Je moest eens weten...quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]De gemiddelde 3FM-Topic'er stemt wel even, lijkt me?.
Maakt Michiel dan ook mistakes?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:Make Mistakes
Michiel, kun je dat album niet ff lekken?
Hahahaha kan niet, we hebben een watermarked albumquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:Make Mistakes
Michiel, kun je dat album niet ff lekken?
Daar lach je om? Misschien moet ik maar op Maike of Astrid stemmenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hahahaha kan niet, we hebben een watermarked album
Ik lach meer om het feit dat je het vraagt. Enne je hebt toch al op mij gestemdquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar lach je om? Misschien moet ik maar op Maike of Astrid stemmen
Helderziende..quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik lach meer om het feit dat je het vraagt. Enne je hebt toch al op mij gestemd
Kan ik anders niet een keer een kopje koffie komen drinken onder het genot van een spannend muziekje?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik lach meer om het feit dat je het vraagt. Enne je hebt toch al op mij gestemd
Op Herhalingquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Flamewar gaande op MetMichiel? Heftig!
Nee sorry....je moet nog even wachten (en dat is de moeite waard)quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan ik anders niet een keer een kopje koffie komen drinken onder het genot van een spannend muziekje?
Nee, niet HET spannende muziekje. Spannende muziekjes van Infadels natuurlijk.
Maar goed dat ik dan naar het concert ben geweest. Hoewel je dan natuurlijk niet echt de kans krijgt om eens goed naar de nieuwe nummers te luisteren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:04 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee sorry....je moet nog even wachten (en dat is de moeite waard)
Geen idee, maar Make Mistakes moet eerst nog even een hit wordenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan naar het concert ben geweest. Hoewel je dan natuurlijk niet echt de kans krijgt om eens goed naar de nieuwe nummers te luisteren.
Wanneer kwam Free Things for Poor People eigenlijk uit?
Vandaar dat Michiel zoveel invalt. Kan ie ook op andere tijdstippen Infadels (en natuurlijk Weezer niet te vergeten) draaienquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geen idee, maar Make Mistakes moet eerst nog even een hit worden
Net een stukje op Youtube gehoord maar ik hoor daar eerlijk gezegd niet echt MIB in.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:30 schreef Feivel1 het volgende:
Doet me denken aan FORGET ME NOTS, van de Vinylshakerz...
Welkom.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Ben-W het volgende:
Hallo iedereen![]()
Yeah! Kryptonite!![]()
Tijdje meegelezen en laatst aangemeld, eerste post
welkom dan maar!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Ben-W het volgende:
Hallo iedereen![]()
Yeah! Kryptonite!![]()
je hebt 538 aan staanquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:03 schreef Feivel1 het volgende:
*Zomer zomer zomer.. op je radio.*
WHOOOO, Het is zomer op je radio... het is zomer zomer zomer.. het is zomer op je radiooooo!
Het is zomer op je radiohoooo.
Ik ben er helemaal klaar voor.. laat mij maar lekker gaan.
Ik kom de zomer wel door, het is een mooi bestaan.
Met jou aan mijn zij, kan er niks meer kapot.
Grappig dat die op mn HD staat.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Ben-W het volgende:
Hallo iedereen![]()
Yeah! Kryptonite!![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:18 schreef Marc63 het volgende:
Geloof het of niet... dit was de eerste single die ik ooit gekocht heb
Verstandigquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef Ben-W het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Ik zal er alleen niet zo vaak zijn als de meeste hier
We zijn allemaal geen 3fm-nerd hèquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef Ben-W het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Dat je dat nog weet. Ik weet album wel, maar single niet... En ik heb er veelquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:18 schreef Marc63 het volgende:
Geloof het of niet... dit was de eerste single die ik ooit gekocht heb
lolquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef Ben-W het volgende:
Bedankt allemaal![]()
In elk geval wel een echte toffe danceplaatquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
Welke Boris vraagt nou weer Delerium aan???
Zoveel singles heb ik niet gekochtquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet. Ik weet album wel, maar single niet... En ik heb er veel.
Jeltsin. ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
Welke Boris vraagt nou weer Delerium aan???
Lakers stonden vannacht 20 punten achter halverwege het derde kwart en ze wonnen nog.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In elk geval wel een echte toffe danceplaat
Den Bosch krijgt klop. 50 - 32..
Ze schijnen echt dramatisch te spelen maar dan ook echt heel dramatisch.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Lakers stonden vannacht 20 punten achter halverwege het derde kwart en ze wonnen nog.
Maar ik zie dat vanavond niet gebeuren met Den Bosch.
Char gaf hem doorquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Euhm... ik krijg net een fax. Boris Jeltsin is dood.
Fijn weekend!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:52 schreef Maricha het volgende:
Ik zeg vast: fijn weekend!
Ga ik zeker doen! Maar Pinkpop is druk, maar altijd feest (vooral in hotelquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Fijn weekend!
Geniet er maar van, volgend weekend ben je vast druk.
Die zit bij je favoriete omroep, Llinkquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:59 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Floortje is de GAST in Ekstra Weekend.
Leeft die ook nog?
Tot dan !!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef Ben-W het volgende:
Ik ben er ook vandoor![]()
Morgen Ekstra Weekend
Oh, die Floortje. Ik dacht Floortje van Idols.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Die zit bij je favoriete omroep, Llink
Tenminste, ik hoop die Floortjequote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef Sirolf het volgende:
Oh, die Floortje. Ik dacht Floortje van Idols.![]()
Ah, had ik 't toch goed...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:05 schreef Marc63 het volgende:
Wow vet! Ik lees net dat de vrijdag van de Zwarte Cross gratis toegang is. Volgens treedt Moke dan op
En wat betreft EW, de gast is dus: 23-05-2008 Floortje (Ex-Idols)
EDIT: Jammer... Moke staat op zaterdag
Zijn ze nou helemaal gek gewordenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:05 schreef Marc63 het volgende:
En wat betreft EW, de gast is dus: 23-05-2008 Floortje (Ex-Idols)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |