abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60437470
Ik heb vanavond een demonstratiewedstrijd tegen rolstoeltennissers !
  woensdag 30 juli 2008 @ 10:13:15 #152
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_60437862
Lekker laten lopen die gasten!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_60437887
De avond is pas geslaagd als er minimaal één op z'n kant ligt.
pi_60438058
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:14 schreef Chriz2k het volgende:
De avond is pas geslaagd als er minimaal één op z'n kant ligt.
Je zal ervanop kijken wat ze kunnen, ik deed het in iedergeval gigantisch

Maar misschien kwam dat omdat ik tegen ester vergeer speelde
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60438107
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:24 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Een jaar of vijf geleden heb ik al eens tegen Ronald Vink gespeeld, die lid is bij mijn club, dus dat was ook al een aardig niveau inderdaad .
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:12:56 #156
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60439072
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:24 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Vergeer kan naar eigen zeggen ongeveer het niveau 5 aan van het normale dames tennis.
Ik weet niet zo goed in hoeverre is dat moet geloven, maar als het zo is vind ik het in ieder geval heel erg knap
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:06:14 #157
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60446174
Ik speel volgende week een toernooitje (eerste van het seizoen)
Heb ik me ingeschreven voor de 5 en de 4. Wordt ik uitgeloot voor de 5 en ingeloot voor de 4
moet ik in de 4 om 10:00 op zaterdagmorgen. Kans dus dat ik er voor 12:00 op de eerste dag alweer uit lig

Maar we gaan van het positieve uit en ik heb al een keer in de halve finale van de 4 daar gestaan dus we gaan er voor
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_60452923
Zelf in zo'n rolstoel tennissen is best kut de eerste keer, ik had na 10 minuten al pijn in m'n armen .
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:30:30 #159
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60464456
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:18 schreef Chriz2k het volgende:
Zelf in zo'n rolstoel tennissen is best kut de eerste keer, ik had na 10 minuten al pijn in m'n armen .
uberhaupt...
"rolstoelen" en slaan tijdens een rally is al fuckin irritant

Best respect voor die spelers hoor
pi_60465362
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

uberhaupt...
"rolstoelen" en slaan tijdens een rally is al fuckin irritant

Best respect voor die spelers hoor
Inderdaad, ik kon met moeite misschien de helft van het speelveld dekken .

Maar ik deed wel ruige 360's .
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:16:45 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60467733
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:15 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Inderdaad, ik kon met moeite misschien de helft van het speelveld dekken .

Maar ik deed wel ruige 360's .
vette shit
Misschien is dit wat voor je
http://www.mojoflix.com/Video/Wheelchair-Freestyle.html

Ik vraag me af of het zo is dat wanneer je goed kunt tennissen (normaal tennissen zeg maar) je ook goed zou kunnen worden in een rolstoel. Of zou het zo anders zijn dat je toch redelijk opnieuw moet beginnen? Buiten het rijden met de rolstoel dan he...

btw begin september is het nederlands kampioenschap voor tennisleraren... lijkt me vet. Misschien ga ik wel mee doen. Tenminste, als ik er de tijd enzo voor kan vinden. Daarnaast is het in Den Haag dus niet echt naast de deur...
pi_60468278
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

vette shit
Misschien is dit wat voor je
http://www.mojoflix.com/Video/Wheelchair-Freestyle.html

Ik vraag me af of het zo is dat wanneer je goed kunt tennissen (normaal tennissen zeg maar) je ook goed zou kunnen worden in een rolstoel. Of zou het zo anders zijn dat je toch redelijk opnieuw moet beginnen? Buiten het rijden met de rolstoel dan he...

btw begin september is het nederlands kampioenschap voor tennisleraren... lijkt me vet. Misschien ga ik wel mee doen. Tenminste, als ik er de tijd enzo voor kan vinden. Daarnaast is het in Den Haag dus niet echt naast de deur...
Haha, wat een held !

Ik denk dat je wel goed zou kunnen worden hoor, het gaat in een rolstoel voornamelijk om techniek en tactiek denk ik, dus als je een baltovenaar bent kom je al een heel eind.
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:44:40 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60469774
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:41 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Haha, wat een held !

Ik denk dat je wel goed zou kunnen worden hoor, het gaat in een rolstoel voornamelijk om techniek en tactiek denk ik, dus als je een baltovenaar bent kom je al een heel eind.
Het enige wat ik me altijd afvraag is, als je nou gewoon de ballen heel hoog met heel veel spin geeft, kun je dan niet relatief makkelijk winnen omdat de kans vrij groot is dat de bal over de tegenspeler heen stuit

Je mag trouwens alleen rolstoeltennissen als je gehandicapt bent of niet?
pi_60470881
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het enige wat ik me altijd afvraag is, als je nou gewoon de ballen heel hoog met heel veel spin geeft, kun je dan niet relatief makkelijk winnen omdat de kans vrij groot is dat de bal over de tegenspeler heen stuit

Je mag trouwens alleen rolstoeltennissen als je gehandicapt bent of niet?
Het is ten eerste best lastig om vanuit een rolstoel een hoge spinbal te spelen, en ten tweede nemen ze die hoge bal dan gewoon in één keer uit de lucht .

En als je als valide persoon mag rolstoeltennissen ga ik het ook doen !
  zondag 3 augustus 2008 @ 11:14:20 #165
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60523089
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:42 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Het is ten eerste best lastig om vanuit een rolstoel een hoge spinbal te spelen, en ten tweede nemen ze die hoge bal dan gewoon in één keer uit de lucht .

En als je als valide persoon mag rolstoeltennissen ga ik het ook doen !
Hmmm daar zit wat in ja...

btw, gisteren toernooi gespeeld en met 0-6 3-6 naar huis gestuurd in de 4.
Nou heb ik bijna 4 weken geen racket meer aangeraakt (op 2 keer tennissen op de camping met me niet tennissende vriendin na) dus is het ook niet zo gek, maar het was toch wel pijnlijk

Nu hebben ze me in het volgende toernooi ingedeeld in 2 onderdelen. 1 keer om 12:30 op zaterdagmiddag en 1 keer om 15:00 op zaterdagmiddag

Letten die mensen niet op bij het indelen ofzo? Ik bedoel, het gaat via de computer maar het lijkt me niet meer dan normaal dat je dat even nakijkt naderhand en dan ziet dat iemand 2 keer gelijk achter elkaar moet...
pi_60532836
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 11:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmmm daar zit wat in ja...

btw, gisteren toernooi gespeeld en met 0-6 3-6 naar huis gestuurd in de 4.
Nou heb ik bijna 4 weken geen racket meer aangeraakt (op 2 keer tennissen op de camping met me niet tennissende vriendin na) dus is het ook niet zo gek, maar het was toch wel pijnlijk

Nu hebben ze me in het volgende toernooi ingedeeld in 2 onderdelen. 1 keer om 12:30 op zaterdagmiddag en 1 keer om 15:00 op zaterdagmiddag

Letten die mensen niet op bij het indelen ofzo? Ik bedoel, het gaat via de computer maar het lijkt me niet meer dan normaal dat je dat even nakijkt naderhand en dan ziet dat iemand 2 keer gelijk achter elkaar moet...
Gewoon even opbellen, meestal zijn ze wel bereid om wat te schuiven.

Deze week mijn 2e finale behaald in de 4, helaas wederom verloren.

Eerste wedstrijd: 6-4 2-6 6-4 op Gravel.
Tweede wedstrijd: 6-4 6-2 op Kunstgras. (Ik neem alle negatieve dingen die ik ooit over kunstgras heb gezegd terug, aangezien ik nu de als eerste geplaatste erop heb geveegd !)
Derde wedstrijd: 5-7 3-6 op Tapijt, einde van de eerste set was de tank al leeg, aangezien ik die vorige partij 3 uur eerder had gespeeld.

Kutregen .

Volgende toernooi is de kwartfinalewedstrijd van mijn dubbel vrijdagavond en de kwartfinale van mijn enkel zaterdag om 20:00, gare planning .
  maandag 4 augustus 2008 @ 09:49:00 #167
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60543765
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:57 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Gewoon even opbellen, meestal zijn ze wel bereid om wat te schuiven.

Deze week mijn 2e finale behaald in de 4, helaas wederom verloren.

Eerste wedstrijd: 6-4 2-6 6-4 op Gravel.
Tweede wedstrijd: 6-4 6-2 op Kunstgras. (Ik neem alle negatieve dingen die ik ooit over kunstgras heb gezegd terug, aangezien ik nu de als eerste geplaatste erop heb geveegd !)
Derde wedstrijd: 5-7 3-6 op Tapijt, einde van de eerste set was de tank al leeg, aangezien ik die vorige partij 3 uur eerder had gespeeld.

