Oja tuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als ik niet werk?
Want mijn stufi krijg ik niet (5 jaar enzo) , dus dat betekent lenen..![]()
Maakt toch niet uitquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed idee
Al zal ik wel de Viggo Waas zijn van Stage SC.. Ik gok eigenlijk altijd fout met EK/WK Poules.
Viggo Waas heeft tijdens zijn radiocolumns met Peter Heerschop tijdens Evers staat op.. pas 1 keer een voorspeling juist gedaan
Jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed idee
Al zal ik wel de Viggo Waas zijn van Stage SC.. Ik gok eigenlijk altijd fout met EK/WK Poules.
Viggo Waas heeft tijdens zijn radiocolumns met Peter Heerschop tijdens Evers staat op.. pas 1 keer een voorspeling juist gedaan
Ik kan niet raden wat bij jou bovenaan de pagina staat.quote:
onderwegquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maakt toch niet uitIs leuk. Ik heb je PM gestuurd
![]()
Ik heb een poule opgezetals iemand wilt meedoen ff mailadres naar mij PM'en
Daarom ben ik ook nu al de Viggo Waas van de Stage SC poule..quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:08 schreef eer-ik het volgende:
Dalijk maar supermarkt...
pleepapier is ook al op
ook geen koffie filters meer over...?quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb ook geen kranten meer dus het moet maar
Rolletje schuurpapier mss?quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ook geen koffie filters meer over...?
Is het zo ergquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:45 schreef Californium het volgende:
goedenavond! Ga even 2 uurtjes pitten denk ik
En dan om een uurtje of negen naar bed?quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:45 schreef Californium het volgende:
goedenavond! Ga even 2 uurtjes pitten denk ik
quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dan om een uurtje of negen naar bed?
Ok, welterusten.quote:
Nee, want senseo en cafetiere.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ook geen koffie filters meer over...?
Heb ik een keer bij m'n ouders opgehangen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Rolletje schuurpapier mss?
[..]
Is het zo erg
Truste dan maar
quote:
per msn dan graag, geef dit topic ook even wat rust svp...quote:
Ja, msn jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
per msn dan graag, geef dit topic ook even wat rust svp...
gewoon even een half uurtje doodse stilte... om Bootje te herdenken!quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, msn ja
Maar hoeveel rustiger wil je het hebben hier
quote:it's. oh. so quiet
it'a oh. so still
you're all alone
and so peaceful until...
you fall in love
zing boom
the sky up above
zing boom
is caving in
wow bam
you've never been so nuts about a guy
you wanna laugh you wanna cry
you cross your heart and hope to die
Die doodse stilte is in mn pm-box te merken, terwijl ik toch een vrij duidelijk oproep gedaan had dacht ikquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gewoon even een half uurtje doodse stilte... om Bootje te herdenken!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
het is ook gewoon echt stil... ik maakte maar een grap...
Je kunt het krijgen zoals je wil hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
het is ook gewoon echt stil... ik maakte maar een grap...
Je zou het ook als investering voor je toekomst kunnen zien, denk dat je beter een extra studie kunt doen en wat leren dan helemaal niks?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Want mijn stufi krijg ik niet (5 jaar enzo) , dus dat betekent lenen..![]()
Mooie wedstrijdquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond weer lui op de bank met chips, er is voetbal op![]()
Heejquote:
Wat zijn we allemaal toch afhankelijk hèquote:Hadden vandaag weer storing op het werk waardoor we niks konden doen (geen systemen, geen internet, geen email, geen office).. dus ben om 10.00 naar huis gegaan. Was best lekker eigenlijk
Dat kan wel eens een fijne meevaller zijn, als je het niet heel veel werk hebt dat eigenlijk af moet op korte termijn.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kom ook nog even hallo zeggen
Hadden vandaag weer storing op het werk waardoor we niks konden doen (geen systemen, geen internet, geen email, geen office).. dus ben om 10.00 naar huis gegaan. Was best lekker eigenlijk
Je hebt het licht gezien?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:49 schreef Bravebart het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallelujah! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gewoon even een half uurtje doodse stilte... om Bootje te herdenken!
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |