quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ben je nou jezelf in de zeik aan het nemen?![]()
![]()
[..]
Uitgegroeid tot een vaste waarde bij Feyenoord.
In zijn topperiode een van de betere controlerende middenvelders in de Nederlandse competitie.
Kampioensschap en een UEFA-cup gewonnen en een redelijk aantal interlands.
En Kluivert kan dan wel een grote meneer zijn geweest, hij zal altijd worden herinnerd als die arrogante kwal die met z'n zatte kop iemand vermoordde om vervolgens iemand te verkrachten.
Ach man, een beetje de zaken opblazen is altijd leuk. Zou andersom ook gebeuren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:57 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
LOL....jij bent echt triest...
Het eerste was een ongeluk (en dan nog maar deels zijn schuld) en het tweede is nooit bewezen....
Dus....
Hopelijk zit er bij FC NH , Ajax Cape Town en Cruzeiro wat haalbare leuke talentjes voor Ajax bij.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
jij bent dus zo een kereltje die alleen weet dat er een ajacied is doodgeslagen en daar bleeft het bij...
Copa amsterdam met:
Juventus, Valencia, Cruzeiro en Atlético Mineiro (beide Brazilië), AZ, Ajax Cape Town en FCNH (de beste jeugdvoetballers uit Noord-Holland
quote:Davids zal de Ajax-groep missen
Amsterdam, 22 mei 2008
Ajax 1 en Jong Ajax bundelen de voetbalkrachten. De reden is simpel: het merendeel van de Ajacieden is op pad met een nationaal team. Edgar Davids behoort tot de kleine groep overgebleven spelers uit de selectie van Adrie Koster.
Ajax en Davids maakten dinsdag bekend na dit seizoen uit elkaar te gaan. Na anderhalf seizoen zoekt de geroutineerde middenvelder zijn heil wellicht elders in de voetbalwereld. ,,Natuurlijk was het moeilijk om die beslissing te nemen’’, keek Davids na de training terug. ,,Maar op een bepaald moment moet je de knoop doorhakken. Dit was het allerbeste om te doen. Als ik voetballend door wil gaan, dan kan ik door. Ik voel me in elk geval fit en wil mijn carrière eindigen op mijn manier.’’ Lachend: ,,En dat kan ook abrupt zijn.’’
Blessureleed wierp een vervelende schaduw over Davids' tweede periode als Ajacied. Vooral na de scheenbeenbreuk die hij in de voorbereiding op het afgelopen seizoen opliep, stond de aanvoerder ruim een half voetbaljaar langs de kant. ,,Na zo’n blessure is het zaak om heel sterk terug te komen’’, weet Davids. Al was hij nog niet volledig fit, begin 2008 deed trainer Koster tóch een beroep op hem. ,,Als Ajax een beroep op je doet is er geen twijfel mogelijk. Dan kun je niet weigeren. Niet veel later kon ik het intensieve herstelproces afmaken.’’
,,Terugblikkend is het een intensieve tijd geweest. Helaas hebben we het afgelopen half jaar met de beker maar één prijs gewonnen. Dat we twee keer geen landskampioen zijn geworden, blijft zonde. Maar de tweede plaats telt nu eenmaal niet.’’ De steun van de Ajax-supporters zal Davids altijd bijblijven. Vooral de support tijdens play-offs noemt de aanvoerder als een van dé hoogtepunten in het voorbije afgelopen anderhalf jaar. ,,Ik, en dan spreek ik namens alle spelers, wil de supporters daar nog voor bedanken. De grote opkomst tijdens de play-offs heeft ons geraakt. Naast dankbaar zijn we ook trots op onze supporters.’’
Davids zal zijn collega-Ajacieden gaan missen. Vandaag kon de routinier zijn hart nog eens uitgebreid ophalen tijdens de training. De mix van spelers uit de A-selectie en hun ‘kleine broertjes’ uit de Beloftenploeg van trainer Aron Winter leverde donderdag een attractieve ochtendtraining op. De werklust en de onbegrensde drive van Davids, de opvallende staaltjes aanvallend spel van verdediger Murat Yildirim, het strategische inzicht van Rasmus Lindgren en het sterke meeverdedigen van aanvaller Javier Martina; de trainers Winter en Koster konden niet anders dan tevreden zijn over de arbeid die hun manschappen donderdag leverden. Na drie vrije dagen liet het gelegenheidscollectief een gretige indruk achter.
vanavond hollandia?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:07 schreef DANILXL het volgende:
kluivert is gewoon een aso, dat is iedereen wel duidelijk hoop ik?
quote:''Wannneer je naar behoren presteert dan weet je dat je in de belangstelling staat bij diverse clubs. Maar het is natuurlijk wel zo dat ik nog een tweejarig contract heb. Mocht Ajax mij niet willen laten gaan, dan blijf ik gewoon in Amsterdam.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Bij Cruzeiro loopt schijnbaar een leuke jonge spelmaker rond. Dacht dat ie Ramires heette.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk zit er bij FC NH , Ajax Cape Town en Cruzeiro wat haalbare leuke talentjes voor Ajax bij.
Ajax Cape Town was dit jaar ook geen kampioen op 1 doelpunt naquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk zit er bij FC NH , Ajax Cape Town en Cruzeiro wat haalbare leuke talentjes voor Ajax bij.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
vanavond hollandia?
Klaas:
[..]Ja dat is al gepost, en weet je nog wat Sneijder en Chivu zeiden? Juist. Niks geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar het lag toen toch ook niet aan hun? ze wilden wel weg, maar al zouden ze blijven zouden ze het ook niet erg vinden. Toen mochten ze dus weg van ajaxquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja dat is al gepost, en weet je nog wat Sneijder en Chivu zeiden? Juist. Niks geloven.
Ooohja die stonden tijden op kop he. 1 doelpunt? Dat meen je nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:12 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ajax Cape Town was dit jaar ook geen kampioen op 1 doelpunt na
Sneijder gaf aan in een persconferentie, vlak na het afketsen van een transfer naar Valencia, dat ie zou blijven. Een of andere journalist van de NOS vroeg of het 100% zeker was, waarop Sneijder ja antwoordde. Week daarna was ie verkocht aan Real.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:14 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja maar het lag toen toch ook niet aan hun? ze wilden wel weg, maar al zouden ze blijven zouden ze het ook niet erg vinden. Toen mochten ze dus weg van ajax
Hun tegenstander verloor, terwijl zij gelijk speelde. Als Cape Town hád gewonnen waren ze op doelsaldo kampioen gewordenquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ooohja die stonden tijden op kop he. 1 doelpunt? Dat meen je niet. Die gasten zijn nog nooit kampioen geweest geloof ik.
Ja maar klaas heeft niet gezegd dat hij bleef/weg gingquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sneijder gaf aan in een persconferentie, vlak na het afketsen van een transfer naar Valencia, dat ie zou blijven. Een of andere journalist van de NOS vroeg of het 100% zeker was, waarop Sneijder ja antwoordde. Week daarna was ie verkocht aan Real.
Hij zei letterlijk:quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sneijder gaf aan in een persconferentie, vlak na het afketsen van een transfer naar Valencia, dat ie zou blijven. Een of andere journalist van de NOS vroeg of het 100% zeker was, waarop Sneijder ja antwoordde. Week daarna was ie verkocht aan Real.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
vanavond hollandia?
Klaas:
[..]haha ja ik wou opzich wel mee, maar ik moet hard leren voor mn tentamens. Ga jij erheen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
Hij zegt dat als Ajax hem niet wil laten gaan, hij gewoon blijft.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:20 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja maar klaas heeft niet gezegd dat hij bleef/weg ging
Ik vond het zo mooi, dat hij constant de linkerhoek aanwees bij die strafschop van Anelka.quote:
Hoe goed ik Klaas ook vindt, hij zal zeker niet komen als eerste spits bij Barca.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij zegt dat als Ajax hem niet wil laten gaan, hij gewoon blijft.
Als Eto'o vertrekt bij Barcelona en Barcelona wil Huntelaar als vervanger (grote kans op basisplaats dan) dan weet ik zeker dat Huntelaar Ajax smeekt.
Het was ook slechts een voorbeeld. En de kansen liggen er dan zeker.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoe goed ik Klaas ook vindt, hij zal zeker niet komen als eerste spits bij Barca.
quote:Dochtertje Kuyt steelt de show
KATWIJK - Noëlle Kuyt kreeg donderdag de lachers op haar hand na afloop van de training van het Nederlands elftal. Het dochtertje van de aanvaller van Liverpool rende na het laatste fluitsignaal van bondscoach Marco van Basten meteen naar haar vader en begon hard te zingen.
Dirk Kuyt met zijn dochter Noëlle. FOTO ANP
,,Helemaal niets in Amsterdam,’’ schalde het over het speelveld. De kleine Kuyt verwees daarmee naar de tweede plek van Ajax in de competitie, achter landskampioen PSV.
,,Dat komt omdat ze André Ooijer zag,’’ legde Dirk Kuyt later uit. ,,We hebben met beide families de kampioenswedstrijd van PSV op televisie bekeken. Ze hoorde toen Ibrahim Afellay dat liedje zingen. Nu zag ze Ooijer weer en begon ze weer te zingen.’’
Bondscoach Marco van Basten, de nieuwe trainer van Ajax, had de dochter van Kuyt ook gehoord. ,,Gelukkig trainen we volgende week in Hoenderloo. Dat is toch iets verder weg voor de familie Kuyt,’’ lachte hij. (ANP)
Idd een leuke voetballer maar of het iets voor Ajax is weet ik niet. En trouwens nog even over de naamsbekendheid van Ajax en psv in Zuid-Amerika (in dit geval Argentinië) Ik zit hier al bijna een jaar en heb welgeteld 0 keer een psv shirtje gezien terwijl ik bijna elke week wel ergens een Ajax shirt spotquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Bij Cruzeiro loopt schijnbaar een leuke jonge spelmaker rond. Dacht dat ie Ramires heette.
Ach, ze denkt op die leeftijd tenminste net als der vaderquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:12 schreef Addicted_To_House het volgende:
Ajax heeft er in elk geval weer een fan bij:
[..]
Lijkt me heel sterk aangezien die nog niet eens in dienst van Ajax is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:54 schreef Urquhart het volgende:
Gaan er nog aankopen komen, ik begin er nu toch wel een beetje zenuwachtig van te worden. Ok, de transferzomer duurt nog lang, maar ik kan me nog een tekst herinneren van Van Basten dat hij voor 20 mei al praktisch rond wilde zijn
En, misschien was die Tchoyi wel wat voor Ajax geweest..quote:Wamberto kan aan de slag in Midden-Oosten
22/05/2008 16:57
FC Omniworld wil Wamberto graag behouden, maar voor de Braziliaanse aanvaller lonkt een avontuur in het Midden-Oosten.
Voor Wamberto is het de keus of in Saudi-Arabië, Qatar of Flevoland zijn carrière te vervolgen. De 34-jarige oud-Ajacied, die eind oktober neerstreek bij FC Omniworld, wil deze week de knoop
quote:Noorse Speler van het Jaar voor Adriaanse
22/05/2008 18:12
Red Bull Salzburg heeft na Robin Nelisse opnieuw toegeslagen op de transfermarkt. Trainer Co Adriaanse kan vanaf de zomer ook beschikken over Somen Tchoyi.
De 25-jarige Tchoyi verruilt naar drie jaar Stabæk IF voor Red Bull Salzburg. De Kameroener tekent in Oostenrijk voor drie seizoenen. De fysieke sterke middenvelder werd verkozen in de Noorse competitie tot Speler van het Jaar.
quote:'Feghouli weer gelinkt aan Ajax'
woensdag 21 mei, door SV, Amsterdam, 11:14u, Skysports
Volgens Skysports volgt Ajax nog steeds de verrichtingen van de 18-jarige Franse middenvelder Sofiane Feghouli. Dat meldt Skysports.
Het talent van Grenoble werd vorig jaar ook al gelinkt aan Ajax. Hij staat echter volop in de belangstelling. Ook Liverpool wil Feghouli contracteren
Ja dat was voor Oranjequote:Op donderdag 22 mei 2008 17:54 schreef Urquhart het volgende:
Gaan er nog aankopen komen, ik begin er nu toch wel een beetje zenuwachtig van te worden. Ok, de transferzomer duurt nog lang, maar ik kan me nog een tekst herinneren van Van Basten dat hij voor 20 mei al praktisch rond wilde zijn
quote:,,Terugblikkend is het een intensieve tijd geweest. Helaas hebben we het afgelopen half jaar met de beker maar één prijs gewonnen. Dat we twee keer geen landskampioen zijn geworden, blijft zonde. Maar de tweede plaats telt nu eenmaal niet.’’ De steun van de Ajax-supporters zal Davids altijd bijblijven. Vooral de support tijdens play-offs noemt de aanvoerder als een van dé hoogtepunten in het voorbije afgelopen anderhalf jaar. ,,Ik, en dan spreek ik namens alle spelers, wil de supporters daar nog voor bedanken. De grote opkomst tijdens de play-offs heeft ons geraakt. Naast dankbaar zijn we ook trots op onze supporters.’’
quote:
quote:Huntelaar wil via EK hogerop
donderdag 22 mei, door masterrr, vertaald en al, 18:38u, FCUpdate.nl
Klaas Jan Huntelaar twijfelt nog altijd over een langer verblijf bij Ajax, maar zijn brandende ambitie om op korte termijn bij een absolute topclub te spelen verschuilt hij niet. Tegenover het Engelse Sky Sports vertelt de Oranje-international het EK als een mooie gelegenheid te zien om zichzelf (nog meer) in de kijker te spelen.
Naar verluidt kan Huntelaar voor veel geld bijtekenen bij Ajax, maar na het missen van een kans op de Champions League lijkt een stap hogerop voor de hand te liggen. De derde topschutter van Europa ziet het EK als een mogelijkheid om een toptransfer af te dwingen. "Het is inderdaad een leuk toernooi om te laten zien wat je kan. Als de bondscoach me een kans gunt, zal ik me laten zien en dan zien we daarna wel wat er gebeurt. Het belangrijkste nu is echter dat het team goed gaat draaien", zegt de 24-jarige schutter.
In het verleden is Huntelaar gelinkt aan legio topclubs. Manchester United, Real Madrid, Barcelona en Arsenal schijnen de aanvaller te volgen.
Man wat oneerlijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:28 schreef RayMania het volgende:
Ik vraag het onmogelijke; Favoriete Ajacied Allertijden - Kwartfinale
Hij heeft iig het fysiek van een echte verdedigerquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:06 schreef Jasza het volgende:
Wormgoor ziet er wel uit als een beest @eurosport.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:28 schreef RayMania het volgende:
Ik vraag het onmogelijke; Favoriete Ajacied Allertijden - Kwartfinale
Jari, Donald?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij heeft iig het fysiek van een echte verdediger
Welke andere Ajacieden spelen mee? Ik zag Sarpong voor de rest niemand?
Hij heeft vorig jeugd ek ook al overgeslagen volgens mij. Misschien krijgt foppe hem weer aan het voetballen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:25 schreef Chadi het volgende:
Gaat Emanuelson nu naar de Olympische spelen? Kan die gast niet beter rust nemen??
Bedoel je een type Sneijder? Dat is Wagner. Ramires is een leuke linkerflank speler, die vooral aan de bal erg goed is. Controlerend is ie wat onbesuisd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Bij Cruzeiro loopt schijnbaar een leuke jonge spelmaker rond. Dacht dat ie Ramires heette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |