abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59244584
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:54 schreef Muck het volgende:
das lekker vlot
Alleen maar mooi dan kan ik er niet teveel over piekeren
I had a signature once. It was awful.
pi_59245087
Bij mij ging het best goed, ik heb ook nauwelijks pijn. Bij het zetten deed het twee keer pijn, dat was me ook al uitgelegd, bij het opmeten en bij het echte plaatsen, omdat dan de baarmoedermond geopend wordt.
Dat kan ik het beste beschrijven als 'knijpen met nagels in een hele gevoelige plek' , maar gelukkig trok dat steeds snel weg

Misschien voor zoeperzazke en anderen handig: een beschrijving.

Je zit in de stoel en krijgt eerst een echo (inwendig bij mij). Dat doet geen pijn.
vervolgens gaat de eendebek erin, dat voel je maar het is niet vervelend.
Dan moet je hoesten en wordt je baarmoedermond gepakt (dat verwachtte ik niet en dat was gemeen )
dan gaat ze met een soort staafje meten, dat is dus bovenstaande pijn, maar dat duurt heel kort.
daarna maakt ze schoon en brengt ze het spiraaltje in. Dezelfde pijn, maar iets langer. Goed doorademen!
Dan alles eruit en nog een inwendige echo om te kijken of het goed zit.
Langzaam opstaan en weer aankleden

Het viel echt heel erg mee, maar om toekomstige pijn te voorkomen heb ik mezelf getrakteerd op een choco-muffin
Mij is wel aangeraden om deze menstruatieweek geen tampons te gebruiken en niet in bad te gaan (dus ook niet zwemmen )
Seks kan meteen, je bent meteen beschermd.
pi_59245157
Oja, eigenlijk doen ze voor het plaatsen een soa-test als die nog nooit gedaan is. dit om te voorkomen dat je soa 'omhoog klimt'.
Dit was bij mij echter niet gedaan en nu kon het niet, omdat ik ongesteld ben. Ik kreeg de keuze, maar ik weet zeker dat ik niks heb, dus ik heb het maar doorgezet.
pi_59246158
dat is duidelijk Wel bij de gyn gezet dus? Ik weet nog niet wat ik ga doen.... eerst kijken wat de huisarts voorstelt.
SOA-test is nog nooit gedaan maar ben maar met 1 soa-vrjie partner naar bed geweest dus die kans lijkt me nihil. Ook daar zal ik even mee afwachten wat de husarts er morgen over zegt....
Geen tampons gebruiken is geen probleem, dat lijkt me ook niet zo'n pretje direct na het zetten. Ook seks lijkt me niet zo briljant Ik ken mijn baarmoeder langer dan vandaag dus gok dat ik daar weinig zin in zal hebben Maargoed, het zal toch hoe dan ook even doorbijten zijn, daarna heb je er als het goed gaat wel 5 jaar geen omkijken meer naar!
  maandag 9 juni 2008 @ 14:12:37 #105
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59246478
Meestal zet de gyn 'm als je nog geen kinderen hebt gehad, maar het hoeft niet. Sommige huisartsen doen het wel. Bij mij niet, ik moest wel naar de gyn.
Bij mij was het zetten trouwens echt behoorlijk pijnlijk.. Ik dacht dat mijn menstruatiepijn erg was, het zetten was er niks bij. Dagen erna ook nog aardig wat last gehad. Magoed, tis bij iedereen zeer verschillend zoals ik zelf ook in dit topic gelezen heb.

[ Bericht 42% gewijzigd door Enfermera op 09-06-2008 14:47:55 ]
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 9 juni 2008 @ 18:59:36 #106
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_59254068
ik heb geen kinderen, maar die van mij is gewoon door de dokter gezet hoor. En binnen no time was hij klaar
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_59255678
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:12 schreef Enfermera het volgende:
Meestal zet de gyn 'm als je nog geen kinderen hebt gehad, maar het hoeft niet. Sommige huisartsen doen het wel. Bij mij niet, ik moest wel naar de gyn.
Bij mij was het zetten trouwens echt behoorlijk pijnlijk.. Ik dacht dat mijn menstruatiepijn erg was, het zetten was er niks bij. Dagen erna ook nog aardig wat last gehad. Magoed, tis bij iedereen zeer verschillend zoals ik zelf ook in dit topic gelezen heb.
Het deed ook gruwelijk veel zeer, maar bij elkaar opgeteld nog geen 20 seconden. Daar doe ik niet moeilijk over

Ik heb nu een licht zeurderig gevoel. Net als bij menstruatiepijn, maar iets lager. Verder gaat het hardstikke goed
pi_59256070
ik ben erg benieuwd. Ik denk dat ik hem toch bij de huisarts laat zetten al shet even kan, dan kan ik tenminste 2 minuten later mijn eigen bed induiken als ik pijn heb.... het ziekenhuis is 20 minuutjes weg, incl nog het hele ziekenhuis door en auto zoeken enzo, ben je toch 25 minuten zoet eer je daadwerkelijk in bed kunt liggen. Pijn doet het toch wel dus dan ben ik liever zsm thuis....

Maarja, ik zeg het nu allemaal wel zo makkelijk, ik ben nog steeds dóódsbang
pi_59258928
quote:
Op maandag 9 juni 2008 20:02 schreef zoeperzazke het volgende:
ik ben erg benieuwd. Ik denk dat ik hem toch bij de huisarts laat zetten al shet even kan, dan kan ik tenminste 2 minuten later mijn eigen bed induiken als ik pijn heb.... het ziekenhuis is 20 minuutjes weg, incl nog het hele ziekenhuis door en auto zoeken enzo, ben je toch 25 minuten zoet eer je daadwerkelijk in bed kunt liggen. Pijn doet het toch wel dus dan ben ik liever zsm thuis....

Maarja, ik zeg het nu allemaal wel zo makkelijk, ik ben nog steeds dóódsbang
Vergeet je pijnstiller vooraf niet. Met de pijn zal het wel meevallen hoop ik
pi_59259741
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:22 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Vergeet je pijnstiller vooraf niet. Met de pijn zal het wel meevallen hoop ik
Dat vergeet ik zeker niet, maar morgen is het enkel babbelen, neem aan dat ze hem niet direct zetten
  maandag 9 juni 2008 @ 22:44:28 #111
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59262503
quote:
Op maandag 9 juni 2008 19:51 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Het deed ook gruwelijk veel zeer, maar bij elkaar opgeteld nog geen 20 seconden. Daar doe ik niet moeilijk over

Ik heb nu een licht zeurderig gevoel. Net als bij menstruatiepijn, maar iets lager. Verder gaat het hardstikke goed
Moooooi zo, ben blij dat het niet al te pijnlijk was voor je! En dat je nu ook niet veel last hebt
pi_59269689
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:44 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Moooooi zo, ben blij dat het niet al te pijnlijk was voor je! En dat je nu ook niet veel last hebt
Ik ook
Gisteravond werd het iets erger, maar ik had geen zin om voor die paar uur nog een ibu te nemen. Nu nog nergens last van.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 09:50:28 #113
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59270386
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 09:09 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik ook
Gisteravond werd het iets erger, maar ik had geen zin om voor die paar uur nog een ibu te nemen. Nu nog nergens last van.
Beeeter joh. Das echt mooi. Ik had de avond zelf 2 naproxen 500 genomen, die had ik meegekregen, nou, dat ging net
Maja, je moet wat he. Voel me iig een heel stuk beter dan met de pil
pi_59270770
ben zenuwachtig en dat terwijl het enkel een kort babbeltje is....
pi_59270834
nooooooit van me leven als ik dit zo allemaal leest
pi_59272354
Recept is uitgeschreven, ik kan hem straks ophalen. Jammer genoeg was gisteren de laatste dag van mijn menstruatie dus ik moet wel nog een maandje wachten voor hij er echt in kan....
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:25:19 #117
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59274182
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:09 schreef PushyGurl het volgende:
Oh?
Ik ben dr echt superblij mee hoor, ook al heeft het even echt superveel pijn gedaan. Op het moment van het zetten ben je niet blij, maar nu ik 'm eenmaal heb voel ik me echt super. Zou nooit meer terugwillen naar de pil!
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Recept is uitgeschreven, ik kan hem straks ophalen. Jammer genoeg was gisteren de laatste dag van mijn menstruatie dus ik moet wel nog een maandje wachten voor hij er echt in kan....
Jammer joh.. Zijn wel al je vragen beantwoord bij de arts? Was hij/zij aardig/begripvol?
pi_59275931
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:25 schreef Enfermera het volgende:
Jammer joh.. Zijn wel al je vragen beantwoord bij de arts? Was hij/zij aardig/begripvol?
Ik had weinig vragen eigenlijk, had alles al gelezen... ze heeft het wel voorgedaan met een nepbaarmoeder op ware grootte (wat is dat klein!) en een demo-spiraaltje hoe het zetten in zijn werk gaat, dat was wel heel verhelderend om te zien. Verder vertelde ze dat voor een afspraak van het zetten 20 minuten uitgetrokken staat maar dat je in principe na 15 minuten weer buiten staat. Ze heeft nu de Mirena voorgeschreven en als het zover is dat ik ongesteld ben moest ik maar bellen of ik besloot hem bij de huisarts of in het ziekenhuis te zetten, als ik liever dat laatste wilde zou ze een verwijzing uitschrijven.
Wel vertelde ze dat ze het gemiddeld zo'n twee keer per week deed, het zetten van een spiraaltje, en dus wel aardige routine en ervaring had.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:44:43 #119
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59277795
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:35 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik had weinig vragen eigenlijk, had alles al gelezen... ze heeft het wel voorgedaan met een nepbaarmoeder op ware grootte (wat is dat klein!) en een demo-spiraaltje hoe het zetten in zijn werk gaat, dat was wel heel verhelderend om te zien. Verder vertelde ze dat voor een afspraak van het zetten 20 minuten uitgetrokken staat maar dat je in principe na 15 minuten weer buiten staat. Ze heeft nu de Mirena voorgeschreven en als het zover is dat ik ongesteld ben moest ik maar bellen of ik besloot hem bij de huisarts of in het ziekenhuis te zetten, als ik liever dat laatste wilde zou ze een verwijzing uitschrijven.
Wel vertelde ze dat ze het gemiddeld zo'n twee keer per week deed, het zetten van een spiraaltje, en dus wel aardige routine en ervaring had.
Oke dan.. Das wel mooi! Oh echt, deed ze het nog voor ook! Dat is wel grappig, deden ze bij mij niet.
Weet je al wat je wilt doen? Bij de huisarts of toch de gyn?
pi_59278225
Ik weet het nog niet zeker, maar ik denk dat ik toch voor de huisarts ga.... dat ik na het zetten héél snel weer thuis ben vind ik toch wel het belangrijkste, zodat als het echt veel pijn doet ik direct op bed kan gaan liggen....
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:07:53 #121
112545 Muck
pi_59278340
quote:
Op maandag 9 juni 2008 19:51 schreef B.ertha het volgende:

[..]

hoera
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:07 schreef zoeperzazke het volgende:
ben zenuwachtig en dat terwijl het enkel een kort babbeltje is....
komt wel goed
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:09 schreef PushyGurl het volgende:
ach, het valt allemaal best mee
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:35 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

cool dat ze het voordeed zeg!
pi_59279972
Ja het was wel grappig, de 'nepbaarmoeder' zag er een beetje uit als zo'n geduldspelletje waarbij je 2 balletjes in 2 gaatjes moet krijgen enzo, je kent ze wel... maar dan in een plat rond doosje en zonder balletjes, alleen met een baarmoeder-inkeping Ze liet ook zien waarom er eerst gemeten moest worden en wat er gebeurt als dat fout gaat, dat hij dan te laag zit..... Wel grappig om zo duidelijk te zien
pi_59280635
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:25 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh?
Ik ben dr echt superblij mee hoor, ook al heeft het even echt superveel pijn gedaan. Op het moment van het zetten ben je niet blij, maar nu ik 'm eenmaal heb voel ik me echt super. Zou nooit meer terugwillen naar de pil!
[..]

en dan te bedenken dat het om de 5 jaar weer moet..al die pijn en ellende
pi_59280944
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:31 schreef PushyGurl het volgende:
en dan te bedenken dat het om de 5 jaar weer moet..al die pijn en ellende
5 jaar... weet je wel hoe lang vijf jaar is? Met een beetje geluk hoef je het maar 4 tot 6 keer in je héle leven mee te maken en hoef je verder nergens aan te denken! Nou, daar heb ik de paar dagen pijn puffen wel voor over.....
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:47:36 #125
112545 Muck
pi_59281168
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:41 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

5 jaar... weet je wel hoe lang vijf jaar is? Met een beetje geluk hoef je het maar 4 tot 6 keer in je héle leven mee te maken en hoef je verder nergens aan te denken! Nou, daar heb ik de paar dagen pijn puffen wel voor over.....
precies
pi_59283684
Oké, ik ben niet betrouwbaar. Ik ben een taaie

volgens mijn dokter dan, ik dacht dat ik een lage pijngrens had (altijd wel iets met mij), maar ik zei niks bij mijn biopt

Verder niks nieuws op het klachtengebied

[ Bericht 20% gewijzigd door B.ertha op 10-06-2008 18:40:55 ]
pi_59288008
Ja idd je bent die pijn na een week al weer totaaal vergeten althans ik heb het idee (heb hem twee weken terug op donderdag laten zetten) dat hij er al eeuwen zit.
Verder alleen nog n beetje afscheiding maar dat is normaal zegt men dus ik wacht dat rustig af.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:30:50 #128
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_59305376
Ben stiekem wel blij met al die positieve reacties!
Ik ga het over ongeveer anderhalve week proberen...
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:32:16 #129
112545 Muck
pi_59305419
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:30 schreef Jipje het volgende:
ben blij dat we je een beetje gerust hebben kunnen stellen
Succes ermee!
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:33:05 #130
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59305455
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:30 schreef Jipje het volgende:
Jij bent niet stiekem blij, al die lurkers die meelezen maar niks zeggen. Díe zijn stiekem blij met de positieve reacties!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:34:10 #131
112545 Muck
pi_59305491
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Jij bent niet stiekem blij, al die lurkers die meelezen maar niks zeggen. Díe zijn stiekem blij met de positieve reacties!
Hahaha,daar heb je een punt isadora
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:42:58 #132
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59305781
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:34 schreef Muck het volgende:

[..]

Hahaha,daar heb je een punt isadora

Na de check van het spiraaltje, ben ik eens gaan voelen Ik voel de draadjes nu ook, met mijn veel te kleine poezelige handjes.
Ik heb nog wel hormonale buien zeg! Kan ik ff niets hebben. Of wil ik juist heel veel liefde hebben en meer meer meer!!
  woensdag 11 juni 2008 @ 15:12:31 #133
11845 Jipje
pi_59306643
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ik ben een stiekeme lurker die heel af en toe reageert

Ik heb dan ook nog geen spiraal, kan er nog niet echt over meepraten
Loesje

woensdag 11 juni 2008 @ 19:36:17 #134
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59314137
@ Paradijsvogeltje: echt he.. Er zullen hier wel heel wat lurkers zijn denk ik. XD
En die hormonale buien.. Ik heb het ook idd, maar het is zoooveel minder dan met de pil Af en toe beetje sagerijnig en wat meer liefde willen hoort er ook wel bij denk ik

@ Jipje; nouja, misschien straks wel toch! Je kan wel praten over je twijfels enzo, misschien kunnen we nog wat positiefs toevoegen!
pi_59334862
Gisteren en vandaag (dag 3 en 4) helemaal geen pijn. Gisteren nog nauwelijks ongesteld/bloed, enkel een inlegkruisje.
Vandaag wel iets meer bloedverlies, maar niet echt de moeite
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:29:39 #136
112545 Muck
pi_59335614
Ik denk dat die hormonale buien niks met het spiraaltje te maken hebben hoor, we zijn gewoon vrouwen
Maar even zonder dolle, ik ben blij dat de meesten zo enthousiast zijn! Ik zou zelf ook niet anders meer willen hoor
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:41:10 #137
11845 Jipje
pi_59335923
Fijn om te horen, ik raak steeds meer overtuigd.
Alleen mn vriend vind het niet nog niet zo'n goed idee, omdat ie een verhaal gehoord had over een baby die met een mirena in d'r hoofd was geboren...
Ik geloof er eigenlijk niks van...
Loesje

donderdag 12 juni 2008 @ 16:53:22 #138
92409 Twinky
Little star.
pi_59339620
ik heb geen bloed meer
  donderdag 12 juni 2008 @ 17:21:46 #139
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59340208
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:29 schreef Muck het volgende:
Ik denk dat die hormonale buien niks met het spiraaltje te maken hebben hoor, we zijn gewoon vrouwen
Maar even zonder dolle, ik ben blij dat de meesten zo enthousiast zijn! Ik zou zelf ook niet anders meer willen hoor
True.
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:41 schreef Jipje het volgende:
Fijn om te horen, ik raak steeds meer overtuigd.
Alleen mn vriend vind het niet nog niet zo'n goed idee, omdat ie een verhaal gehoord had over een baby die met een mirena in d'r hoofd was geboren...
Ik geloof er eigenlijk niks van...
Eh. Dat lijkt me sterk. Heel sterk. Als je (denkt dat je) zwanger bent, moet je gelijk naar de arts om dat dinge te laten verwijderen, en ik vraag me af of de vrucht zich dan nog normaal ontwikkeld heeft. Maar die laat het echt niet zover komen dat die Mirena in het hoofdje blijft zitten lijkt me.. Enne, als ie geen goeie bron geeft, zou ik 'm gewoon lekker niet geloven.
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:53 schreef Twinky het volgende:
ik heb geen bloed meer
Jeujjjj!
  donderdag 12 juni 2008 @ 17:45:12 #140
112545 Muck
pi_59340659
quote:
ik heb geen bloed meer
nee, niet twinky
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:57:06 #141
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59347972
quote:
ik heb geen bloed meer
bel 112
  donderdag 12 juni 2008 @ 22:48:25 #142
92409 Twinky
Little star.
pi_59349932
hehe
okay, geen prut dan
pi_59350043
  donderdag 12 juni 2008 @ 22:53:07 #144
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59350106
No prut = good!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 08:48:05 #145
11845 Jipje
pi_59355302
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:21 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Eh. Dat lijkt me sterk. Heel sterk. Als je (denkt dat je) zwanger bent, moet je gelijk naar de arts om dat dinge te laten verwijderen, en ik vraag me af of de vrucht zich dan nog normaal ontwikkeld heeft. Maar die laat het echt niet zover komen dat die Mirena in het hoofdje blijft zitten lijkt me.. Enne, als ie geen goeie bron geeft, zou ik 'm gewoon lekker niet geloven.

Ik vond het ook al zo'n sterk verhaal hoor. Heb ook geen idee waar ie het vandaan heeft iig, ik ga het mooi doorzetten

@Twinky, geen bloed meer is idd niet goed hoor....
Loesje

pi_59355449
@Twinky: Wanneer was de jouwe geplaatst? Niet zo lang geleden, toch?
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:27:02 #147
92409 Twinky
Little star.
pi_59356091
15 mei, bijna een maand dus
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:07:07 #148
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59357052
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:48 schreef Twinky het volgende:
hehe
okay, geen prut dan

@Jipje: ik ken iemand met een kerngezond 'mirenakindje'. Als je zwanger bent, merk je dat meestal gauw. Zij heeft de mirena toen laten verwijderen en haar kindje is prima in orde. Het kan ook anders, maar meid: het komt zo weinig voor! Bovendien doet de mirena bij bevruchting vaak alsnog zijn werk, heel kort erna.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:22:07 #149
11845 Jipje
pi_59357431
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:07 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

@Jipje: ik ken iemand met een kerngezond 'mirenakindje'. Als je zwanger bent, merk je dat meestal gauw. Zij heeft de mirena toen laten verwijderen en haar kindje is prima in orde. Het kan ook anders, maar meid: het komt zo weinig voor! Bovendien doet de mirena bij bevruchting vaak alsnog zijn werk, heel kort erna.
Ja ik maak me er niet zo'n zorgen over. Opmerkingen als dat je zwanger raakt en dat ding sloopt je vrucht, ja, dan denk ik, met de pil doe ik hetzelfde toch? ik sloop mn eitjes al voordat ze uberhaupt de kans krijgen om gezellig samen te gaan met een spermacel
En idd, als je zwanger raakt en je wilt het houden kun je de mirena gewoon laten verwijderen, ik denk dat je op dat moment gewoon een soort keuze hebt niet? Mirena of kindje houden?
Loesje

vrijdag 13 juni 2008 @ 11:09:29 #150
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_59358572
Nog 2 weken en ik mag naar de gyn. Na 1 mislukte zetpoging bij de HA... Als de pijn dan opnieuw hetzelfde is, is het prima te doen.
pi_59376070
nou hier ook no prut meer... helemaal goed dus.
Heb hem eff denken nu 2 weken ruim en ben helemaal happy
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:27:35 #152
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_59468135
Ik heb sinds een maand of 5 weer geregeld menstruatiebloedingen en eisprong-pijntjes. Na ruim 3 jaar nergens last van te hebben gehad, sinds de mirena geplaats was, vond ik dat vreemd. Een paar maanden geleden belde ik al eens met de huisarts en er werd me toen verteld dat de mirena nog wel gewoon goed werkte en dat ik me nergens zorgen om hoefde te maken.

Maar dat deed ik dus wel... en ik niet alleen, ook vond het geen prettig idee. Ondanks wat de huisarts had gezegd waren we toch bang dat de mirena misschien z'n werk niet meer zo goed deed. Dus ik vanmiddag naar een afspraak bij de huisarts.

Sinds m'n telefoontje een paar maanden geleden had hij nog extra informatie ingewonnen zei hij, en daarin werd alleen maar bevestigd wat hij al gezegd had: de mirena werkt gewoon nog goed, het kan gewoon voorkomen dat na een paar jaar de menstruatie ineens toch weer door komt zetten. Er is wel een verminderde hormoonafgifte na al die tijd, maar er worden toch nog genoeg hormonen afgegeven door de mirena om een zwangerschap te voorkomen.

Ik al helemaal blij, dat was toch wat ik horen wilde tenslotte! Dus ik begon nog halfslachtig wat te mompelen over pijntjes en toch vervelend die bloedingen... Ondertussen zat ik moed te verzamelen een nieuwe mirena te "eisen". Maar dat hoefde niet eens De huisarts stelde zelf gelijk voor dan maar een afspraak te plannen voor een nieuwe mirena, als ik die bloedingen en pijntjes zo vervelend vond...

Dus... tenzij m'n menstruatie ineens eerder of later komt (verwacht ik niet want ik ben zo regelmatig als een zwitsers uurwerk... 28 dagen) krijg ik 10 juli een nieuwe mirena! En hopelijk ben ik dan met een paar maandjes weer van die bloedingen en pijntjes af!
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_59468593
1 week.
Vraagje, hoe lang duurt het voordat de partner er ook niks meer van voelt?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:17:13 #154
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_59474979
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:43 schreef B.ertha het volgende:
1 week.
Vraagje, hoe lang duurt het voordat de partner er ook niks meer van voelt?
In principe worden die draadjes vrij snel week en krullen ze om. Al je partner ze blijft voelen zou ik ze laten afknippen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:02:25 #155
11845 Jipje
pi_59480350
Vandaag laatste pil ingenomen...
Volgende week bellen voor een afspraak, wordt nu toch wel zenuwachtig aangezien ik nog moet afstuderen 1 juli en ik echt hoop dat ik er dan geen last meer van heb
Loesje

pi_59482280
Volgende week bellen en nu al de laatste pil genomen? Dan moet je toch deze week geholpen worden

Succes iig
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:56:22 #157
11845 Jipje
pi_59482831
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:34 schreef B.ertha het volgende:
Volgende week bellen en nu al de laatste pil genomen? Dan moet je toch deze week geholpen worden

Succes iig
Nee. Ik wordt zaterdag pas ongesteld Dus maandag bellen, schijnbaar liggen de mirena's op voorraad bij mijn apotheek
Loesje

pi_59482974
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:56 schreef Jipje het volgende:

[..]

Nee. Ik wordt zaterdag pas ongesteld Dus maandag bellen, schijnbaar liggen de mirena's op voorraad bij mijn apotheek
Oh, mijn afspraak stond bijna een maand vantevoren al. En de mirena lag ook al zo lang klaar, die heb ik vrijdags ervoor opgehaald
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:12:25 #159
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59487785
Pff, aant begin van de maand weer een week buikpijn en wat prut, dacht ik dat er vanaf was begint de pijn vanmorgen weer ... Hoop toch echt dat dat minder wordt naarmate ik 'm langer heb. Beetje pijn oke, maar dit is minstens zo erg als de periode toen ik nog geen pil slikte.
Mja, hij gaat er sowieso voorlopig niet uit.
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:53:01 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59510755
Dag dames,

Ook ik heb vanochtend (wat zeg ik: een uurtje geleden) een Mirena laten plaatsen. Een erg vervelend gevoel (vooral dat oprekken van de baarmoedermond...), maar ik heb me goed gehouden en was een modelpatiënt volgens de huisarts. Ik stuitte gisteravond al op dit topic, maar besloot dat het beter was om de horrorverhalen op dat moment even te mijden . Nu lichte buikpijn, dus ik ga dadelijk even lekker met een warme kruik op de bank zitten met een goed boek . Als ik me beter voel even de andere ervaringen lezen hier .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 juni 2008 @ 11:02:05 #161
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59512536
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Dag dames,

Ook ik heb vanochtend (wat zeg ik: een uurtje geleden) een Mirena laten plaatsen. Een erg vervelend gevoel (vooral dat oprekken van de baarmoedermond...), maar ik heb me goed gehouden en was een modelpatiënt volgens de huisarts. Ik stuitte gisteravond al op dit topic, maar besloot dat het beter was om de horrorverhalen op dat moment even te mijden . Nu lichte buikpijn, dus ik ga dadelijk even lekker met een warme kruik op de bank zitten met een goed boek . Als ik me beter voel even de andere ervaringen lezen hier .
Mooi zo! ^^ Haha, inderdaad.. Nouja, er staan overwegend positieve reacties in hoor. Beter dat je maar een beetje buikpijn hebt
pi_59521398
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Dag dames,

Volgens mij zeggen ze dat tegen iedereen
Maar mooi dat het niet zoveel pijn doet
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:59:07 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59549844
Noh, ik was ècht een modelpatiënt, hoor. Heb geen kik gegeven . Misschien had ik toch iets vaker 'au' moeten zeggen voor de vorm, want dat ik totaal niks liet merken, wil nog niet zeggen dat ik er lekker bij lag . De huisarts deed bovendien ietsje te rustig aan .
Gisteren de dag op Ibuprofen doorgekomen, vannacht redelijk goed geslapen en ik voel me vandaag alweer een stuk beter. Nog een lichte buikpijn. Gek genoeg ben ik nu, op mijn derde menstruatiedag, al niet meer ongesteld . Hopelijk word ik het niet ineens volgende week ofzo alsnog weer .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:31:00 #164
11845 Jipje
pi_59550758
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:59 schreef Viking84 het volgende:
Noh, ik was ècht een modelpatiënt, hoor. Heb geen kik gegeven . Misschien had ik toch iets vaker 'au' moeten zeggen voor de vorm, want dat ik totaal niks liet merken, wil nog niet zeggen dat ik er lekker bij lag . De huisarts deed bovendien ietsje te rustig aan .
Gisteren de dag op Ibuprofen doorgekomen, vannacht redelijk goed geslapen en ik voel me vandaag alweer een stuk beter. Nog een lichte buikpijn. Gek genoeg ben ik nu, op mijn derde menstruatiedag, al niet meer ongesteld . Hopelijk word ik het niet ineens volgende week ofzo alsnog weer .
Die kans heb je
Nog gedurende 3 maanden als ik de berichten hier zo af en toe lees En mijn huisartsassistente zei ook dat ik het ding zeker 3 maanden de tijd moest geven om gewend aan te raken en dergelijke...

Nog een paar dagen Vind het wel spannend, ben blij met de positieve reacties van de afgelopen weken, begin er wel vertrouwen in te krijgen en das ook belangrijk
Loesje

vrijdag 20 juni 2008 @ 15:22:34 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59552032
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:31 schreef Jipje het volgende:

[..]

Die kans heb je
Nog gedurende 3 maanden als ik de berichten hier zo af en toe lees En mijn huisartsassistente zei ook dat ik het ding zeker 3 maanden de tijd moest geven om gewend aan te raken en dergelijke...

Nog een paar dagen Vind het wel spannend, ben blij met de positieve reacties van de afgelopen weken, begin er wel vertrouwen in te krijgen en das ook belangrijk
Bij mij ging het zo:

Ik: "Ik kom over anticonceptie praten."
HA: "Misschien is De Mirena wat voor je? Dat kan het beste op de tweede dag van de menstruatie geplaatst worden. Wanneer ben je weer ongesteld?"
Ik: "Ik ben op dit moment ongesteld."
HA: "Wanneer ben je het geworden?"
Ik: "Vandaag."
HA: "Dan zouden we morgen in principe het spiraaltje al kunnen plaatsen."
Ik: "Is dat niet wat te snel?"
HA: "Nee, waarom? Dan zijn we er meteen vanaf! Of wil je nog wat bedenktijd?"
Ik: "Neuh, morgen is goed."

. Ik heb niet eens de kans gehad om er al te veel over na te denken (had wel van tevoren al van alles opgezocht over de Mirena hoor, anders had ik miss nog om bedenktijd gevraagd ).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:19:53 #166
11845 Jipje
pi_59553440
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bij mij ging het zo:

Ik: "Ik kom over anticonceptie praten."
HA: "Misschien is De Mirena wat voor je? Dat kan het beste op de tweede dag van de menstruatie geplaatst worden. Wanneer ben je weer ongesteld?"
Ik: "Ik ben op dit moment ongesteld."
HA: "Wanneer ben je het geworden?"
Ik: "Vandaag."
HA: "Dan zouden we morgen in principe het spiraaltje al kunnen plaatsen."
Ik: "Is dat niet wat te snel?"
HA: "Nee, waarom? Dan zijn we er meteen vanaf! Of wil je nog wat bedenktijd?"
Ik: "Neuh, morgen is goed."

. Ik heb niet eens de kans gehad om er al te veel over na te denken (had wel van tevoren al van alles opgezocht over de Mirena hoor, anders had ik miss nog om bedenktijd gevraagd ).

Ja dat had ik eigenlijk ook gewoon moeten doen...
Nouja, ben ook wel blij dat ik nu de tijd had om onderzoek te doen, weet iig wat me eventueel nog te wachten staat aan nadelige dingen. Ik wilde vandaag een afspraak maken, maar helaas, ze waren al naar huis Dus wordt het toch maandag voor bellen en dinsdag voor plaatsen
Loesje

vrijdag 20 juni 2008 @ 17:15:25 #167
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_59554771
Nou ik ben in ieder geval ongesteld... Bij mij hadden ze het trouwens over aan het eind van je ongesteldheid? Nou ja, kom er maandag iig wel achter!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:17:02 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59554808
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:15 schreef Ofresca het volgende:
Nou ik ben in ieder geval ongesteld... Bij mij hadden ze het trouwens over aan het eind van je ongesteldheid? Nou ja, kom er maandag iig wel achter!
Dat vinden ze vaak wat frisser. Die van mij is echter een bikkel en liet me gewoon op de 2e dag komen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:18:07 #169
11845 Jipje
pi_59554823
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat vinden ze vaak wat frisser. Die van mij is echter een bikkel en liet me gewoon op de 2e dag komen .
Die van mij wilde dat ook het liefste ja Dan staat de baarmoedermond het verst open blijkbaar en dan is het het gemakkelijkst. En tis ook een vrouw, dus die weet hoe en wat het is
Loesje

vrijdag 20 juni 2008 @ 17:20:14 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59554863
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:18 schreef Jipje het volgende:

[..]

Die van mij wilde dat ook het liefste ja Dan staat de baarmoedermond het verst open blijkbaar en dan is het het gemakkelijkst. En tis ook een vrouw, dus die weet hoe en wat het is
Ik wil niet weten hoe veel méér pijn het gedaan had als ik was gegaan, terwijl ik niet ongesteld was .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:20:38 #171
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_59554872
Lang leve het UMCG dan maar.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:22:10 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59554896
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:20 schreef Ofresca het volgende:
Lang leve het UMCG dan maar.
Tip: klik dit topic weg en kom pas weer terug als dat ding erin zit.
Je mocht je nog bedenken na lezing van al die horrorverhalen hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_59554965
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wil niet weten hoe veel méér pijn het gedaan had als ik was gegaan, terwijl ik niet ongesteld was .
Ik vind het raar.... ik ga het ook wel doen, op de derde dag (die is heftiger bij mij) maar aan de andere kant, ls ik ongesteld ben ben ik al doodziek, kan me niet voorstellen dat ik dan minder pijn zou hebben want alles is al zo gevoelig....

Ik snap de reden wel enzo hoor, maar toch vind ik het een beetje maf. Vonden jullie het niet raar om daar al bloedend te liggen? Ik ben zo bang dat ik de boel daar helemaal vies maak....

Ohja, ik moet op 5 juni nog een hele dag ergens heen, ik zou eigenlijk de week ervoor ongesteld zijn maar ik trek het maar een weekje door, dus in de week daarna laat ik hem zetten)
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:25:48 #174
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_59554983
Die heb ik al gelezen... Nou ja, ik weet liever waar ik aan toe ben en waar ik rekening mee moet houden. Maar jouw verhaal was wel heel geruststellend.
pi_59555031
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tip: klik dit topic weg en kom pas weer terug als dat ding erin zit.
Je mocht je nog bedenken na lezing van al die horrorverhalen hier .
Ik heb alle delen gelezen en nog meer drama-verhalen op internet en tóch die afspraak gemaakt. Je kunt maar beter van het ergste uitgaan, dan kan het alleen nog maar meevallen zei mijn moeder altijd
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:27:57 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59555039
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:24 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik vind het raar.... ik ga het ook wel doen, op de derde dag (die is heftiger bij mij) maar aan de andere kant, ls ik ongesteld ben ben ik al doodziek, kan me niet voorstellen dat ik dan minder pijn zou hebben want alles is al zo gevoelig....

Ik snap de reden wel enzo hoor, maar toch vind ik het een beetje maf. Vonden jullie het niet raar om daar al bloedend te liggen? Ik ben zo bang dat ik de boel daar helemaal vies maak....

Ohja, ik moet op 5 juni nog een hele dag ergens heen, ik zou eigenlijk de week ervoor ongesteld zijn maar ik trek het maar een weekje door, dus in de week daarna laat ik hem zetten)
Het is sowieso al een raar idee dat een wildvreemde man (of vrouw) in je zit te wroeten. Ik bedacht me maar gewoon dat het een routineklus is voor hem en ik voelde me ook helemaal niet onprettig ofzo.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 19:35:54 #177
11845 Jipje
pi_59557976
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:27 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik heb alle delen gelezen en nog meer drama-verhalen op internet en tóch die afspraak gemaakt. Je kunt maar beter van het ergste uitgaan, dan kan het alleen nog maar meevallen zei mijn moeder altijd
Precies

Maar euhm, vies maken, ja he, daar hebben ze toch schoonmaakmiddelen voor? En als ze niet willen dat er wat bloed vrij komt, dan moeten ze em niet zetten tijdens je menstruatie Ze zijn het gewend hoor, ik moest me daar ook vooral niet druk om maken
Loesje

pi_59558718
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:35 schreef Jipje het volgende:
Maar euhm, vies maken, ja he, daar hebben ze toch schoonmaakmiddelen voor? En als ze niet willen dat er wat bloed vrij komt, dan moeten ze em niet zetten tijdens je menstruatie Ze zijn het gewend hoor, ik moest me daar ook vooral niet druk om maken
Hihi ja ik weet het ook wel, maar toch, ik vind het zelf al zo vies.... [niet-fris-praatje] als je alleen maandverband gebruikt, dan gebeurt het toch vaak dat je behoorlijk onder zit in die regio, natuurlijk was je jezelf wel voor je weggaat, maar het wordt toch weer een kliederzooitje als je daar ligt denk ik.... Denk dat ik me daar nog heet meest opgelaten over gan voelen haha [/niet-fris-praatje]
  vrijdag 20 juni 2008 @ 20:04:25 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59558753
Maak je geen zorgen, zoeperzazke, zo'n HA is wel wat gewend. Gebruik je geen tampons? Anders kun je ook een tampon in doen en die vlak voordat je naar de HA gaat eruit halen .

Mag ik trouwens alweer tampons gebruiken? Ik durf niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_59559280
Ik gebruik wel tampons hoor, maar omdat ik nu de nuvaring heb gebruik ik de laatste dagen enkel maandverband, vind het zo vervelend een tampon en nuva tegelijk. Ik ga sowieso doucen vlak voor ik ga en daarna inderdaad tot ik de deur uitga een tampon indoen om het wel zo schoon mogelijk te houden.... en dan maar hopen dat ze geen uren uitlopen zoals gewoonlijk.....
pi_59559975
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:24 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Er ligt gewoon een doek onder en ze doen een condoompje om het echo-apparaat
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 20:04 schreef Viking84 het volgende:
Maak je geen zorgen, zoeperzazke, zo'n HA is wel wat gewend. Gebruik je geen tampons? Anders kun je ook een tampon in doen en die vlak voordat je naar de HA gaat eruit halen .

Mag ik trouwens alweer tampons gebruiken? Ik durf niet .
Tijdens de ongesteldheid niet, maar ik vond het ook vaag, want ik bleef nog best lang bloeden.
Nu niet veel meer
pi_59560061
nog steeds helemaal happy..ben benieuwd eigenlijk volgende week 1e ongesteldheid na zetten...
Overigens ben ik allergisch voor maandverband en ging met tampon in erheen en tampon na het zetten meteen ook erin..ging perfect!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 20:57:57 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59560216
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 20:49 schreef B.ertha het volgende:
Tijdens de ongesteldheid niet, maar ik vond het ook vaag, want ik bleef nog best lang bloeden.
Nu niet veel meer
Wat bedoel je? Ik mag tijdens de ongesteldheid geen tampons gebruiken? Waarom zou ik buiten het ongesteld zijn om tampons gebruiken? .
Niet meer actief op Fok!
pi_59560760
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 20:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Ik mag tijdens de ongesteldheid geen tampons gebruiken? Waarom zou ik buiten het ongesteld zijn om tampons gebruiken? .
Tijdens de ongesteldheid die bezig is tijdens het zetten. Maar dat vage bloeden dat nog even duurt, ik wist niet of ik daarvoor wel een tampon mocht gebruiken, heb ik maar niet gedaan.
Volgende menstruatie gewoon tampons
  vrijdag 20 juni 2008 @ 21:18:53 #185
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_59560841
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 21:15 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Tijdens de ongesteldheid die bezig is tijdens het zetten. Maar dat vage bloeden dat nog even duurt, ik wist niet of ik daarvoor wel een tampon mocht gebruiken, heb ik maar niet gedaan.
Volgende menstruatie gewoon tampons
Ah gadverdamme... Dat betekent alleen al niet douchen na het sporten. En ik vind maandverband zó goor!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 22:59:55 #186
92409 Twinky
Little star.
pi_59563945
ik mocht 3 dagen geen tampons of seks. Maar dat wilde ik ook niet eigenlijk

en er komt tijdens het zetten nog veel meer bloed bij uit, door de ongesteldheid valt dat niet zo op maar op de een of andere manier kom je in zo'n klinische waas dat je je daarover geen zorgen meer maakt en dat de huisarts of gyn gewoon lekker met tissues tussen je benen mag dingesen
pi_59581658
Ik mocht direct tampons gebruken hoor twee minuten nadat mirene gezet was heb ik dus ook meteen een tampon gebruikt.. dat was wat ik hierboven bedoelde...
  zondag 22 juni 2008 @ 19:13:28 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59608394
Hier verloopt alles naar wens. Ik heb bij vlagen nog lichte buikpijn, maar ben de dag nadat de Mirena geplaatst is nog licht ongesteld geweest en nu helemaal niet meer, terwijl ik er normaal gesproken altijd een week last van heb (ben woensdag ongesteld geworden). Verder heb ik de draadjes gevoeld. Bizar . Eerst voelde ik er 2 en nu nog maar 1? Zeker samengeklit ofzo? Nou ja, zolang ik nog maar iets voel zitten zal het wel goed zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_59610975
och mijn gynea gaf aan dat ook als je ze niet voelt je je niet druk moet maken.
Dit omdat je het merkt aan bloedingen dat spiraal weg is.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:42:48 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59613476
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
och mijn gynea gaf aan dat ook als je ze niet voelt je je niet druk moet maken.
Dit omdat je het merkt aan bloedingen dat spiraal weg is.
Tenzij je zwanger bent natuurlijk . Maar daar hoef ik me gelukkig niet druk om te maken. Ik gebruik de Mirena niet als anticonceptiemiddel (ben lesbisch). Ik zou sowieso toch altijd bang zijn om toch zwanger te worden. Normaal weet je: "oh ik ben ongesteld, dus ik ben niet zwanger", maar met een spiraaltje is dat niet zo.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 juni 2008 @ 14:07:32 #191
112545 Muck
pi_59625443
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Hier verloopt alles naar wens. Ik heb bij vlagen nog lichte buikpijn, maar ben de dag nadat de Mirena geplaatst is nog licht ongesteld geweest en nu helemaal niet meer, terwijl ik er normaal gesproken altijd een week last van heb (ben woensdag ongesteld geworden). Verder heb ik de draadjes gevoeld. Bizar . Eerst voelde ik er 2 en nu nog maar 1? Zeker samengeklit ofzo? Nou ja, zolang ik nog maar iets voel zitten zal het wel goed zijn .
De touwtjes draaien in elkaar, dus maak je maar geen zorgen
  maandag 23 juni 2008 @ 15:53:41 #192
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_59627889
Nou, ik ben weer terug. Lig nu zielig met mijn laptop op de bank... Met een heel lief huisgenootje! Heeft speciaal voor mij een kruik gemaakt.

Heb wel behoorlijk wat pijn (zo hevig zijn mijn menstruaties nooit) en ook redelijk wat bloedverlies. Maar dat gaat hopelijk snel over! Ff afwachten. Bij vlagen gaat het overigens al stukken beter.
  maandag 23 juni 2008 @ 15:57:29 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59627977
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:53 schreef Ofresca het volgende:
Nou, ik ben weer terug. Lig nu zielig met mijn laptop op de bank... Met een heel lief huisgenootje! Heeft speciaal voor mij een kruik gemaakt.

Heb wel behoorlijk wat pijn (zo hevig zijn mijn menstruaties nooit) en ook redelijk wat bloedverlies. Maar dat gaat hopelijk snel over! Ff afwachten. Bij vlagen gaat het overigens al stukken beter.
voor jou .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 juni 2008 @ 16:05:23 #194
112545 Muck
pi_59628174
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:53 schreef Ofresca het volgende:

Lief van je huisgenootje!
Het doet nu even zeer, maar dat is over voor je het weet. Vandaag mag je lekker bankhangen, zielig kijken en Bridget Jones of Gilmore Girls kijken met je kruikje en een kilo chocola hoor
  maandag 23 juni 2008 @ 16:06:41 #195
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_59628208
Dank je.

Plaatsen vond ik overigens minder prettig dan de 1e (mislukte) keer... Die 2e zuster ook heel erg mooi: "Je was wel heel stoer hoor." Nou echt niet...

Nu maar hopen dat mijn lichaam dit ook een goed idee vindt. Anders is het allemaal voor niets geweest

Edit: Haha, ik was ook niet anders van plan! Mijn huisgenoten zijn het er ook overeens dat ik de dag niet door kan komen zonder chocola... Dus nu zijn ze samen naar de supermarkt om te halen. Stel schatten!
  maandag 23 juni 2008 @ 16:08:31 #196
112545 Muck
pi_59628257
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:06 schreef Ofresca het volgende:
Dank je.

Plaatsen vond ik overigens minder prettig dan de 1e (mislukte) keer... Die 2e zuster ook heel erg mooi: "Je was wel heel stoer hoor." Nou echt niet...

Nu maar hopen dat mijn lichaam dit ook een goed idee vindt. Anders is het allemaal voor niets geweest
Ik hoop dat het deze keer wel lukt
  maandag 23 juni 2008 @ 16:15:21 #197
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_59628452
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:08 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik hoop dat het deze keer wel lukt
Nou hij zit er deze keer in. Dus we zijn al een stap verder. Wordt waarschijnlijk nog wel een verzekeringskwestie voor de huisarts. Verwacht niet dat mijn verzekering het kan waarderen dat ik 2 spiraatljes heb...
  maandag 23 juni 2008 @ 17:28:46 #198
11845 Jipje
pi_59630329
Ik moet morgen

Tis idd een gigantische doos Heb em even uitgepakt, en gekeken, maar het spiraaltje zelf is echt ieniemienie
Ben nu wel nerveus
Loesje

maandag 23 juni 2008 @ 17:33:15 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59630419
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:28 schreef Jipje het volgende:
Ik moet morgen

Tis idd een gigantische doos Heb em even uitgepakt, en gekeken, maar het spiraaltje zelf is echt ieniemienie
Ben nu wel nerveus
Je hebt hem niet uit de verpakking gehaald hè! (dus er zit nog folie oid omheen).

Veel sterkte morgen. Gaat helemaal goed komen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 juni 2008 @ 17:35:28 #200
112545 Muck
pi_59630476
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:28 schreef Jipje het volgende:
Ik moet morgen

Ben nu wel nerveus
Heel veel succes!

Mijn vriend (en ikzelf natuurlijk ook) schrok zich ook rot van die gigantische doos. Hij was meegewandeld naar de apotheek om hem op te halen
Ook wij hebben hem thuis open gemaakt en ik had iets van "ooooh, dat valt nog best mee!" terwijl mijn vriend er erg moeilijk naar keek

Komt wel goed morgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')