van 3mln afpakken... 750k basissalaris is al teveel. Hij mag ook wel eens pijn lijden ipv de shareholders.
Gvd:
a) rampzalige koers
b) geen interim dividend
c) dividend over 2008 in aandelen ipv cash

Hij is vorige week nog verkozen tot slechtst renderende bestuurder. ZIjn bonussen vielen wat tegen, daar hebben ze hem al in gecompenseerd en er zat ook nog een loonsverhoging (zonder rugespraak met aandeelhouders) bij geloof ik.

Hoe dan ook, ik vind het nogal wat, zeggen dat er niks aan de hand is en dan opeens 8 miljard nodig hebben; dividend wordt gewoon niet uitgekeerd. Ik heb iemand op mijn werk die ik al maanden vraag waarom hij die aandelen laat staan, ik zou lager instappen. Maar die hield ze dus aan voor de LT en voornamelijk het dividend ...

Succes ermee, ik ben blij dat ik ze niet heb. En dan niet door de koersval van vandaag, maar door het feit dat er mooi weer wordt gespeeld en er opeens van alles aan de hand schijnt te zijn.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 26 juni 2008 @ 13:15:32 #128
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_59703340
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:09 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik heb iemand op mijn werk die ik al maanden vraag waarom hij die aandelen laat staan, ik zou lager instappen. Maar die hield ze dus aan voor de LT en voornamelijk het dividend ...
Dat had ik dus ook, ik had ze achteraf gezien direct na ex-dividend eruit moeten knallen maarja. Nu nog maar even wachten.

Over Votron, hij had maar een jaar salaris van 3,91mln. Wat een schijntje voor zo'n goede bestuurder Verkozen tot grootste schandaal qua CEO compensation van afgelopen jaar geloof ik. Ik ben best wel pissig over de gang van zaken.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:06:42 #129
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59713401
Is het slim om nu Fortis te kopen?
pi_59713927
even een linkje plaatsen, zodat ik voortaan de gesprekken hier kan volgen, heb ook een portefeuille bij Binck sinds kort, op m'n allereerste optie licht verloren, SBM, nu nog Royal Dutch en Unilever in de pocket.

als iemand nog een tip heeft
  donderdag 26 juni 2008 @ 21:26:04 #131
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_59715601
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:06 schreef Erasmo het volgende:
Geen idee. Ik pakte zelf vandaag nog wat stukjes op op -12% want dacht de bodem voor de week wel gezien te hebben.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_59717000
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:06 schreef Erasmo het volgende:
Waarom zou je aandelen willen kopen van een bedrijf met dergelijk addergebroed aan de top?

Zoiets doe je alleen als je ze kunt kopen tegen een flinke discount en zo ver is het nog niet.
pi_59718169
Tsja het dividendrendement was zo goed bij Fortis, riepen de eeuwige bulls.
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:12:59 #134
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59719508
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:04 schreef _Henry_ het volgende:

[..]

Waarom zou je aandelen willen kopen van een bedrijf met dergelijk addergebroed aan de top?

Zoiets doe je alleen als je ze kunt kopen tegen een flinke discount en zo ver is het nog niet.
het is toch goed mogelijk dat fortis over een jaar of 2 verdubbeld is?
je oogst wat je zaait
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:21:46 #135
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_59719748
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:12 schreef Amokzaaier het volgende:
het is toch goed mogelijk dat fortis over een jaar of 2 verdubbeld is?
Als ze er nog zijn wel ja.
.
Maar wat hierboven al gezegd werd, de vraag is of je ze wel in je knip wilt hebben. Ik denk dat het per saldo wel meevalt, maar ik hoef ze niet. Bovendien heb ik een hekel aan een bestuurder die wanbeleid pleegt (of slecht anticipeert) en dan loonsverhoging 'krijgt'. Overigens is het niet alleen een loonverhoging, maar zijn bonus optie's leverden niet genoeg op en toen heeft men hem een herziende optieregeling 'geboden'. Tja, sorry dat zijn dingen waar ik niet zo van hou, een bestuurder mag best flink verdienen, maar een bonus krijg je bij goed werk, niet bij zo'n debacel als waar Fortis nu in zit. En dividend intrekken vind ik ook een beetje ... nou ja, ik hou er gewoon nietvan. Toegegeven, Fortis is nooit mijn tent geweest.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:29:23 #136
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59719937
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:21 schreef elcastel het volgende:

[..]

Als ze er nog zijn wel ja.
.
Maar wat hierboven al gezegd werd, de vraag is of je ze wel in je knip wilt hebben. Ik denk dat het per saldo wel meevalt, maar ik hoef ze niet. Bovendien heb ik een hekel aan een bestuurder die wanbeleid pleegt (of slecht anticipeert) en dan loonsverhoging 'krijgt'. Overigens is het niet alleen een loonverhoging, maar zijn bonus optie's leverden niet genoeg op en toen heeft men hem een herziende optieregeling 'geboden'. Tja, sorry dat zijn dingen waar ik niet zo van hou, een bestuurder mag best flink verdienen, maar een bonus krijg je bij goed werk, niet bij zo'n debacel als waar Fortis nu in zit. En dividend intrekken vind ik ook een beetje ... nou ja, ik hou er gewoon nietvan. Toegegeven, Fortis is nooit mijn tent geweest.
mij interesseert enkel winst. Ik denk niet dat ze failliet zullen gaan. Dan verwacht ik een stabilisatie tov de aex. Ik ben wel een grote noob hoor, dit zal mijn eerste investering worden.
je oogst wat je zaait
pi_59722192
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:29 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

mij interesseert enkel winst. Ik denk niet dat ze failliet zullen gaan. Dan verwacht ik een stabilisatie tov de aex. Ik ben wel een grote noob hoor, dit zal mijn eerste investering worden.
Dat dus, ik turbo er op los. Iets wat qua basis fundament niet goed is wil niet zeggen dat je er geen centjens mee kunt verdienen . Zoiezo, kijk maar eens bij de 10 hardst afgestraften bij de AEX, daar klopt geen fuck van, als .. en dat gebeurt vanzelf wel weer alles omhoog wordt getrokken valt er weer genoeg centjens te verdienen

Nu is het vooral turbo olie long en aex turbo short lol
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 01:56:26 #138
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59722243
ik lees op een ander forum dat Barclays Fortis nu misschien over gaat nemen??
ps: op hoeveel kan ik op Fortis het beste instappen? ( ik denk aan 6.5)

+investeren in goud, wil ik doen met eventuele grote inflatie in europa voor de deur, hoe kan ik dat het beste doen?
je oogst wat je zaait
  vrijdag 27 juni 2008 @ 06:28:46 #139
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_59723056
tvp
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_59723394
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 01:56 schreef Amokzaaier het volgende:
ik lees op een ander forum dat Barclays Fortis nu misschien over gaat nemen??
ps: op hoeveel kan ik op Fortis het beste instappen? ( ik denk aan 6.5)

+investeren in goud, wil ik doen met eventuele grote inflatie in europa voor de deur, hoe kan ik dat het beste doen?
Weet wel dat dat 35% onder de huidige prijs is (not gonna happen).
pi_59724177
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:22 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Fortis heeft over de 7% div. rendement. In Augustus is er weer interimdividend van ongeveer 0,50 per aandeel. Ik heb ze staan tegen 16,86....
Nop

Maar komt wel weer goed, die van mij staan aan 12,1...
pi_59724340
Lol in de omzet so far al weer voor fortis whehe. Het is alleen een beetje lastig in te schatten om nu wel of niet te kopen. Alles klettert ongenadig hard naar beneden. Mochten de bordjes groen worden komt arcelor en apple weer in mn boekje.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 09:43:36 #143
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59724637
Het zal niet lang meer duren voordat we door de 400 heen schieten.
pi_59724897
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 09:43 schreef SjonLok het volgende:
Het zal niet lang meer duren voordat we door de 400 heen schieten.
ben benieuwd wie de rode lantaarn vandaag mag gaan dragen
pi_59725289
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 01:56 schreef Amokzaaier het volgende:
Naar een bedrijf gaan dat goud verkoopt (vroeger deden veel banken dat), en het kopen. In een zakje stoppen en onder je matras leggen.
pi_59725385
TomTom
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:19:47 #147
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59725481
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:12 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Naar een bedrijf gaan dat goud verkoopt (vroeger deden veel banken dat), en het kopen. In een zakje stoppen en onder je matras leggen.
dat moet toch anders kunnen?

Wat zijn de belangrijkste financials van Amerika?
je oogst wat je zaait
pi_59725528
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:19 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

dat moet toch anders kunnen?
Vast, maar dan koop je het virtueel.

Zo deed ik het vroeger. Is ook leuk om naar te kijken.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:30:53 #149
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59725754
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:21 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Vast, maar dan koop je het virtueel.

Zo deed ik het vroeger. Is ook leuk om naar te kijken.
Volgens diverse fora, experts staat grote inflatie voor de deur. Is het dan niet geniaal om nu goud te kopen? En waar kan ik dat het beste kopen?
je oogst wat je zaait
pi_59725905
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:30 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

Volgens diverse fora, experts staat grote inflatie voor de deur. Is het dan niet geniaal om nu goud te kopen? En waar kan ik dat het beste kopen?
Ik weet niet of het geniaal is. Het kan geniaal uitpakken. Ik heb al goud, dus ben al binnen.

Waar je het het beste kunt kopen zou ik echt niet weten. Ik heb het gewoon bij de bank gekocht en in een kluis gelegd. Een kilo heeft de inhoud van een chocoladereep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')