abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60030547
Gewoon 2 keer het salaris bieden van Twente, als Twente dan matched zitten ze met een speler die veel te duur voor ze is en zijn ze geen concurrent meer met het aantrekken van andere spelers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60030568
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:34 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Des te makkelijker moet zo'n speler te halen zijn toch?
Waarom? Ik denk dat Feyenoord hem zo snel mogelijk bij de selectie wilde halen om hem zo goed als de hele voorbereiding mee te laten trainen om hem zo snel mogelijk te laten instromen, wennen, etc.

Als je om deze reden direct tegen je maximum inzet dan ga je niet zo snel met een paar miljoenen omhoog, Ajax begon op een lager bedrag en gooide er later een X aantal miljoenen bovenop. Bovendien was Ajax overtuigd van Suarez omdat ze hem een heel seizoen op het hoogste niveau hebben gevolgd, dan kun je ook eerder je bod gaan verhogen met meer geld.

Ook heeft Ajax gewoon meer geld te besteden dan Feyenoord, dat maakt het ook een stukje makkelijker om spelers aan te trekken.
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:26:38 #103
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60031546
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:37 schreef JenDaMan het volgende:
Feyenoord (en met name Bosz) slaat wel een modderfiguur als de transfer niet doorgaat. Wanneer Ajax en PSV een speler uit Nederland willen, krijgen ze die vrijwel altijd ook. Als Feyenoord weer aan wil gaan sluiten bij die 2 clubs zullen ze aantrekkingskracht op spelers als Arnautovic moeten hebben en Twente de baas zijn, anders is het gewoon voorbij voor de Rotterdammers met de ambities.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60031578
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:26 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Whééé ze zeggen iets negatiefs over mn club dus ik ga maar posten zonder enige tegenargumenten.
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:32:49 #105
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60031695
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:28 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Whééé ze zeggen iets negatiefs over mn club dus ik ga maar posten zonder enige tegenargumenten.
Een modderfiguur slaan?

Dat hele Twente de baas zijn slaat als een lul in een bord pap. Twente heeft te voorbarig een bedrag genoemd terwijl ze deze speler eigenlijk niet kwijt willen. Daarna zijn ze van gedachten veranderd en dan kan je als Feyenoord-zijnde wel een paar miljoen erbovenop gaan gooien maar dat is zo'n speler gewoon niet waard en dat ziet Bosz ook in.

Verder weten we nog steeds niet in een hoever stadium ze zitten of dat het bijna is afgeketst, dus voorlopig zijn conclusies te voorbarig.

En om er dan gelijk een Feyenoord-Ajax-PSV discussie van te maken gaat ook wat ver. Zoals Blawh al aangaf: de spelers van Groningen waren al 'klaar' om gekocht te worden en er was nauwelijks een risico. Komt er ook nog eens bij dat Feyenoord financieel gewoon minder daadkracht heeft dan deze clubs.
kankelul.
pi_60031934
Volgens Bosz was het op een haar na geregeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60031953
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:32 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Een modderfiguur slaan?

Dat hele Twente de baas zijn slaat als een lul in een bord pap. Twente heeft te voorbarig een bedrag genoemd terwijl ze deze speler eigenlijk niet kwijt willen. Daarna zijn ze van gedachten veranderd en dan kan je als Feyenoord-zijnde wel een paar miljoen erbovenop gaan gooien maar dat is zo'n speler gewoon niet waard en dat ziet Bosz ook in.

Verder weten we nog steeds niet in een hoever stadium ze zitten of dat het bijna is afgeketst, dus voorlopig zijn conclusies te voorbarig.

En om er dan gelijk een Feyenoord-Ajax-PSV discussie van te maken gaat ook wat ver. Zoals Blawh al aangaf: de spelers van Groningen waren al 'klaar' om gekocht te worden en er was nauwelijks een risico. Komt er ook nog eens bij dat Feyenoord financieel gewoon minder daadkracht heeft dan deze clubs.
Kijk dat lijkt er meer op. Maar als Twente op zo'n vervelende en arrogante manier gaat handelen dan jut je dat joch lekker op om naar de rechter te stappen. Je er nu bij neer leggen zou erg zwak zijn. Maar ik ga er niet vanuit dat jullie dat doen.
Dan maar geen gentleman hoor een grote club als Feyenoord zou een droom moeten zijn voor een Twente-speler.
pi_60031988
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens Bosz was het op een haar na geregeld
Wás, ja.

Bosz zei ook dat Co zeker zou tekenen, etc.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:50:40 #109
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60032046
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:46 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Kijk dat lijkt er meer op. Maar als Twente op zo'n vervelende en arrogante manier gaat handelen dan jut je dat joch lekker op om naar de rechter te stappen.
Wie zegt dat die mogelijkheid er is? Ik ga er in ieder geval niet van uit. Het spelletje dat gespeeld wordt tussen Bosz en Munsterman kan je geen pijl op trekken. De waarheid zal dan ook ergens in het midden liggen.
quote:
Je er nu bij neer leggen zou erg zwak zijn. Maar ik ga er niet vanuit dat jullie dat doen.
Dan maar geen gentleman hoor een grote club als Feyenoord zou een droom moeten zijn voor een Twente-speler.
Dan zou Feyenoord waarschijnlijk meer miljoenen op tafel moeten leggen en ik hoop dat ze dat niet doen. 5-6 miljoen is echt de max voor zo'n speler.
kankelul.
pi_60032055
Leuk dat gespeculeerd, wanneer er nog totaal geen feiten zijn

Ik heb een goed gevoel over Arnautovic. Ik kijk wel eens bij het 2e en het is echt een topspeler in wording. Sterke balaanname (nu al vergelijkbaar met Nkufo), zeer doelgericht en vaak scorend (nu al topscorer in de voorbereiding met (ik dacht) bijna 10 goals. Nadeel is wel zijn arrogantie, dat op dit moment een fractie uitstijgt boven zijn prestaties.

Hij moet gewoon bij Twente blijven, totdat hij basisspeler is en zich kan ontwikkelen tot goede eredivisiespeler (max. 2 jaar). Daarna kan hij naar Feyenoord of een grotere stap wagen (want laten we eerlijk wezen, Feyenoord is op dit moment sportief niet echt een stap in de goede richting)
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_60032816
Heel goed Twente, lekker Feyenoord een poot uitdraaien
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60035078
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:51 schreef Moody het volgende:
(want laten we eerlijk wezen, Feyenoord is op dit moment sportief niet echt een stap in de goede richting)
Wat Feyenoord en Tente volgend jaar gaan presteren weten we allebei niet. Feyenoord kan met Verbeek ineens hoge ogen gooien en Twente kan juist geweldig terugzakken. Dus de garantie dat ie er sportief op vooruit gaat als hij bij Twente blijft is ook maar een gok.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 13:11:33 #113
39793 Moody
el moody
pi_60039609
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 08:40 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Wat Feyenoord en Tente volgend jaar gaan presteren weten we allebei niet. Feyenoord kan met Verbeek ineens hoge ogen gooien en Twente kan juist geweldig terugzakken. Dus de garantie dat ie er sportief op vooruit gaat als hij bij Twente blijft is ook maar een gok.
Net zoals het een gok is met Feyenoord dus Daarom heeft een arbitragezaak ook geen zin, omdat er van een sportieve verbetering geen sprake is.
'13 |
'14
pi_60039862
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:32 schreef F1Bas het volgende:
Heel goed Twente, lekker Feyenoord een poot uitdraaien
Dat vind ik helemaal van ondergeschikt belang in dezen, loze kreet.
That's all folks!
pi_60039946
Nou, dit had je niet kunnen denken toen je het topic opende he Vaduz!
pi_60040188
Nee, deel 1 had ik maar netjes weggelaten.

Toch jammer dat het nog niet echt over z'n voetballende capaciteiten gaat. Maar deze aandacht is niet verkeerd, er zullen er meer op hem gaan letten het komende seizoen.

Dat arrogante waar Moody het over heeft heeft hij inderdaad wel wat over zich heen, hij weet ook dat hij een erg goede speler kan worden. Hopelijk zit dat hem niet dwars in de stap om door te breken.
That's all folks!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 13:45:52 #117
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60040323
Dat gaf hij laatst ook toe in een interview.
Ik denk dat hij ook goed achter NKufo kan spelen en dat hij daar de kans gaat krijgen komend seizoen.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_60043821
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:11 schreef Moody het volgende:

[..]

Net zoals het een gok is met Feyenoord dus Daarom heeft een arbitragezaak ook geen zin, omdat er van een sportieve verbetering geen sprake is.
Ik weet nog steeds niet hoe het precies werkt met die arbitragezaken.

Je kan zeggen dat er van een sportieve vooruitgang geen sprake is, maar van achteruitgang is wellicht ook geen sprake (als twente de CL niet haalt bijvoorbeeld).

Bij Feyenoord verdient hij wel het dubbele (o.i.d.) en de club Feyenoord is altijd nog groter en aantrekkelijker dan een club als Twente (met alle respect). Dus voor hem kan het zeker wel een vooruitgang zijn.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:53:08 #119
39793 Moody
el moody
pi_60044681
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:08 schreef EnactedChaos het volgende:
...en de club Feyenoord is altijd nog groter en aantrekkelijker dan een club als Twente...
Groter ok, aantrekkelijker valt nog te bezien. De kans op spelen is minder en de kritiek is groter als je even niet presteert. Zaken die een jeugdspeler kunnen nekken.
'13 |
'14
pi_60044795
tvp
pi_60044801
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:08 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet hoe het precies werkt met die arbitragezaken.

Je kan zeggen dat er van een sportieve vooruitgang geen sprake is, maar van achteruitgang is wellicht ook geen sprake (als twente de CL niet haalt bijvoorbeeld).

Bij Feyenoord verdient hij wel het dubbele (o.i.d.) en de club Feyenoord is altijd nog groter en aantrekkelijker dan een club als Twente (met alle respect). Dus voor hem kan het zeker wel een vooruitgang zijn.
Gewoon het salaris met 2 verdubbelen. Als er arbitragecommissie komt win je en als Twente het salaris matched heb je er geen last meer van met het halen van andere spelers
pi_60044989
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:53 schreef Moody het volgende:

[..]

Groter ok, aantrekkelijker valt nog te bezien. De kans op spelen is minder en de kritiek is groter als je even niet presteert. Zaken die een jeugdspeler kunnen nekken.
Ja, en daar staat weer tegenover dat je veel meer publiciteit krijgt, in een groter stadion speelt met meer supporters etc. Ook meer kans op een prijs trouwens. Feyenoord speelt met twee spitsen dit seizoen en Twente toch met 1? Misschien speelt ie juist wel meer onder Verbeek? Wie zal het zeggen.

Maar het moet gewoon netjes gaan. Als Twente en prijs heeft genoemd mag Feyenoord van mij erg ver gaan, zij zijn immers dan niet 'fout' geweest. Zo niet, dan moet Bosz z'n mond houden (had ie sowieso moeten doen).
pi_60079837
Arnautovic blijft gewoon bij FC Twente.
  zondag 13 juli 2008 @ 18:56:29 #124
39793 Moody
el moody
pi_60079904
Laten we het hopen. Het lijkt er op dat hij vaste stand-in van Kufo gaat worden dit seizoen.
'13 |
'14
pi_60098692
En het is officeel
Zie FC Twente.nl

verstandige keus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')