das helemaal waar............ maar als moeder hou je toch van je kind (lijkt mij)quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:59 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven toegeven; als Amanda het resultaat is van jouw opvoeding moet je je héél diep gaan schamen.
Ik denk dat de moeder van Amanda niet meer terug kan. Toen haar dochter DGK in ging heeft ze besloten om niet in het openbaar te verschijnen. Ze had waarschijnlijk nooit verwacht dat de gril van haar dochter lang zou duren.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
"Nee" is nu heel gemakkelijk gezegd en ik weet ook niet hoe het voelt om kinderen te hebben. Ik ga er vanuit dat vrijwel iedereen altijd heel erg veel houdt van zijn of haar nageslacht, ongeacht wat ze doen. Ik zou mijn Brian, Huub, Jaap of Amanda gewoon vol trots op komen halen de avond dat ik ze eindelijk weer thuis kan hebben. Aan de moeder van Brian is die onvoorwaardelijke liefde ook te zien, die ziet alleen de leuke en goede kanten en vergroot al het negatieve voor hem uit, vergeet het negatieve van hem, vergoeilijkt het.
Dus ik denk dat ikzelf er wel gewoon zou zijn... tenzij ik iets te verbergen heb, zwaar crimineel of ergens een hoge belangrijke -publieke- functie. Of als mijn kinderen me echt geen reet kunnen schelen.
Die zijn helaas de schaamte al voorbij...quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:59 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven toegeven; als Amanda het resultaat is van jouw opvoeding moet je je héél diep gaan schamen.
dat dus.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:01 schreef Desii het volgende:
Afijn het zegt meer over Amanda's moeder, dan Amanda zelf
Ze hebben het er net afgehaald, zie gastenboekquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:18 schreef MargrietV het volgende:
Staat geen interview van Lieke.
Die stond er wel maar het was niet erg positief over Brian, lees ik uit de reacties. Wel over Amanda en zij hebben nu bepaald dat zij geen vriendin van Amanda is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:18 schreef MargrietV het volgende:
Staat geen interview van Lieke.
Is weggehaald,stond de Brianfans niet aan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:13 schreef Varen het volgende:
http://www.brian-amanda.nl/interviews.php
Lees het interview van Lieke.
Nou ja zeg, zeg hebben het net van de site gehaald....![]()
nee hoor,ik bel ook niet!quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:19 schreef Lobasca het volgende:
Met heel veel plezier de vorige COS gelezen, maar ben ik nu, potverdikkie, de enige die haar poot stijf houdt en NIET belt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |