Over Van der Sar gesproken, samen met 3 anderen heb ik in 1999 een afscheid voor hem geregeld toen hij bij Ajax vertrok:quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
Hoe oud is van der Sar wel niet.Ik kan me herinneren dat ik een foto van hem in m'n agenda had in 1996.
![]()
Cartridges er even uit halen en schudden desnoods...quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:20 schreef Soempie het volgende:
Oke, opdracht af. Nu bidden dat er nog uberhaubt inkt uit m'n printer komt. Geel desnoods.
En, en, en...?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:23 schreef Soempie het volgende:
pagina 2 is in elk geval een beetje streperig, maar wel leesbaar. Nog 5 te gaan.![]()
![]()
Kosten besparen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja bij meer dan drie gebruiker is het weer bal.
Zijn ze weer op kosten aan het besparen de laatste weken?
Nog 1 pagina, maar die moet ik eerst nog tikken. De rest is leesbaar genoeg.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:59 schreef sir_dalord het volgende:
mogguh
ik post nog niet genoeg zeker om mijn icoon in de op te krijgen?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:04 schreef sir_dalord het volgende:
daar bestaat bij jou geen twijfel over, mevrouw "ik kom pas over 2 weken weer...nee echt...nee echt....."
Mijn vrijdagavond, wat doe je!
Voortaan alles in paars printen dus...quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog 1 pagina, maar die moet ik eerst nog tikken. De rest is leesbaar genoeg.Best idioot dat hij nu wel zwart print, maar een beetje gestreept. Vorige verslag was donkerpaars en ik zag vanmorgen dat ik daar een 9 voor had.
![]()
De zwalkende student...quote:Dit verslag wordt denk ik net aan een voldoende, omdat ik echt enorme bull shit verkondig in m'n conclusie.Weet gewoon niet meer hoe ik de uitkomsten van een T-test moet interpreteren in SPSS.
Ook geen zin/ tijd om het nu na te zoeken, dus ik doe maar wat.
Hoger dan kritieke waarde-->verwerpen-->Ha aannemen. Lager dan die waarde-->voorlopig niet verwerpen-->uitgaan van H0quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog 1 pagina, maar die moet ik eerst nog tikken. De rest is leesbaar genoeg.Best idioot dat hij nu wel zwart print, maar een beetje gestreept. Vorige verslag was donkerpaars en ik zag vanmorgen dat ik daar een 9 voor had.
![]()
Dit verslag wordt denk ik net aan een voldoende, omdat ik echt enorme bull shit verkondig in m'n conclusie.Weet gewoon niet meer hoe ik de uitkomsten van een T-test moet interpreteren in SPSS.
Ook geen zin/ tijd om het nu na te zoeken, dus ik doe maar wat.
Ja, zo ver was ik, maar waar staat die waarde? Ik heb alpha: 0.05. En moet ik dan naar de Sig (2-tailed) kijken? Of naar t? Moet ik nog iets doen met df? En wat betekent die F?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoger dan kritieke waarde-->verwerpen-->Ha aannemen. Lager dan die waarde-->voorlopig niet verwerpen-->uitgaan van H0
Zo
quote:
Bij alpha 0,5 kun je de kritieke waarde opzoeken. Wat is je N (aantal onderzoeksobjecten)? Df bepaalt ook je alfa, dat is gewoon n-1. Je kijkt naar t bij n-1 bij alfa 0,5 dus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik, maar waar staat die waarde? Ik heb alpha: 0.05. En moet ik dan naar de Sig (2-tailed) kijken? Of naar t? Moet ik nog iets doen met df? En wat betekent die F?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |