Je zal ervanop kijken wat ze kunnen, ik deed het in iedergeval gigantischquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:14 schreef Chriz2k het volgende:
De avond is pas geslaagd als er minimaal één op z'n kant ligt.
Een jaar of vijf geleden heb ik al eens tegen Ronald Vink gespeeld, die lid is bij mijn club, dus dat was ook al een aardig niveau inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:24 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Je zal ervanop kijken wat ze kunnen, ik deed het in iedergeval gigantisch
Maar misschien kwam dat omdat ik tegen ester vergeer speelde
Vergeer kan naar eigen zeggen ongeveer het niveau 5 aan van het normale dames tennis.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:24 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Je zal ervanop kijken wat ze kunnen, ik deed het in iedergeval gigantisch
Maar misschien kwam dat omdat ik tegen ester vergeer speelde
uberhaupt...quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:18 schreef Chriz2k het volgende:
Zelf in zo'n rolstoel tennissen is best kut de eerste keer, ik had na 10 minuten al pijn in m'n armen.
Inderdaad, ik kon met moeite misschien de helft van het speelveld dekkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
uberhaupt...
"rolstoelen" en slaan tijdens een rally is al fuckin irritant
Best respect voor die spelers hoor
vette shitquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kon met moeite misschien de helft van het speelveld dekken.
Maar ik deed wel ruige 360's.
Haha, wat een heldquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
vette shit
Misschien is dit wat voor je
http://www.mojoflix.com/Video/Wheelchair-Freestyle.html
Ik vraag me af of het zo is dat wanneer je goed kunt tennissen (normaal tennissen zeg maar) je ook goed zou kunnen worden in een rolstoel. Of zou het zo anders zijn dat je toch redelijk opnieuw moet beginnen? Buiten het rijden met de rolstoel dan he...
btw begin september is het nederlands kampioenschap voor tennisleraren... lijkt me vet. Misschien ga ik wel mee doen. Tenminste, als ik er de tijd enzo voor kan vinden. Daarnaast is het in Den Haag dus niet echt naast de deur...
Het enige wat ik me altijd afvraag is, als je nou gewoon de ballen heel hoog met heel veel spin geeft, kun je dan niet relatief makkelijk winnen omdat de kans vrij groot is dat de bal over de tegenspeler heen stuitquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, wat een held!
Ik denk dat je wel goed zou kunnen worden hoor, het gaat in een rolstoel voornamelijk om techniek en tactiek denk ik, dus als je een baltovenaar bent kom je al een heel eind.
Het is ten eerste best lastig om vanuit een rolstoel een hoge spinbal te spelen, en ten tweede nemen ze die hoge bal dan gewoon in één keer uit de luchtquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het enige wat ik me altijd afvraag is, als je nou gewoon de ballen heel hoog met heel veel spin geeft, kun je dan niet relatief makkelijk winnen omdat de kans vrij groot is dat de bal over de tegenspeler heen stuit
Je mag trouwens alleen rolstoeltennissen als je gehandicapt bent of niet?
Hmmm daar zit wat in ja...quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is ten eerste best lastig om vanuit een rolstoel een hoge spinbal te spelen, en ten tweede nemen ze die hoge bal dan gewoon in één keer uit de lucht.
En als je als valide persoon mag rolstoeltennissen ga ik het ook doen!
Gewoon even opbellen, meestal zijn ze wel bereid om wat te schuiven.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm daar zit wat in ja...
btw, gisteren toernooi gespeeld en met 0-6 3-6 naar huis gestuurd in de 4.
Nou heb ik bijna 4 weken geen racket meer aangeraakt (op 2 keer tennissen op de camping met me niet tennissende vriendin na) dus is het ook niet zo gek, maar het was toch wel pijnlijk
Nu hebben ze me in het volgende toernooi ingedeeld in 2 onderdelen. 1 keer om 12:30 op zaterdagmiddag en 1 keer om 15:00 op zaterdagmiddag
Letten die mensen niet op bij het indelen ofzo? Ik bedoel, het gaat via de computer maar het lijkt me niet meer dan normaal dat je dat even nakijkt naderhand en dan ziet dat iemand 2 keer gelijk achter elkaar moet...
hmm lekker toernooi. 3 verschillende ondergrondenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gewoon even opbellen, meestal zijn ze wel bereid om wat te schuiven.
Deze week mijn 2e finale behaald in de 4, helaas wederom verloren.
Eerste wedstrijd: 6-4 2-6 6-4 op Gravel.
Tweede wedstrijd: 6-4 6-2 op Kunstgras. (Ik neem alle negatieve dingen die ik ooit over kunstgras heb gezegd terug, aangezien ik nu de als eerste geplaatste erop heb geveegd!)
Derde wedstrijd: 5-7 3-6 op Tapijt, einde van de eerste set was de tank al leeg, aangezien ik die vorige partij 3 uur eerder had gespeeld.
Kutregen.
Volgende toernooi is de kwartfinalewedstrijd van mijn dubbel vrijdagavond en de kwartfinale van mijn enkel zaterdag om 20:00, gare planning.
Gister waren de finales toch?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Spelen er nog mensen uit de buurt van Noord-Holland?
Mijn studententennisvereniging kiest altijd een toernooi uit in de zomer om een week met tenten en al lekker te gaan kamperen, en dit jaar is het een toernooi in Den Helder geworden.
Iemand die het Tong-toernooi kent en er wat over weet te vertellen?
Hey, jij kent Roderik ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:40 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Gister waren de finales toch?
Hoe ver ben jij gekomen?
Vriend van mij speelde de finale van de HE3, alleen verloor wel.
Nou ja.... ik gooi de bal alle kanten op, strek me niet helemaal optimaal en doe denk ik me arm iets te snel omlaag (gooiarm)quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef Chriz2k het volgende:
Hou je niet onbewust iets in met je service?
Gewoon elke service vol doorslaan.
Gewoon minimaal 1x per week tennissenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou ja.... ik gooi de bal alle kanten op, strek me niet helemaal optimaal en doe denk ik me arm iets te snel omlaag (gooiarm)
Verder gaat het wel goed hoor
Het is wel zo dat ik vroeger gewoon beter kon serveren. dan had ik ook wel van dit soort foutjes soms (vooral opgooi is altijd al drama geweest met me) maar kon ik de bal wel hard slaan. Dat gaat nu ook niet meer
2 keer vind ik minimaal voor een beetje fatsoenlijke resultaten... Zeker als je in de 4 of hoger speelt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gewoon minimaal 1x per week tennissen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |