Den Bosch is voor hem dan wel weer te laag gegrepen inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:40 schreef TerroRobbie het volgende:
KluivertDie kan niet eens meer mee bij FC Den Bosch.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:40 schreef TerroRobbie het volgende:
KluivertDie kan niet eens meer mee bij FC Den Bosch.
Ach hij heeft ook veel te weinig laten zien dit seizoen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:47 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
Toch is het vreemd dat een topspits zo ver is afgegleden dat ie tegenwoordig geen contract kan krijgen bij een Franse middenmoter.
Puur blessures, voetballen kan ie nog wel als ie kan lopenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:47 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
Toch is het vreemd dat een topspits zo ver is afgegleden dat ie tegenwoordig geen contract kan krijgen bij een Franse middenmoter.
Krikken kan ie als de bestequote:Op donderdag 22 mei 2008 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Puur blessures, voetballen kan ie nog wel als ie kan lopen.
Dat ie dan eerst maar zijn prestaties opkrikt... Daarna kijken we verder Patjequote:
Is hij wel te spreken over de warmte in de kleedkamer?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
Tom de Mul is niet helemaal tevreden over zijn eerste seizoen in Spanje, goh.
Onze technische staf is straks beter dan de selectiequote:Op donderdag 22 mei 2008 13:20 schreef Kang-He het volgende:
Kluivert en Bergkamp samen in de spits.
Hij vindt de tribuneverwarming vast wel okquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is hij wel te spreken over de warmte in de kleedkamer?
ik ook. Maar waarschijnlijk is ie dan zo'n 20 wedstrijden geblesseerd waardoor hij in 8 wedstrijden er nog 15 inschoptquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Is echt hoor Toma, ik ziet hem in de eerste divisie niet meer dan 10 misschien 15 goals maken.
Dat mag ik toch hopen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:33 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook. Maar waarschijnlijk is ie dan zo'n 20 wedstrijden geblesseerd waardoor hij in 8 wedstrijden er nog 15 inschopt
Het lijkt me duidelijk dat hij het niveau wat ie vroeger had niet meer aan kan maar de eerste divisie kan ie wel aan lijkt me.
ojeej, het lastige gedrag van de straatvechter komt weer naar boven.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:40 schreef denthemen het volgende:
Was net ff bij de training, kregen Leo en Gentenaar het aan de stok met elkaarLeo maar roepen: Je moet respect tonen etc
Leonardoquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:40 schreef denthemen het volgende:
Was net ff bij de training, kregen Leo en Gentenaar het aan de stok met elkaarLeo maar roepen: Je moet respect tonen etc
Je bent imo iedereen een zekere basis van respect verschuldigd, zeker onder ploegmaats.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Breach het volgende:
[..]
LeonardoIk kan echt geen enkele reden bedenken waarom Gentenaar aan Leonardo respect zou moeten tonen... Nou ja, misschien heeft ie al 2 dagen niet meer gehuild.. Maar iets anders kan het niet zijn.
Straatvechter? Jankbal!quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:50 schreef toma het volgende:
[..]
ojeej, het lastige gedrag van de straatvechter komt weer naar boven.
quote:Het lijkt erop dat Patrick Kluivert al een nieuwe club heeft gevonden. De spits, wiens contract bij OSC Lille niet verlengd
zal worden, wordt gevolgd door Feyenoord.
Het Franse L'Equipe meldt dat Feyenoord met de komst van Kluivert een tijdelijke oplossing ziet voor het spitsenprobleem. In het afgelopen seizoen was de club uit Rotterdam druk bezig om een spits naast Roy Makaay te vinden, maar zonder succes. Met de komst van de ex-international , zou het aantrekken van een jong talent interessant worden, zodat deze zich kan ontwikkelen in de schaduw van het ervaren trio Makaay, Kluivert en Mols. De druk op Mols kan lichter worden door de komst van Kluivert en daardoor kan hij terugkeren in zijn oude rol als pinch-hitter.
Scoop van het jaar !!!quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:10 schreef pinow het volgende:
Haha, Feyenoord richt een Classics-team op.
Nu Davids nog ^^
Kluivert kan altijd rekenen op een warm onthaal natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Barricadeer het Maasgebouw alvast maar weer dan
Ach, altijd een grote bek over joden maar wanneer ze er spelen hoor je niemand (Mols, De Cler, Landzaat)quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Barricadeer het Maasgebouw alvast maar weer dan
Dat ligt toch wel wat anders als je het hebt over ras-ajacieden van het kaliber Kluivert.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ach, altijd een grote bek over joden maar wanneer ze er spelen hoor je niemand (Mols, De Cler, Landzaat)
Mwah, wij hebben er niet zo'n grote bek over. Jullie haat naar ons is een stuk groter. Tuurlijk is Kluivert een echte ras Ajacied en de rest niet maar dan moet de gemiddelde feyenoord supporter er ook niet zo'n grote bek over hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat ligt toch wel wat anders als je het hebt over ras-ajacieden van het kaliber Kluivert.
En andersom ook de grootste bek over die kakkies (). Leonardo
Ga toch weg man.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mwah, wij hebben er niet zo'n grote bek over.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat ligt toch wel wat anders als je het hebt over ras-ajacieden van het kaliber Kluivert.
En andersom ook de grootste bek over die kakkies (). Leonardo
Toen Leo kwamen waren mensen er niet blij mee, maar er kwamen geen bedreigingen, geplande demonstraties en dergelijke. Dingen die het "legioen" wel van plan wasquote:
Stoer man! Heb je al vlekjes op je toetsenbord zitten?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kluivert kan altijd rekenen op een warm onthaal natuurlijk.
Ben je nou jezelf in de zeik aan het nemen?quote:
Uitgegroeid tot een vaste waarde bij Feyenoord.quote:Wat heeft Bosvelt nou ooit waargemaakt
Doe eens normaal manquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:47 schreef MarkNMGN het volgende:
, hij zal altijd worden herinnerd als die arrogante kwal die met z'n zatte kop iemand vermoordde
Degene die dat heeft gedaan had inderdaad een voorbeeldfuntie en stond onder contract bij Feyenoord.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Carlo Picorni is vermoord.......pot, ketel dus weer eens.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:50 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Degene die dat heeft gedaan had is nog steeds te laf om er openlijk voor uit te komen
Dat zou jij natuurlijk wel doen.quote:
Je bent behalve triest, nog dom ook. Maar ik zal je helpen:quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:47 schreef MarkNMGN het volgende:
En Kluivert kan dan wel een grote meneer zijn geweest, hij zal altijd worden herinnerd als die arrogante kwal die met z'n zatte kop iemand vermoordde om vervolgens iemand te verkrachten.
Dood door schuld dan, weet het niet echt meer. Reed hij nou te hard of had hij een slokje teveel opquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Je bent behalve triest, nog dom ook. Maar ik zal je helpen:
moord (de; moorden)
1 het opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven beroven
Was niet echt het geval he.. Ga nu maar weer weg, doei![]()
Dat je kritiek levert ok, maar ga niet van die zielige provocerende onzin hier neerzetten
quote:
God, een vaste waarde bij jou clubje kan tegenwoordig iedereen, ik denk dat ik zelfs nog in aanmerking kom. Over prijzen zullen we maar niet beginnenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ben je nou jezelf in de zeik aan het nemen?![]()
![]()
[..]
Uitgegroeid tot een vaste waarde bij Feyenoord.
In zijn topperiode een van de betere controlerende middenvelders in de Nederlandse competitie.
Kampioensschap en een UEFA-cup gewonnen en een redelijk aantal interlands.
En Kluivert kan dan wel een grote meneer zijn geweest, hij zal altijd worden herinnerd als die arrogante kwal die met z'n zatte kop iemand vermoordde om vervolgens iemand te verkrachten.
Misschien bij jou, ik zal hem altijd blijven herineren om dat ene goaltje tegen Milanquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ben je nou jezelf in de zeik aan het nemen?![]()
![]()
[..]
Triest ja. Daarom nu al een duidelijke melding dat ik, na slechts één geruchtje over een mogelijke transfer van Kluivert, niet op trolls, uitlokkingen etc tussen Ajacieden en Feijenoorders in dit topic (maar ook hierbuiten) zit te wachten. Ik voel het al weer lichtelijk aankomen namelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:52 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe het van Leonardo en Kluivert opeens naar het onderwerp Beverwijk kan gaan, prachtig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |