ben blij dat we je een beetje gerust hebben kunnen stellenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:30 schreef Jipje het volgende:
Ben stiekem wel blij met al die positieve reacties!![]()
Ik ga het over ongeveer anderhalve week proberen...
Jij bent niet stiekem blij, al die lurkers die meelezen maar niks zeggen. Díe zijn stiekem blij met de positieve reacties!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:30 schreef Jipje het volgende:
Ben stiekem wel blij met al die positieve reacties!![]()
Ik ga het over ongeveer anderhalve week proberen...
Hahaha,daar heb je een punt isadoraquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Jij bent niet stiekem blij, al die lurkers die meelezen maar niks zeggen. Díe zijn stiekem blij met de positieve reacties!![]()
quote:
Ik ben een stiekeme lurker die heel af en toe reageertquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Jij bent niet stiekem blij, al die lurkers die meelezen maar niks zeggen. Díe zijn stiekem blij met de positieve reacties!![]()
True.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:29 schreef Muck het volgende:
Ik denk dat die hormonale buien niks met het spiraaltje te maken hebben hoor, we zijn gewoon vrouwen![]()
Maar even zonder dolle, ik ben blij dat de meesten zo enthousiast zijn! Ik zou zelf ook niet anders meer willen hoor
Eh.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:41 schreef Jipje het volgende:Fijn om te horen, ik raak steeds meer overtuigd.
Alleen mn vriend vind het niet nog niet zo'n goed idee, omdat ie een verhaal gehoord had over een baby die met een mirena in d'r hoofd was geboren...
Ik geloof er eigenlijk niks van...
Jeujjjj!quote:
bel 112quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh.Dat lijkt me sterk. Heel sterk. Als je (denkt dat je) zwanger bent, moet je gelijk naar de arts om dat dinge te laten verwijderen, en ik vraag me af of de vrucht zich dan nog normaal ontwikkeld heeft. Maar die laat het echt niet zover komen dat die Mirena in het hoofdje blijft zitten lijkt me..
Enne, als ie geen goeie bron geeft, zou ik 'm gewoon lekker niet geloven.
quote:
Ja ik maak me er niet zo'n zorgen over. Opmerkingen als dat je zwanger raakt en dat ding sloopt je vrucht, ja, dan denk ik, met de pil doe ik hetzelfde toch? ik sloop mn eitjes al voordat ze uberhaupt de kans krijgen om gezellig samen te gaan met een spermacelquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:07 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
@Jipje: ik ken iemand met een kerngezond 'mirenakindje'. Als je zwanger bent, merk je dat meestal gauw. Zij heeft de mirena toen laten verwijderen en haar kindje is prima in orde. Het kan ook anders, maar meid: het komt zo weinig voor! Bovendien doet de mirena bij bevruchting vaak alsnog zijn werk, heel kort erna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |