quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:13 schreef Hratc het volgende:
Beste mensen,
Na vele verzoeken is het interview van Lieke van de site gehaald.
Grtz. Hratc
Volgens mij mogen ze niet naar buitenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:23 schreef miesy het volgende:
sjezus wat ligt hij er depri bij. zonde hoor, van zo een mooie dag![]()
als ik hem was zou ik lekker in het zonnetje gaan liggen en niet zo zelfmedelijdent doen.
Neuh, ik ben nog niet in de buurt van verleiding gekomen om te gaan bellen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:19 schreef Lobasca het volgende:
Met heel veel plezier de vorige COS gelezen, maar ben ik nu, potverdikkie, de enige die haar poot stijf houdt en NIET belt?
quote:Hoe is Brian als leerling?
Brian is een snelle leerling. Dat komt omdat hij echt gevoel heeft voor de muziek. Maar dat kan ook niet anders als je uit Bonaire komt .
Ik zal de groeten doen.
Je bedoelt dat hij verwijst naar het moment dat Huub hem een dwarslaesie toewenste voor zijn wedstrijd tegen Youri?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:24 schreef Scandalous het volgende:
En ik denk dat als je voor Brian belt dat hij dan iets zegt over Huub en dwarslaesies
Ik heb het gisteren gelezen en het viel reuze mee. Ze zei dat ze een vriendin van Amanda was en niet zo zeer van Brian, dat ze nog niet helemaal wist hoe ze Brian moest plaatsen na alles wat er in de kooi gebeurd was. Maar ja, op die site redeneren ze net zo zwart-wit als Brian en Amanda zelf: als je niet voor ze bent, dan ben je tegen ze. En analoog aan villa vandaag heeft alles wat negatief uitpakt nooit plaatsgevonden, dus is het interview verwijderd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Die stond er wel maar het was niet erg positief over Brian, lees ik uit de reacties. Wel over Amanda en zij hebben nu bepaald dat zij geen vriendin van Amanda is.
dat zijn er al 5!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Neuh, ik ben nog niet in de buurt van verleiding gekomen om te gaan bellen.
Hallooooohhhquote:
Zou zij dat ook vinden?quote:
Had ik al gezegt dat ik nooit betaal aan deze onzin?quote:
Of die rat die hem in een rolstoel wou slaan met het 'sportieve en o zo gelijkwaardige sparpartijtje"quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:27 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij verwijst naar het moment dat Huub hem een dwarslaesie toewenste voor zijn wedstrijd tegen Youri?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |