abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58855787
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 09:10 schreef pfaf het volgende:

[..]

Jij doet het er om!
Valt best mee!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 juni 2008 @ 13:47:55 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59068312
tvp, heb dit topic helemaa gemist
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_59068349
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:47 schreef rubbereend het volgende:
tvp, heb dit topic helemaa gemist
er zijn er meer....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_59068353
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:02 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich liever geen filters of het moet een user-filter zijn, dat je alle reacties van tong80 kan wegfilteren. Of van DiegoArmandoMaradona, ideaal toch?
Vergeet Jorien niet.
pi_59068381
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:49 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Vergeet Jorien niet.
Dat kan de filter niet aan.
pi_59068576
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:49 schreef dndiek het volgende:

[..]

er zijn er meer....
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 juni 2008 @ 14:16:59 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59069019
als je filters doet moet je ook de resttopics als geruchten, randverschijnselen enzo ook in een filter onderbrengen. Anders help je de "overzichtelijkheid" van een deel van de topics maar die overblijven jusit niet.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_59069073
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:02 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich liever geen filters of het moet een user-filter zijn, dat je alle reacties van tong80 kan wegfilteren. Of van DiegoArmandoMaradona, ideaal toch?
Ja dat hebben we op het heerenveenforum, dan kan je users aan je vijandenlijst toevoegen. Dan ontvang je geen pb's meer en worden de reacties van de betreffende users verborgen.

Maak er zelf geen gebruik van maar om sommige notoire zeikerds niet te hoeven lezen is het wel een uitkomst.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 juni 2008 @ 15:00:04 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59070065
vroeger hadden we het befaamde FOKblock, volgens mij werkt dat niet meer
DeLuna vindt me dik ;(
pi_59070272
Ik ben ook geen voorstander van filters. Ik vind het best als ze er komen, want ik heb er toch geen last van. Maar het probleem van filters is dat het echt extreem veel werk voor de mods meebrengt, in verhouding. In een forum als SPT, FTR of V&A kan ik het me goed voorstellen. In een topic over schaatsen zal je niet snel over de winnaar van de bolletjestrui in de tour beginnen. Voetbal heeft echter al één onderwerp. Iedereen die hier komt is in voetbal geïnteresseerd, het aantal mensen dat echt specifiek alleen in de Nederlandse competitie geïnteresseerd is, is verwaarloosbaar.

Zoals eerder al in dit topic gezegd is, leveren die filters een enorme bak uitzoekwerk voor de mods, omdat die ook oude topics moeten indelen. Ook nieuwe topics, die vergeten worden in een bepaalde filter te plaatsen bij het openen, moeten worden ingedeeld door de mods. Dit lijkt niet veel werk, maar als het geregeld wordt vergeten, is dat niet leuk. Mensen die deze filters niet gebruiken, zullen zoiets sneller vergeten.

Verder maakt het me totaal niet uit of de filters er komen of niet. Mij zitten ze niet in de weg. Als veel mensen die dingen willen gebruiken omdat het voor hen om de een of andere reden makkelijker is, en de mods (lees: uitvoerenden) vinden het goed, dan mag het er wat mij betreft komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door EnGCatjuh op 02-06-2008 15:16:49 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 juni 2008 @ 15:15:43 #136
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59070413
ik bent het voor een keertje helemaal met EnGCatjuh eens
DeLuna vindt me dik ;(
pi_59070419
Om nog even het beleid in het subforum aan te stippen.

Ik vind het behoorlijk goed gaan hier in VBL. De meeste woelige rivieren zijn ingedamd en over het algemeen vaart alles goed. Het enige probleem is de de-centralisatie, waardoor voor veel aparte nieuwsberichten een apart topic geopend moet/mag worden. Op zich niet slecht, maar vaak gebeurt dit pas nadat de discussie al lang en breed loopt in - bijvoorbeeld - het topic over de desbetreffende speler. Exemplarisch is natuurlijk recent het verhaal met C. Ronaldo.

Dit is een puntje waarop verbeterd kan worden. Een iets rechtlijniger beleid is misschien aan te raden. Op zich is het idee er achter goed, maar aan de uitvoering schort het soms wel. Dat is ook moeilijk, maar toch. Als er al (enkele dagen) een actieve discussie loopt in het spelerstopic, waarom zou je dan een nieuwstopic open laten? Zorgt alleen maar voor dubbele discussies, of je later een merge aanvraagt of niet - de discussies blijven dubbel.

Verder is het probleem van VBL die paar eenlingen. Ik weet niet precies hoe het daar mee af gaat lopen, dat is af te wachten. Op zich kunnen de VBL-mods niet meer doen dan ze nu doen. Naar de FA's etc lijkt het trollende gedrag me erg moeilijk aan te tonen.
pi_59070428
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:15 schreef rubbereend het volgende:
ik bent het voor een keertje helemaal met EnGCatjuh eens
Nou zeg, wij zijn het heel vaak eens!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 juni 2008 @ 15:22:46 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59070569
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Om nog even het beleid in het subforum aan te stippen.

Ik vind het behoorlijk goed gaan hier in VBL. De meeste woelige rivieren zijn ingedamd en over het algemeen vaart alles goed. Het enige probleem is de de-centralisatie, waardoor voor veel aparte nieuwsberichten een apart topic geopend moet/mag worden. Op zich niet slecht, maar vaak gebeurt dit pas nadat de discussie al lang en breed loopt in - bijvoorbeeld - het topic over de desbetreffende speler. Exemplarisch is natuurlijk recent het verhaal met C. Ronaldo.

Dit is een puntje waarop verbeterd kan worden. Een iets rechtlijniger beleid is misschien aan te raden. Op zich is het idee er achter goed, maar aan de uitvoering schort het soms wel. Dat is ook moeilijk, maar toch. Als er al (enkele dagen) een actieve discussie loopt in het spelerstopic, waarom zou je dan een nieuwstopic open laten? Zorgt alleen maar voor dubbele discussies, of je later een merge aanvraagt of niet - de discussies blijven dubbel.
probleem is dat hier de FOK policy en de wens van een heel aantal VBL users nogal uiteenloopt. De leiding van het forum heeft bepaald dat er open moet blijven en minder centraal. Die lijn is al jaren terug ingezet nadat er volgens de leiding teveel werd gecentraliseerd. Dat was een aardige discussie achter de schermen. Maar de wens in VBL is juist vaak meer centralisatie op een aantal dingen. OMdat zoals Ray vandaag al in FB aangaf de discussies dubbel gaan lopen. En in die spanning moeten de mods werken niet echt heel makkelijk.
quote:
Verder is het probleem van VBL die paar eenlingen. Ik weet niet precies hoe het daar mee af gaat lopen, dat is af te wachten. Op zich kunnen de VBL-mods niet meer doen dan ze nu doen. Naar de FA's etc lijkt het trollende gedrag me erg moeilijk aan te tonen.
dat is het moelijke ja, om het goed te noten is al zo verschrikkelijk moeilijk.
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')