Kutregen .

Volgende toernooi is de kwartfinalewedstrijd van mijn dubbel vrijdagavond en de kwartfinale van mijn enkel zaterdag om 20:00, gare planning .
hmm lekker toernooi. 3 verschillende ondergronden
tapijt vind ik wel lekker. Verlies ik bijna geen wedstrijd op

Wel me trouwens wel tegen valt is dat mijn service sinds de eerste competitiedag niet meer goed loopt. Sterker nog, waar ik vroeger goed was voor 5 aces per wedstrijd en een sloot bijna gratis punten op mijn service sla ik nu een mietjes service, dat wil je niet weten. Ik weet ook niet hoe het komt maar het werkt ff niet meer. Geen idee waarom maar het is gaar...

Gisteren nog wel ff staan spelen.
Hebben jullie ook dat als je een tijdje niet getennist hebt het de eerste keer niet gaat en de 2de keer alles goed slaat? Daarna wordt het weer minder...
Gisteren staan beuken, niet te geloven. Ik sloeg alles goed. Alsof ik nummer 20 van nederland was ofzo
pi_60549502
Hou je niet onbewust iets in met je service?

Gewoon elke service vol doorslaan.
pi_60549912
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Spelen er nog mensen uit de buurt van Noord-Holland?

Mijn studententennisvereniging kiest altijd een toernooi uit in de zomer om een week met tenten en al lekker te gaan kamperen, en dit jaar is het een toernooi in Den Helder geworden.

Iemand die het Tong-toernooi kent en er wat over weet te vertellen?
Gister waren de finales toch?
Hoe ver ben jij gekomen?
Vriend van mij speelde de finale van de HE3, alleen verloor wel.
pi_60550007
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:40 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Gister waren de finales toch?
Hoe ver ben jij gekomen?
Vriend van mij speelde de finale van de HE3, alleen verloor wel.
Hey, jij kent Roderik ook !
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:44:43 #171
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60551394
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef Chriz2k het volgende:
Hou je niet onbewust iets in met je service?

Gewoon elke service vol doorslaan.
Nou ja.... ik gooi de bal alle kanten op, strek me niet helemaal optimaal en doe denk ik me arm iets te snel omlaag (gooiarm)

Verder gaat het wel goed hoor

Het is wel zo dat ik vroeger gewoon beter kon serveren. dan had ik ook wel van dit soort foutjes soms (vooral opgooi is altijd al drama geweest met me) maar kon ik de bal wel hard slaan. Dat gaat nu ook niet meer
pi_60551464
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nou ja.... ik gooi de bal alle kanten op, strek me niet helemaal optimaal en doe denk ik me arm iets te snel omlaag (gooiarm)

Verder gaat het wel goed hoor

Het is wel zo dat ik vroeger gewoon beter kon serveren. dan had ik ook wel van dit soort foutjes soms (vooral opgooi is altijd al drama geweest met me) maar kon ik de bal wel hard slaan. Dat gaat nu ook niet meer
Gewoon minimaal 1x per week tennissen !
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:07:36 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60573593
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:47 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Gewoon minimaal 1x per week tennissen !
2 keer vind ik minimaal voor een beetje fatsoenlijke resultaten... Zeker als je in de 4 of hoger speelt.
Anders lukt het bij mij echt niet...

Ach het moet wel gek lopen als ik niet weer 5 wordt komend seizoen. Dat staat toch iets dragelijker dan dat 6je
Nadeel is wel dat ik waarschijnlijk weer 5 wordt in de dubbel. Ben ik dus helemaal 4 af
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:53:51 #174
75556 erkel
back from Dagestan
pi_60585791
Mooi dat er resultaten geboekt worden, helaas zit het voor mij niet meer in. Ik heb in totaal 1 wedstrijd gespeeld dit jaar en nu zit ik met een knieblessure, waardoor ik een aantal weken niet kan tennissen.

Ik was ook niet al te fanatiek dit jaar en daar probeer ik volgend jaar verandering in te brengen. Minimaal 2x in de week op de baan en weer competitie spelen.
Weisst
pi_60685653
Zijn er hier nog mensen die zelf hun rackets bespannen?

Ik zit eraan te denken om een bespanmachine te kopen, alleen ik heb er totaal geen verstand van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')