hallo allemaal,
ik heb een grote hobby en dat is schilderen, omdat ik muren te kort kom wil ik er een paar te koop aanbieden;
even kijken of het me lukt om foto's te plaatsen ik hoop dat ik me aan alle regels hou
als ik iets fout doe zeg het me a.u.b. dan doe ik dat niet expres.......
hier komt de eerste het is een 4cm 3D linnen doek en het schilderij heb ik geschilderd met acrylverf
afmeting is 50x60 en het is een afbeelding van ROY LICHTENSTEIN
het schilderij heet ''TEARS OF FEAR''
![]()
tweede is ook van roy lichtenstein, ook 3D doek 60x60 cm THE KISS
![]()
derde is ook van lichtenstein ''GIRL IN FEAR'' 60x60 cm ook 3D doek
![]()
vierde is een heel groot schilderij 2 doeken van 80 x80 cm dus het totale schilderij is maar
liefst 160 x80 cm natuurlijk ook 3D doek
![]()
vijfde schilderij is een kleintje op gewoon linnen doek 40x 40 cm ook van roy lichtenstein
''tears of happiness''
![]()
zesde schilderij is ook op gewoon linnen doek 60x70 cm ''LOVE''
![]()
zevende schilderij is ook heel mooi maar wel een andere stijl dan lichtenstein
ook geschilderd op 3D linnen doek met acrylverf afmeting 50x60
heel romantisch ik noem het ''VERLIEFD''
![]()
en het achste schilderij is heel bijzonder , geschilderd op een houten paneel afmeting 80x80 cm
gewoon een zeer mooie pop art dame......
ben er erg trots op maar past niet meer bij de rest van mijn collectie en interieur dus wil er tegen
een mooie prijs wel afstand van doen
![]()
Verder wil ik jullie nog even meegeven dat ik van alle schildeijen de zijkanten heb meegeschilderd dus dat het niet nodig is om ze in te lijsten ofzo, ze kunnen zo aan de muur.
ik weet niet precies hoe alles hier werkt maar mijn email adres is popirmart@gmail.com dus
mochten jullie belangstelling hebben email me dan en vermeld het schilderij die je zou willen kopen,
eerst bekijken mag natuurlijk ook, je bent van harte welkom, ik hoop dat ik hier geen rare emails op krijg
vindt het best eng, post voor het eerst in dit topic.
ik hoop wel op serieuse biedingen want dit zijn echt geen prints maar echt ouderwets handwerk en in elk schilderij zit bloed zweet en tranen en ze zijn met veel liefde gemaakt, de uren werk die erin zijn gaan zitten zijn ontelbaar, dus als er liefhebbers zijn mail me dan !