omdat je anders als een quasimodo met dunne beentjes gaat lopenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:47 schreef DuTank het volgende:
Ik weet dat ik alle spiergroepen moet trainen, dus ook rug enzo, maar waarom is dat precies?
Ik ben ook wel benieuwd wie je bentquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:53 schreef Baffer het volgende:
[..]
Pm.
Btw - weet iemand of het merk "Kroon" dat ze bij helisports verkopen eigendom is van Hans Kroon?
Ik hoorde zoiets van een maat en vroeg het me af.
Op zijn tijd een keer rust nemen is niet verkeerd, zolang je er maar geen gewoonte van gaat maken.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:57 schreef no-look het volgende:
Door tentamens een weekje niet trainen hier maar ik heb nu alweer zin om te gaan
Daar ben ik goed in, zo 3 weekjes stoppen. Moet ik eigenlijk niet meer doen want 3 weekjes stoppen betekend voor mij al een relatief grote achteruitgang.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:18 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Op zijn tijd een keer rust nemen is niet verkeerd, zolang je er maar geen gewoonte van gaat maken.
haha lol, meneer de bodybuilderquote:Op maandag 26 mei 2008 19:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Daar ben ik goed in, zo 3 weekjes stoppen. Moet ik eigenlijk niet meer doen want 3 weekjes stoppen betekend voor mij al een relatief grote achteruitgang.
Begin langzaam weer een beetje een bikkel te wordenWerd nog aangesproken door een stel kinderen als "Meneer de bodybuilder"
heb je dat artikel op t-nation al gelezen, shoulder savers part I en II ?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Na een tijdje hier maar weer eens posten. Vandaag leuk naar de arts geweest en ook ik heb een spuit in mijn schouder gekregenOp dit moment **** pijn en een week niet trainen.
aardig bruut ditquote:Op maandag 26 mei 2008 20:05 schreef McGilles het volgende:
Ik begin langzaam weer in de buurt te komen waar ik vorig jaar was gestopt. Ik zal binnenkort weer eens wat nieuwe pics schieten.
Toen liep ik er zo bij:
http://www.dutchbodybuild(...)hoto.php/photo/83117
Edit: Plaatje doet het dan wel, dan niet, dan maar een link
Ook wel eens gehad, toen ik heel lang geleden een tijdje 'begon' met trainen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Na een tijdje hier maar weer eens posten. Vandaag leuk naar de arts geweest en ook ik heb een spuit in mijn schouder gekregenOp dit moment **** pijn en een week niet trainen.
johquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Train nu 4/5 jaar. Die blessure opgelopen in het 1e jaaren nu pas naar fysio/ arts durven gaan (te laat dus).
Ik die deze oefeningen nooit en heb geen last van me schouders meer. Heb het wel gehad me eerste trainingsjaren, daarna ben ik gestopt met dingen achter me hoofd te duwen of trekken en nu nergens meer last van.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:42 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
joh
maar die artikeltjes zou ik wel echt even lezen als ik jou was, schijnen erg goed te zijn![]()
En voor wat het waard is, ik zelf heb ook nooit last van mijn schouders, maar doe veel push ups en face pullies en ben bezig met shoulder dislocates.
Idd + upright rows, om de een of andere reden voelt dat nooit goed aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:15 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik die deze oefeningen nooit en heb geen last van me schouders meer. Heb het wel gehad me eerste trainingsjaren, daarna ben ik gestopt met dingen achter me hoofd te duwen of trekken en nu nergens meer last van.
haha als ik upright rows doe weet ik 100% zeker dat als ik binnen een week na die oefening ga boksen en ik een goede hoek plaats, mijn pols de komende 2 maanden totaal niet kan gebruiken. dwz, ik zou 'm nog geen klein stukje kunnen omdraaien om bijvoorbeeld wisselgeld aan te kunnen nemenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:13 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Idd + upright rows, om de een of andere reden voelt dat nooit goed aan.
Ik zie veel mensen upright rows doen met een stangetje maar met een touw + 2 handvatten is hij goed te doen. Dan blijft je de hoek tussen je hand en je onderarm tenminste 180graden ipv zo'n rare knikquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:22 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
haha als ik upright rows doe weet ik 100% zeker dat als ik binnen een week na die oefening ga boksen en ik een goede hoek plaats, mijn pols de komende 2 maanden totaal niet kan gebruiken. dwz, ik zou 'm nog geen klein stukje kunnen omdraaien om bijvoorbeeld wisselgeld aan te kunnen nemen![]()
Echt, die oefening voor mij is nog slechter dan een smith machine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |