En zijn laatste woorden waren: aiaiai brodda, ik heb helemaal geen punani.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begon bij het lezen van onderstaand fragment, meteen te visualiseren wat er had kúnnen gebeuren. Een fijne dagdroom.![]()
[..]
Legendarische beelden zouden dat zijn! De eerste real-life beastiality-scene. Komt Brian toch nog in het Guinness book of recordsquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begon bij het lezen van onderstaand fragment, meteen te visualiseren wat er had kúnnen gebeuren. Een fijne dagdroom.![]()
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Geen idee.quote:
Ik ga in de pannen roeren, tot straks.quote:Ik heb net 55 keer Brain naar 5656 gesmst, maar krijg steeds terug dat hij niet goed is
http://www.planet.nl/plan(...)tid=600563/sc=e76ac7quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
whehe, brainquote:
o gert wat een heerlijke dagdroom was dat geweest dan hequote:Op woensdag 21 mei 2008 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Van die site:quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.planet.nl/plan(...)tid=600563/sc=e76ac7
Mazaru, ik denk dat je GIF-je wel kans maakt.quote:Ook nieuws gezien?
Planet.nl besteedt wegens komkommertijd regelmatig aandacht aan kleine maar opmerkelijke nieuwsfeiten. Heeft u opvallende, opmerkelijke, amusante of rare nieuwtjes, stuur deze dan naar planet@planetnieuws.nl .
quote:he paardenrukker
GA JIJ EVEN LEKKER TERUG NAAR NL WAAR JE VANDAAN KOMT WAAR DE HUUBCLAN ZIT ZIEKE GEESTEN ZIJN JULLIE NIET MEER EN NIET MINDER JULLIE KRIJGEN ONS BRIAN EN AMANDA FANS TOCH NIET GEK IK ZOU ZEGGEN TOT MORGEN WACHT MAAR AF DE WINNAAR IS DAN DAT ZAL JE WEL ZIEN STUMPER DIE JE BENT GA KIKKERBILLETJES ETEN OF SAMEN MET HUUB IN HET NEST KRUIPEN HIJ HOUD WEL VAN EEN LEKKERE MAN DENK TERUG AAN ERIK EN ZIJN DATE IN DE KOOI O WAT VOND HUUB HET LEKKER KIJK BIJ FILMPJES OP CLIPSER SEX HUUB EN ERIK
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:56 schreef Kinga het volgende:
Wie is wie op dat gastenboek nou? Sommige zijn echt oerstom daar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
vind je ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:56 schreef Kinga het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:59 schreef Charmian het volgende:
[..]Emma? Snoesje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet er helaas vandoor, tot later!
be nice or go away
Wat een gruwelijk einde.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.planet.nl/plan(...)tid=600563/sc=e76ac7
Als je wat post gewoon af en toe een n vergeten, regelmatig "en" aan het eind van een woord voor "uh" vervangen en alle werkwoorden in de "ik-vorm" van een t achter de stam voorzien, dan kun je zo meedoenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:56 schreef Kinga het volgende:
quote:Ik denkt dat het so zou moetuh lukkuh en anders ken je het wel vergete en val je in de mand
Vreemd dat Ellen dat niet aan Brian heeft gezegd, misschien wel expres nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Hahaha, zeiken omdat Huub het lekker vindt om een enkele keer met een andere man het bed in te duiken. En dat op de dag dat Brian in alle kiosken ligt met z'n ranzige obsessie voor een paardenpik.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:55 schreef SIRA het volgende:![]()
Kon het ook niet laten, ook maar even met "hoi met Huub" gebeld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |