Leuk voor op meetquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:10 schreef Yesse het volgende:
Dit doet me ergens een beetje denken aan dat spelletje van vroeger; doen durven of de waarheid
PM?quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik had je best over dat jaloers zijn willen vertellen, maar dat gaat nu wat lastiger
Ja of niet want ik haatte dat spelletje. Ook maar 1 of 2 keer aan meegedaan voordat ik besloot het gewoon nooit meer te doen.. Ik durfde nooit durven of doen te kiezen want dan moest ik altijd dingen doen waar ik absoluut tegen was..quote:
Ik voer liever een direct gesprek, maar vooruit maar danquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:11 schreef Jipje het volgende:
PM?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik voer liever een direct gesprek, maar vooruit maar dan
Wat ben jij allemaal aan het PM'en met iedereenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik voer liever een direct gesprek, maar vooruit maar dan
quote:
Ik bedoel gewoon dat je dan iets sneller op elkaar kan reagerenquote:
Gigantisch verlegen, maar ik PM alles aan iedereen (over mezelf)quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:15 schreef Yesse het volgende:
Wat ben jij allemaal aan het PM'en met iedereen
Gaan we nu over de 4-4-2 opstelling praten? Ik ben meer een voorstander van de 4-3-3 hoorquote:
Tegen een 4-4-2 is een 3-4-3 ook altijd wel goed te doen vind ik.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaan we nu over de 4-4-2 opstelling praten? Ik ben meer een voorstander van de 4-3-3 hoor
Ik weetquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaan we nu over de 4-4-2 opstelling praten? Ik ben meer een voorstander van de 4-3-3 hoor
Wil eerst wel weten waar het definitief is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:10 schreef Piles het volgende:
StageSC-meet
Wanneer?
Tussen 7 juni en 12 juli.
Waar?
Zeeland, Groningen, Utrecht of Nijmegen
Wil je ook komen, geef dan het volgende door:
- Welke datum kun je absoluut niet?
- Welke datum komt het niet zo goed uit?
- Welke datum komt het het beste uit?
PM of mail dit naar Piles
Binnenkort hoor je meer
Dan wil ik ook een PMquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat je dan iets sneller op elkaar kan reageren
[..]
Gigantisch verlegen, maar ik PM alles aan iedereen (over mezelf)
Best raar
Ik heb m nog iets aangepastquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:22 schreef Renesite het volgende:
Wil eerst wel weten waar het definitief is.
Ik spreek jou vanavond op msn wel weerquote:
bootje niet gezien in dat topic..quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:25 schreef PieterBas het volgende:
Heb ik nog wat gemist in topic 442?
Nog nieuws in Bootje gate?
niets...quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:25 schreef PieterBas het volgende:
Nog nieuws in Bootje gate?
Zo maar dan even aanspreken op MSNquote:
Nederland zou 4-4-2 moeten spelen op het EK misschien dat we dan kans maken om te winnenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
Tegen een 4-4-2 is een 3-4-3 ook altijd wel goed te doen vind ik.
volgens mij staat wel vast dat we 4-2-3-1 gaan spelen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nederland zou 4-4-2 moeten spelen op het EK misschien dat we dan kans maken om te winnenOp zn PSV's
laat dan even horen hoe het met hem gaatquote:
5-4-1 ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nederland zou 4-4-2 moeten spelen op het EK misschien dat we dan kans maken om te winnenOp zn PSV's
Ja maar. Dan moet gomes meedoen, anders werkt het nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar dan moet de Koef wel mee.. als bankzitter.. en er dan nog topscoorder wordenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow Yesse, kun je de OP even updaten? ik heb hem een klein beetje aangepast
Dood nog nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie van jullie loopt er trouwens stage in Weesp?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow Yesse, kun je de OP even updaten? ik heb hem een klein beetje aangepast
ja jammergenoeg was Gomes bij PSVquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:34 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja maar. Dan moet gomes meedoen, anders werkt het niet![]()
* Jipje is er van overtuigd dat zonder Gomes bij PSV Ajax kampioen geworden was!![]()
quote:
quote:
Ben ik nou de enige die het verschil niet ziet?quote:
Je moet in de Wiki kijken, die is aangepastquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het verschil niet ziet?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ben ik nou de tweede die het verschil niet ziet?
quote:
quote:Wie spiekt word overgeslagen:
Bootje84 --> Deed een afstudeerstage Bij ING IM efficientie verbeteren van afkijk en spiek praktijken
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het verschil niet ziet?
En grappigquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:46 schreef Yesse het volgende:![]()
![]()
dat is zielig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Preciesquote:
Renesite --> Loopt stage bij een gemeente en voert zo nu en dan wat baliewerkzaamheden en administratieve taken uit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:48 schreef The_Dean het volgende:
Ah ja, nu wel, wie wat en waar doet staat er weer in
kan je zelf aanpassen in de wiki waar de OP staat he? Even op het linkje OP klikken in de OPquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Renesite --> Loopt stage bij een gemeente en voert zo nu en dan wat baliewerkzaamheden en administratieve taken uit.
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]waarom denk je dat ik die OP aanpaste
Ja maar nu is het bevestigd jaquote:
Uuh, huh?quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben ik de enige voor wie dit heel raar klinkt?
gaan hard oké, maar zijn![]()
Nu klinkt het nog raarderquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat weet je toch
Hier wel tenminste, normaal een stuk minder
Jij met je dirty mind weerquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:53 schreef Yesse het volgende:
Ben ik de enige voor wie dit heel raar klinkt?
gaan hard oké, maar zijn![]()
Jahoor Pilsie, best goedquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ik heb wel mn mond gehouden, das toch best goed
Ja nogal jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb overduidelijk echt een dirty mind
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij zit nog bij die tabelknobbel begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |