over Bootje, kijk maar even eind van vorige paginaquote:
jep...quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:17 schreef G.Fawkes het volgende:
Heeft Bootje plagiaat gepleegd?
Nee, gespiekt bij een tentamen waar geen examinator bij zat. Maar de leraar liep toevallig langsquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:17 schreef G.Fawkes het volgende:
Heeft Bootje plagiaat gepleegd?
Ah, ik zie het. Een beetje flauw, maar verder weinig mis mee.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
over Bootje, kijk maar even eind van vorige pagina
oeh dat is dom. Zonde zeg...quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, gespiekt bij een tentamen waar geen examinator bij zat. Maar de leraar liep toevallig langs
Nu is ie waarschijnlijk een jaar uitgesloten voor dat tentamen, en heeft ie dus een probleem met afstuderen.
vergeet niet die bus die vanochtend die de Hoge der A inrolde...!quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:20 schreef Renesite het volgende:
Wat nou 'het westen' is beter. Noorden FTW! Daar gaat niets stuk!

Allemaal taatuutaatuuu inderdaad toensjus.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vergeet niet die bus die vanochtend die de Hoge der A inrolde...!
[ afbeelding ]
Lege stadsbus rolt Groningse gracht in
hipquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig leeg... Nu is het wel grappigquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
toensjus?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Allemaal taatuutaatuuu inderdaad toensjus.
Zie de FP, daar zijn de meeste al gemaaktquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:31 schreef littledevilSC het volgende:
Geweldig. 'Even kijken of het ding de bocht haalt' en dan *plons*! Moet vast een leuke woordgrap te maken zijn met: stakingen, bus, plons.
quote:(alleen ben ik nu zo gaar als een knijn, want heb best hard gewerkt vandaag. *trots is)
Zit op een aparte leidingquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn koffiezetapparaat, wat doe je!
Uuh ik zit in Leidenquote:
Heb je nou pauze gehad terwijl je na een half uur al klaar wasquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit op een aparte leiding
[..]
Uuh ik zit in Leiden
Nounou, beetje interesse is ook ver te zoekenquote:
Waar zit ik danquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nounou, beetje interesse is ook ver te zoeken
Uuh, ik volg je ff niet?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je nou pauze gehad terwijl je na een half uur al klaar was
In Zeelandquote:
Iets met Middelburg, Goes of Zierikzee ofsoquote:
Zit je weer op een kaartje te turenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:49 schreef Bravebart het volgende:
Iets met Middelburg, Goes of Zierikzee ofso
Op een kaartje?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit je weer op een kaartje te turen
Dat laatste
Hoezo niet? Schat je mij zo laag in?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je Zierikzee zelf bedenkt
quote:
quote:Forbidden
You don't have permission to access /images2/004641042.jpg on this server.
Apache/2.0.59 (CentOS) Server at www.shareapic.net Port 80
hoezo niet? Dat staat hier vaak genoeg op de borden hoor?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je Zierikzee zelf bedenkt
beetje jong voor mij he...quote:
Hier ook. Dus niks raars.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:01 schreef Bravebart het volgende:
Is die site geblockt ofso, bij mij
* RDC't
Nee, maar wie kent Zierikzee nou. Als je nou Renesse noemt had ik je eerder gelooft.quote:
Wat is jong?quote:
Oh ghehequote:
Renessequote:Op woensdag 21 mei 2008 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar wie kent Zierikzee nou. Als je nou Renesse noemt had ik je eerder gelooft.
Maar Zierikzee staat idd al snel op de borden bij Rotterdam
Ennuh, doorgaan met wat?
Daar stond mn oma een tijdje op de camping.. Strand = hipquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
RenesseRockanje
Naja mn vader/familie komt uit Zeeland, dus ik ken het wel redelijk goed
Nee renesse is onbekend....quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar wie kent Zierikzee nou. Als je nou Renesse noemt had ik je eerder gelooft.
Maar Zierikzee staat idd al snel op de borden bij Rotterdam
Ennuh, doorgaan met wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |