abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58880254
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 16:47 schreef DuTank het volgende:
Ik weet dat ik alle spiergroepen moet trainen, dus ook rug enzo, maar waarom is dat precies?
omdat je anders als een quasimodo met dunne beentjes gaat lopen
  zaterdag 24 mei 2008 @ 18:20:12 #27
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_58880715
Exact wat ik in gedachte had
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 25 mei 2008 @ 00:14:05 #28
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_58890260
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 14:53 schreef Baffer het volgende:

[..]

Pm.

Btw - weet iemand of het merk "Kroon" dat ze bij helisports verkopen eigendom is van Hans Kroon?

Ik hoorde zoiets van een maat en vroeg het me af.
Ik ben ook wel benieuwd wie je bent
  zondag 25 mei 2008 @ 00:15:49 #29
140141 ivosnivo
pi_58890319
Mijn eerste officieele highlandgames gehad vandaag. Het weer kon niet beter! Ik mocht Wulbert zijn huwelijkskilt lenen dus dat zat ook goed.
We begonnen met hameren, had hier niet op geoefend en had er weinig vertrouwen in. Eerste x ging best aardig. 2e x ging ie super lekker en volgens mij werd ik hier eerste op. 2e onderdeel was caber. Had hier ook niet op geoefend, maar van te voren had ik hem toch 2x getost dus had er wel aardig vertrouwen in. Stah hield ff een motiverend praatje dat ik die lichte caber wel ff zou tossen en daarna de zware. Viel dat ff tegen 2x kon ik die klote stam niet onder controle krijgen en werd laatste. Me harige broeder (daniel) die deed dit zeer leuk en wist hem wel te tossen.
Daarna deden we wfd ik had hier totaal verkeerd op getraint zag ik wel want ik was de enige die met zijn rug naar het veld toe begon. Volgens mij werd ik hier 4e mee. En het koste me 2 lappen vel van me vingers, waarna het pijn deed om dingen vast te houden. Steen stoten ging ook wel aardig, volgens mij werd ik daar ook 4e mee ofzo.
Daarna hooggooien, voor het eerst met 25kg. Ben hier 1ste op geworden met 4m, bij me laatste poging weer 2 stukken eelt afgescheurd Weet niet wat ik vandaag had, heb het nog nooit eerder gehad zelfs niet met sterkste man.
Eindstand, ik ben 3e geworden. Dik tevreden mee, had dit van te voren niet kunnen dromen. En al helemaal niet nadat de caber totaal niet wou. Als ik hem wel getost had was ik misschien wel eerste geworden. Moet nu echt maar is gaan trainen op onderdelen ipv sterkste man want ik heb hier veel meer aanleg voor.
pi_58893597
Nette prestatie Ivo, dus wellicht ga je een overstap maken naar het highland gamen?
pi_58902878
Ben nu een 3 tal keren naar mijn vernieuwde gym geweest. Goed spul!!

Dik veel losse rommel en zeer lekkere bankjes! De apparaten die ze hebben staan zijn zelfs goed, normaal ben ik niet zo'n apparatenman maar dit voelt toch lekker om erbij te doen.

Ook is er een apparaat voor je onderrug en 1tje voor je kuiten, beide voelen goed aan.
Enige nadeel is dat ik mijn schouder half heb verneukt met 30 BW-dips, opeens voelde het kut aan en het lijkt net alsof er iets scheef zit. Morgen even aankijken of ik wel naar de gym ga.

Voor de rest, Ivo, netjes gedaan man, krachtpatser eerste klas
  zondag 25 mei 2008 @ 21:37:55 #32
140141 ivosnivo
pi_58906771
Tis wel b klasse he Volgend jaar proberen bij de a te komen.

Ik heb wel is met apparaten getraind waar je schijven op kon doen. Dat trainde ook prima.
pi_58908042
Plate loaded machines. Hammer strength heeft daar leuk spul in alleen zie je ze weinig in Nederland.

Morgen week 6 van 5x5 ben benieuwd of ik er weer wat nieuwe Pr's uit kan persen
pi_58915992
Door tentamens een weekje niet trainen hier maar ik heb nu alweer zin om te gaan
pi_58924822
quote:
Op maandag 26 mei 2008 11:57 schreef no-look het volgende:
Door tentamens een weekje niet trainen hier maar ik heb nu alweer zin om te gaan
Op zijn tijd een keer rust nemen is niet verkeerd, zolang je er maar geen gewoonte van gaat maken.
pi_58924910
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:18 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Op zijn tijd een keer rust nemen is niet verkeerd, zolang je er maar geen gewoonte van gaat maken.
Daar ben ik goed in, zo 3 weekjes stoppen. Moet ik eigenlijk niet meer doen want 3 weekjes stoppen betekend voor mij al een relatief grote achteruitgang.

Begin langzaam weer een beetje een bikkel te worden Werd nog aangesproken door een stel kinderen als "Meneer de bodybuilder"
pi_58925094
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:24 schreef McGilles het volgende:

[..]

Daar ben ik goed in, zo 3 weekjes stoppen. Moet ik eigenlijk niet meer doen want 3 weekjes stoppen betekend voor mij al een relatief grote achteruitgang.

Begin langzaam weer een beetje een bikkel te worden Werd nog aangesproken door een stel kinderen als "Meneer de bodybuilder"
haha lol, meneer de bodybuilder

Daar had ik vroeger ook altijd en handje voor, wat mij hielp was gewoon een vast ritme en een trainings maat. Je moet echt doorzetten en consequent zijn dan haal je de beste resultaten.
pi_58925773
Ik begin langzaam weer in de buurt te komen waar ik vorig jaar was gestopt. Ik zal binnenkort weer eens wat nieuwe pics schieten.

Toen liep ik er zo bij:

http://www.dutchbodybuild(...)hoto.php/photo/83117

Edit: Plaatje doet het dan wel, dan niet, dan maar een link

[ Bericht 12% gewijzigd door McGilles op 27-05-2008 14:10:17 ]
pi_58940213
Na een tijdje hier maar weer eens posten. Vandaag leuk naar de arts geweest en ook ik heb een spuit in mijn schouder gekregen Op dit moment **** pijn en een week niet trainen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_58941380
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Na een tijdje hier maar weer eens posten. Vandaag leuk naar de arts geweest en ook ik heb een spuit in mijn schouder gekregen Op dit moment **** pijn en een week niet trainen.
heb je dat artikel op t-nation al gelezen, shoulder savers part I en II ?
Samengevat: face pullies, push ups en shoulder dislocates.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_58941397
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:05 schreef McGilles het volgende:
Ik begin langzaam weer in de buurt te komen waar ik vorig jaar was gestopt. Ik zal binnenkort weer eens wat nieuwe pics schieten.

Toen liep ik er zo bij:

http://www.dutchbodybuild(...)hoto.php/photo/83117

Edit: Plaatje doet het dan wel, dan niet, dan maar een link
aardig bruut dit
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_58944074
Ai schouders, op de sportschool waar ik werk hoor ik het echt vaak voorbij komen. Er zijn zelfs mensen die er niet meer van kunnen slapen zo zeer dat het doet. Heb er zelf gelukkig nog geen last van.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 16:56:15 #43
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58944691
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ook wel eens gehad, toen ik heel lang geleden een tijdje 'begon' met trainen.

Alleen ik was er snel bij en was snel geholpen met ontstekingsremmers. Wel helse stekende pijnen af en toe, dat weet ik nog heel goed.

Schouders zijn nu ook duidelijk het zwakste punt, maar het gaat beter dan ooit. Waarschijnlijk omdat ik nu beter en consistenter train en de achterkant van m'n schouders afbeul als een malle. Houding is ook enorm verbeterd.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_58944759
Train nu 4/5 jaar. Die blessure opgelopen in het 1e jaar en nu pas naar fysio/ arts durven gaan (te laat dus).
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_58945542
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 16:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Train nu 4/5 jaar. Die blessure opgelopen in het 1e jaar en nu pas naar fysio/ arts durven gaan (te laat dus).
joh
maar die artikeltjes zou ik wel echt even lezen als ik jou was, schijnen erg goed te zijn

En voor wat het waard is, ik zelf heb ook nooit last van mijn schouders, maar doe veel push ups en face pullies en ben bezig met shoulder dislocates.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 19:15:25 #46
140141 ivosnivo
pi_58947343
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:42 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

joh
maar die artikeltjes zou ik wel echt even lezen als ik jou was, schijnen erg goed te zijn

En voor wat het waard is, ik zelf heb ook nooit last van mijn schouders, maar doe veel push ups en face pullies en ben bezig met shoulder dislocates.
Ik die deze oefeningen nooit en heb geen last van me schouders meer. Heb het wel gehad me eerste trainingsjaren, daarna ben ik gestopt met dingen achter me hoofd te duwen of trekken en nu nergens meer last van.
pi_58952875
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 19:15 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik die deze oefeningen nooit en heb geen last van me schouders meer. Heb het wel gehad me eerste trainingsjaren, daarna ben ik gestopt met dingen achter me hoofd te duwen of trekken en nu nergens meer last van.
Idd + upright rows, om de een of andere reden voelt dat nooit goed aan.
pi_58956990
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:13 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Idd + upright rows, om de een of andere reden voelt dat nooit goed aan.
haha als ik upright rows doe weet ik 100% zeker dat als ik binnen een week na die oefening ga boksen en ik een goede hoek plaats, mijn pols de komende 2 maanden totaal niet kan gebruiken. dwz, ik zou 'm nog geen klein stukje kunnen omdraaien om bijvoorbeeld wisselgeld aan te kunnen nemen

Echt, die oefening voor mij is nog slechter dan een smith machine
pi_58957520
tvp
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_58957716
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 09:22 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

haha als ik upright rows doe weet ik 100% zeker dat als ik binnen een week na die oefening ga boksen en ik een goede hoek plaats, mijn pols de komende 2 maanden totaal niet kan gebruiken. dwz, ik zou 'm nog geen klein stukje kunnen omdraaien om bijvoorbeeld wisselgeld aan te kunnen nemen

Echt, die oefening voor mij is nog slechter dan een smith machine
Ik zie veel mensen upright rows doen met een stangetje maar met een touw + 2 handvatten is hij goed te doen. Dan blijft je de hoek tussen je hand en je onderarm tenminste 180graden ipv zo'n rare knik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')