quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:08 schreef Zero2Nine het volgende:
Die terugval is bij mij ook een probleem, menig statig flatgebouw heeft nog maar 2$ ipv 3 of is zelfs helemaal verlaten
Zelfde probleem, klopt echt geen zak van. Ook die commute time slaat nergens op, dan hoeven ze alleen naar de overkant te lopen en staat er ''long''quote:Op zondag 22 juni 2008 21:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Speel met RH en heb een commute time van onder de 35, tering veel vraag naar woonwijken maar toch verrekte veel werkeloosheid
Wat ik bedoel is dat je je woningen dan medium moet maken en je commercial high, net zo lang tot alles op een niveau gegroeid is, of je commercial hoger.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:49 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Op wie reageer je ?
In geval op mij: Dat weet ik. Heb je ook een oplossing om meer rijke sims de stad in te lokken?
Kleine tip... Ik had ook wat werkeloosheid bij de modale en rijke inwoners, maar het was vrij plaatselijk. Ik heb toen ontdekt dat jachthavens ook modale en rijke werknemers (123 per stuk) vragen. Toen ik die had geplaatst vulde mijn flat weer met rijke inwonersquote:Op zondag 22 juni 2008 18:39 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb echt iets lijps. Mijn $$$ residents zijn in bijna alle gevallen werkeloos en ze kunnen geen werk vinden. Als ze dan zo verpauperen werken ze opeens wel allemaal. Ik zet er een gebouw neer met 3500 $$$ jobs en het heeft nog geen zin
. Hoe meer winkels en high tech ik krijg hoe meer werkeloosheid voor de rijke
Maakt niet uit, kheb 50.000 $$$ banen in de commercial en 30.000 in high tech, dat is dus het probleem niet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:06 schreef Magpie het volgende:
[..]
Kleine tip... Ik had ook wat werkeloosheid bij de modale en rijke inwoners, maar het was vrij plaatselijk. Ik heb toen ontdekt dat jachthavens ook modale en rijke werknemers (123 per stuk) vragen. Toen ik die had geplaatst vulde mijn flat weer met rijke inwoners
als het voor de rest druk is qua auto;s kan ik me voorstellen dat je er lang over doen...quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[..]
Zelfde probleem, klopt echt geen zak van. Ook die commute time slaat nergens op, dan hoeven ze alleen naar de overkant te lopen en staat er ''long''
Als ze naar de overkant moeten lopen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
als het voor de rest druk is qua auto;s kan ik me voorstellen dat je er lang over doen...
langer dan wanneer het rustig is namelijk
Ok bedanktquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:24 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat je je woningen dan medium moet maken en je commercial high, net zo lang tot alles op een niveau gegroeid is, of je commercial hoger.
Rijke sims lok je met mooie, ruim opgezette wijken, veel parkjes, etc...
Dat klopt bij mij ook nooit. Maar misschien is het zo dat je die woonwijk hebt aangelegd tegelijkertijd met de toewijzing van een commercieel gebied elders (ver weg), dan zou het enigszins logisch zijn. De meter van commute time klopt echter geen drol van. Dan leg je een nieuwe snelweg aan van woongebied naar werkgebied, en verwacht je dus een daling van commute time 50 naar 45 ofzo, maar ik kreeg een stijging naar 54, die snelweg er maar weer uitgegooid, bah!quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:36 schreef De_Ananas het volgende:
Zelfde probleem, klopt echt geen zak van. Ook die commute time slaat nergens op, dan hoeven ze alleen naar de overkant te lopen en staat er ''long''
Bij mij zijn ze werkeloos, vervallen ze en dan hebben ze opeens wel allemaal werkquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:02 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Ok bedankt. Het is inderdaad zo dat medium density woonflats met $$$ veel minder snel in verval raken, licht bebouwde woonwijken worden automatisch villa's, en die houden stand. Het zal ook wel goed zijn voor de verkeersdrukte neem ik aan, alles in 'high density' neerplanten bracht wat ik er ook aan deed files met zich mee. Dan maar wat minder inwoners in m'n stad....
En toch, als iemand een geweldige oplossing weet, hoe je dus high density residental zones van $$$ blijft behouden. Please tell me (us), want ik zie dat meerdere simcity4 spelers dit willen weten.
Volgens mij wisselen sims vrij makkelijk van baan. Als je dicht bij hun huis nieuwe werkgelegenheid creëert zullen ze daar ook gaan werken als het goed is. Het moet natuurlijk wel passen bij hun niveau.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:11 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Dat klopt bij mij ook nooit. Maar misschien is het zo dat je die woonwijk hebt aangelegd tegelijkertijd met de toewijzing van een commercieel gebied elders (ver weg), dan zou het enigszins logisch zijn. De meter van commute time klopt echter geen drol van. Dan leg je een nieuwe snelweg aan van woongebied naar werkgebied, en verwacht je dus een daling van commute time 50 naar 45 ofzo, maar ik kreeg een stijging naar 54, die snelweg er maar weer uitgegooid, bah!Ik kan m'n grond en vooral geld wel beter besteden.
De stations moet je los downloaden. Klikquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:15 schreef Kadafi het volgende:
Welke mod (op Simtropolis) moet ik downloaden om ground lightrail stations te kunnen aanleggen? Ground lightrail geen probleem. Maar stations ervoor, waar zijn ze, niet inbegrepen bij de network add on mod ofzo?
Om gemakkelijk tunnels te maken zou je de digging lots van Shadow Assassin kunnen gebruiken. Die kan je vinden op SC4devotion.com.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:34 schreef Gallorini het volgende:
Zelf ben ik eigenlijk nog op zoek naar iets om tunnels te maken en vraag ik me af hoe je bepaalde huizen kan neerzetten als je gewoon zoned
Ik bedoel, als ik huizen download van bv Stex, dan zie ik die nergens terug in mijn simcity.
Klikken op het menu die rood omcirkelt is en dan krijg je de Building Style Controle te zien.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:10 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Tunnelen lukt inmiddels. Alleen waar kan ik die bouwstijl ingeven dan?
heb je genoeg werk voor de juiste "klasse"? (dus $ werk voor $ woningen, $$ werk voor $$ woningen en $$$ werk voor $$$ woningen)quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:56 schreef Caas het volgende:
Waarom wordt er bij mij veel aangegeven dat er geen werk is? Terwijl ik afdoende industriele en commerciele zones heb. (ook als ze pal naast de woningen liggen geven die woningen het nog aan!)
![]()
Ja, ga eerst naar: C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\SimCity 4\Regions (of waar je regio's ook mogen staan(ga niet naar de map regio's in de simcity map die op je programma's schijf staan, dan werkt het niet)) gewoon de plek waar de regio's staan op de c-schijfquote:Op zondag 13 juli 2008 13:26 schreef FutureWorld het volgende:
Ik heb een vraag: Ik heb net een nieuwe regio gedownload. Nu wil ik deze importeren in SimCity, en ik krijg de foutmelding dat de grootte niet klopt (mijn nieuwe regio is groter dan de standaard-Simcity-regio). Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Alvast bedankt!
over dat plugin gedeelte, je moet ze neerzetten in: G:\simcity4deluxe\Pluginsquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:45 schreef oosterink2 het volgende:
Ik heb nu een paar steden, mijn grootste wonen bijna 400.000 mensen in en het begint moeilijk om alles in goede banen te lijden. Mijn vraag is nu of er een programma is ( ik heb er wel van gehoord ) waarmee je eigen gebouwen kunt maken, en het als het kan in het Nederlands. Ik heb al verschillende programma's geprobeerd zoals die van maxis zelf maar daar schiet ik niet echt mee op.
P.S.: Weet iemand de naam waar je de plugins in kan zetten? normaal zet ik ze gewoon in de standaard map: Mijn documenten\SimCity 4 maar de meeste plugins vind ik niet meer terug in het spel, weet iemand hoe dat komt?
Is inderdaad nog best lastig. Zo bleek de pier alleen goed aan te sluiten als je grond op het laagste niveau ligt. En ik zat daar eerst nog één niveau boven, maar daar kwam ik pas achter toen ik alles al had aangelegd. Kon ik weer volledig overnieuw beginnen.quote:Ziet er weer heerlijk uit zo dat haventje! Was vanmiddag zelf ook even aan het rommelen met de kades van Pegasus, maar had continu problemen dat een aantal lot's lager dan het water kwamen te liggen... nog ffkes oplossen dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |