Je moest eens weten...quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]De gemiddelde 3FM-Topic'er stemt wel even, lijkt me?.
Maakt Michiel dan ook mistakes?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:Make Mistakes
Michiel, kun je dat album niet ff lekken?
Hahahaha kan niet, we hebben een watermarked albumquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:Make Mistakes
Michiel, kun je dat album niet ff lekken?
Daar lach je om? Misschien moet ik maar op Maike of Astrid stemmenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hahahaha kan niet, we hebben een watermarked album
Ik lach meer om het feit dat je het vraagt. Enne je hebt toch al op mij gestemdquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar lach je om? Misschien moet ik maar op Maike of Astrid stemmen
Helderziende..quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik lach meer om het feit dat je het vraagt. Enne je hebt toch al op mij gestemd
Kan ik anders niet een keer een kopje koffie komen drinken onder het genot van een spannend muziekje?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik lach meer om het feit dat je het vraagt. Enne je hebt toch al op mij gestemd
Op Herhalingquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Flamewar gaande op MetMichiel? Heftig!
Nee sorry....je moet nog even wachten (en dat is de moeite waard)quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan ik anders niet een keer een kopje koffie komen drinken onder het genot van een spannend muziekje?
Nee, niet HET spannende muziekje. Spannende muziekjes van Infadels natuurlijk.
Maar goed dat ik dan naar het concert ben geweest. Hoewel je dan natuurlijk niet echt de kans krijgt om eens goed naar de nieuwe nummers te luisteren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:04 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee sorry....je moet nog even wachten (en dat is de moeite waard)
Geen idee, maar Make Mistakes moet eerst nog even een hit wordenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan naar het concert ben geweest. Hoewel je dan natuurlijk niet echt de kans krijgt om eens goed naar de nieuwe nummers te luisteren.
Wanneer kwam Free Things for Poor People eigenlijk uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |