quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter een etcie en een soempie bij elkaar dan PS alleen...
Zijn wij wel goedgekeurd? Of erger je je ook vaak aan ons?quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter een etcie en een soempie bij elkaar dan PS alleen...
Aan jullie erger ik me niet, jullie mogen blijven...quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zijn wij wel goedgekeurd? Of erger je je ook vaak aan ons?
Ik zat vol spanning te wachten op het antwoord van MM.quote:
Zat even elders in een topic, moet ook gebeuren...quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat vol spanning te wachten op het antwoord van MM.
Dat is dan een vent van 40. Sneu hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan jullie erger ik me niet, jullie mogen blijven...
lijkt me welquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan jullie erger ik me niet, jullie mogen blijven...
Wat doet dat er nou weer toequote:Op woensdag 21 mei 2008 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dan een vent van 40. Sneu hoor
JAH!quote:
Je "ergeren" aan iemand op een forum en stééds maar weer steekjes onder water geven is nl echt héél erg kinderachtig. Van een volwassen vent mag je beter verwachten.quote:
* met voet stamptquote:
wat deed hij eigenlijk?quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zekers. Beetje overdreven rode kaart, maar wel extreem dom natuurlijk van Drogba.
Gaf iemand een tikje, (klapje) in het gezicht.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* met voet stampt
[..]
wat deed hij eigenlijk?
ik had trouwens het idee dat iemand anders z'n neus leegde in de nek van een blauwe
kijkt wiebel geen voetbalquote:
ah, da's niet lievquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gaf iemand een tikje, (klapje) in het gezicht.
CL = Champions League...
Hij heeft een hekel aan voetbal.quote:
ga je nou ook al weer?quote:
Niet gaan!quote:
Wel als het over voetbal blijft gaanquote:
Jullie jagen MaJo weg.quote:
Jeequote:Op woensdag 21 mei 2008 23:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet gaan!Ik wil het ook niet over voetbal hebben.
Hoe is het met je?
het gaat over voetbal hoor, maar deze is wel mooiquote:
Ach, die steekjes vallen op zich wel mee en ik hou me meestal ook wel gedeisd. Nu een keer niet...quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je "ergeren" aan iemand op een forum en stééds maar weer steekjes onder water geven is nl echt héél erg kinderachtig. Van een volwassen vent mag je beter verwachten.
Oke, gewoon volhouden dus en niet pushen om er een naam aan te geven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee
Ja gaat heel goedZolang we het dus maar niet hebben over 'wat' we hebben
De laatste tijd veel gezien en dat gaat heel goed
Hij is ook heel liev tegen me waar anderen bijzijn, kusjes geven en knuffelen enzo
Behalve dat het dom is... mag het ook nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het gaat over voetbal hoor, maar deze is wel mooi
er moest een panel genomen worden, meneer neemt de aanloop - blijft ineens staanen moet vanuit stand schieten, recht op de keeper
Verdien je er 10 miljoen per jaar mee, is het je dagelijks werk, ken je de regels nietquote:De nemer van de strafschop mag zijn aanloop niet onderbreken.
Je deelt ze de laatste tijd alleen wel elke keer uit als PS er is of net vertrokken is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, die steekjes vallen op zich wel mee
Ik vind dat echt laf. Wel de lusten, maar niet de lasten zeker.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:31 schreef MaJo het volgende:
Zolang we het dus maar niet hebben over 'wat' we hebbenDe laatste tijd veel gezien en dat gaat heel goed
Hij is ook heel liev tegen me waar anderen bijzijn, kusjes geven en knuffelen enzo
Doe ik ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, gewoon volhouden dus en niet pushen om er een naam aan te geven.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe ik ookHeb laatst per ongeluk expres mijn tandenborstel bij hem laten liggen
![]()
het is volgens mij in Rusland, dus tijdsverschil. plus half uur verlenging. plus strafschoppenquote:
Oh, leek me wel slim zo'n schijnbeweging. Maar lijkt me als keeper wel ontzettend kut.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:34 schreef Whiteguy het volgende:
Behalve dat het dom is... mag het ook niet
Welke lasten?quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt laf. Wel de lusten, maar niet de lasten zeker.
Is het trouwens die ex van je?
Kan je nagaan hoe laat het nu is in Rusland... Tijdsverschil maakt niet uit, het begon zoals bijna elke CL wedstrijd 20:45 Nederlandse tijd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is volgens mij in Rusland, dus tijdsverschil. plus half uur verlenging. plus strafschoppen
dat was geen schijnbeweging meerquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, leek me wel slim zo'n schijnbeweging. Maar lijkt me als keeper wel ontzettend kut.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke lasten?Ik ben een engeltje
![]()
Maar hij inderdaad
ah dat wist ik nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe laat het nu is in Rusland... Tijdsverschil maakt niet uit, het begon zoals bijna elke CL wedstrijd 20:45 Nederlandse tijd.
De laatste tijd valt het juist wel mee, dacht ik.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je deelt ze de laatste tijd alleen wel elke keer uit als PS er is of net vertrokken is.![]()
Doe dan gewoon negeren.
ben ik het mee eensquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste tijd valt het juist wel mee, dacht ik.
Heb zelfs gisteren ´gewoon´ met PS zitten ouwehoeren.
maar dat mag ookquote:Maar ik zal je wijze raad ten uitvoer brengen...
Nee, jij bent natuurlijk geen last! Maar pas je wel een beetje op dat je niet met je laat sollen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:37 schreef MaJo het volgende:
Welke lasten?Ik ben een engeltje
![]()
Maar hij inderdaad
* haptquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:44 schreef Etcetera het volgende:
ben ik het mee eensik denk dat het gewoon iets is wat je uit je systeem moet krijgen af en toe
en dat wij iets minder moeten happen
Ik denk daar anders over maargoedquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, die steekjes vallen op zich wel mee en ik hou me meestal ook wel gedeisd. Nu een keer niet...
Leeftijd doet er niet toe, niet die van mij en niet die van PS of wie dan ook. Leeftijd zegt me helemaal niets...
Mja, daar heb je wel een punt. Wyccie dus ook.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:48 schreef Etcetera het volgende:
ik ben het eens met wyccieheb ooit eens ongeveer hetzelfde gehad - maar dat was geen ex en het is echt nooit iets geweest, behalve wat gerotzooi - en de kans is gewoon zo groot dat jij met een gebroken hart zit en hij lekker flierefluitend door gaat met leven
Welterusten MM. Lekker tegen mevrouw MM aankruipen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren, ik wens u allen een genoegelijke nachtrust en ik ga mijn zonden overdenken...
Dat zou ook nog kunnen hoor, dat hij de vorige keer niet goed durfde, maar nu wel weet dat het goed zit. Laten we hopen dat dat het is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:53 schreef Soempie het volgende:
Maar, misschien is gewoon een beetje genieten ook wel oke. En dan zien waar het schip strandt. Misschien heeft hij gewoon tijd nodig voor hij zich kan binden aan iemand.
Hmm.. ik heb ooit een keer 'ingebroken' in dat stadion waar ze speelden vandaagquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:51 schreef Etcetera het volgende:
hey die beker heb ik ook een keer vastgehouden
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb ooit een keer 'ingebroken' in dat stadion waar ze speelden vandaag
Was geen wedstrijd, alle deuren geprobeerd. Was er eentje die niet op slot zat![]()
Leuk stadionnetje hoor.
37quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
Hoe oud is van der Sar wel niet.Ik kan me herinneren dat ik een foto van hem in m'n agenda had in 1996.
![]()
hij is van 1970quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
Hoe oud is van der Sar wel niet.Ik kan me herinneren dat ik een foto van hem in m'n agenda had in 1996.
![]()
nah niet echt je kunt zelf een banner laten plaatsen tegen betaling dus dat kunnen blijkbaar ook msn-namen-plaatjes zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
Staan er MSN-naambanners in de nieuwe lay out?
Doelmannen gaan dus lang mee.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja, ik ga er dan ook vanuit dat ik binnenkort alsnog dat miljoenencontract aangeboden krijg
en wiebel danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |