1.05^3 = 1.157625quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:03 schreef Twijfelaar80 het volgende:
[..]
op de spaarrekening had je 14 gepakt.
Ik nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:09 schreef Scorpie het volgende:
WTF , TomTom
Daar ben ik op tijd uitgestapt zeg!
Holy shit ja!quote:
Nooitquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:06 schreef Scorpie het volgende:
Maar wanneer zou dan weer een goed buy-in moment zijn?
Onwaar; TomTom heeft zich laten verrassen, door de snelle prijsdaling en vele nieuwe aanbieders, iets wat ik vreemd vind. Ze hadden zich beter moeten profileren en met andere producten moeten komen. Maar navigatie komt overal in; alle vervoersmiddelen, laptops, telefoons, horloges van mijn part.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:48 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Nooit
Ik geloof niet dat Tomtom op de lange duur een lucratief aandeel is. Er zit veel te weinig geld in het maken van alleen nav.apps.
De koers is zolangzamerhand lachwekkend te noemen. Denk dat de daling deels te wijten is aan het volksaandeel karakter van T2.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:00 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Onwaar; TomTom heeft zich laten verrassen, door de snelle prijsdaling en vele nieuwe aanbieders, iets wat ik vreemd vind. Ze hadden zich beter moeten profileren en met andere producten moeten komen. Maar navigatie komt overal in; alle vervoersmiddelen, laptops, telefoons, horloges van mijn part.
Verder hebben ze Tele Atlas. TA alleen is al meer dan 14 euro waard.
Lekker op tijd!quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:18 schreef Erasmo het volgende:
Morgen wordt er op RTLZ aandacht aan besteed hoe je toch je kansen kan grijpen op een dalende markt.
Onder andere jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Lekker op tijd!![]()
Of bedoelen ze gewoon aandelen
De koers valt ook geenzins te rijmen met wat je op straat ziet:quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Met deze koers gaat T2 gewoon overgenomen worden, dat zit er geheid in. Veel te aantrekkelijk. Hier in Nederland denken ze dat die tent niks meer waard is, maar in de vergaderruimtes van die Amerikaanse techno's weten ze wel beter. Zonde hoor, zo'n mooi Nederlands bedrijf (twee eigenlijk met TeleAtlas).
Ik vond zowel Aandelendronken als Optiedronken 2 leuke boekjes om een beetje de basics door te nemen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:55 schreef poffu het volgende:
weet iemand nog een goed boek om me een beetje weg wijs te maken in het wereldje van beleggen in aandelen, obligaties etc.
engels of nederlands maakt niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |