Ik ben ook geen voorstander van filters. Ik vind het best als ze er komen, want ik heb er toch geen last van. Maar het probleem van filters is dat het echt extreem veel werk voor de mods meebrengt, in verhouding. In een forum als SPT, FTR of V&A kan ik het me goed voorstellen. In een topic over schaatsen zal je niet snel over de winnaar van de bolletjestrui in de tour beginnen. Voetbal heeft echter al één onderwerp. Iedereen die hier komt is in voetbal geïnteresseerd, het aantal mensen dat echt specifiek alleen in de Nederlandse competitie geïnteresseerd is, is verwaarloosbaar.
Zoals eerder al in dit topic gezegd is, leveren die filters een enorme bak uitzoekwerk voor de mods, omdat die ook oude topics moeten indelen. Ook nieuwe topics, die vergeten worden in een bepaalde filter te plaatsen bij het openen, moeten worden ingedeeld door de mods. Dit lijkt niet veel werk, maar als het geregeld wordt vergeten, is dat niet leuk. Mensen die deze filters niet gebruiken, zullen zoiets sneller vergeten.
Verder maakt het me totaal niet uit of de filters er komen of niet. Mij zitten ze niet in de weg. Als veel mensen die dingen willen gebruiken omdat het voor hen om de een of andere reden makkelijker is, en de mods (lees: uitvoerenden) vinden het goed, dan mag het er wat mij betreft komen.
[ Bericht 0% gewijzigd door EnGCatjuh op 02-06-2008 15:16:49 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I. The Terrifying Snoman |
De Wageningse Berg