Heeft Brian die mooie gitaar nog gekregen. Dat had Amanda toen voor hem geregeldquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat zijn er al 5!!!![]()
Gitaar wordt weer eens misbruikt
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hallooooohhh
Dit is Amanda
Voor een uurtje is het tarief 5 euro
Met extra's komt het op 10
En na een beetje wapperen met flappen mag u ook achterom.
Daaaaag skattie
quote:
Het was Hansje die dergelijke uitspraken deed, niet Brian remember? Maar goed, huub is heilig heh ondanks dat hij Brian vlak voor de wedstrijd letterlijk doodwenste in de trant van: "ik zou het liefst hebben dat die jongen dood was".quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of die rat die hem in een rolstoel wou slaan met het 'sportieve en o zo gelijkwaardige sparpartijtje"
NU vast welquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Neuh, ik ben nog niet in de buurt van verleiding gekomen om te gaan bellen.
Wat is dat??quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou zij dat ook vinden?![]()
[ afbeelding ]
Ik gok dat die moeder crimineel is, anders was allang uitgekomen wie ze is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
"Nee" is nu heel gemakkelijk gezegd en ik weet ook niet hoe het voelt om kinderen te hebben. Ik ga er vanuit dat vrijwel iedereen altijd heel erg veel houdt van zijn of haar nageslacht, ongeacht wat ze doen. Ik zou mijn Brian, Huub, Jaap of Amanda gewoon vol trots op komen halen de avond dat ik ze eindelijk weer thuis kan hebben. Aan de moeder van Brian is die onvoorwaardelijke liefde ook te zien, die ziet alleen de leuke en goede kanten en vergroot al het negatieve voor hem uit, vergeet het negatieve van hem, vergoeilijkt het.
Dus ik denk dat ikzelf er wel gewoon zou zijn... tenzij ik iets te verbergen heb, zwaar crimineel of ergens een hoge belangrijke -publieke- functie. Of als mijn kinderen me echt geen reet kunnen schelen.
quote:Danisha
Op: 21-05-2008 15:29:04
Go Amanda Go, bel nog steeds elke dag naar 0909-1303 voor je hoor!
Neem hem eens opquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:33 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
Voor de niet-sms-ers.......... Huub klinkt echt leuk aan de telefoon... zelfs Yvonne is gezwicht
(als ik jullie nu over kan halen, voel ik me eigen niet zo zwak)![]()
Juf Judith. De enige muziekleraar in die kooi die wél de waarheid sprak.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:33 schreef mspoez het volgende:
Wat is dat??
6!!!! De club groeit snelquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had ik al gezegt dat ik nooit betaal aan deze onzin?
Judithquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:33 schreef mspoez het volgende:
[..]
Wat is dat??
En ik bel ook niet. Zelfs geen sms, terwij lik smsofiel ben.
Dat was leuk toen zij er nog was. Wat ook zo leuk was waren die acteerlessen die ze kregen. Dat stukje van Huub en Amanda was op een gegeven moment best goed om naar te kijken. De leraar had ook goeie gesprekken met die gasten. Jammer dat dat nooit door is gezet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou zij dat ook vinden?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:35 schreef Copycat het volgende:
Wie is er bezig op die Brian & Amanda site?
[..]
Je kan toch gewoon één keertje bellen.. 60 cent en je weet het!quote:
Zeven. Sorry dat ik hardop meetel, maar anders kan ik het niet onthoudenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:33 schreef mspoez het volgende:
[..]
Wat is dat??
En ik bel ook niet. Zelfs geen sms, terwij lik smsofiel ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |