Ik vrees dat hij qua spel niet veel toevoegt, maar nu hij toch zn trainersdiploma aan het halen is. Bij Lille zijn ze dus ook over zijn inbreng te spreken. Of over de 'doden' niets dan goeds.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:08 schreef w00h00 het volgende:
De wegen van Lille en Kluivert scheiden.
Ik zou Patrick er toch wel heel erg graag bij hebben zeg.![]()
De vraag is altijd wel weer hoe liggen Kluivert en Van Basten, en ziet Marco nog iets in Kluivert?
Verkrachter en mensen overrijder.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij onder van Basten komt. Die mag hem niet om een of andere reden.
Hoop het niet.. gun het die Ronaldo niet.,..quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Verkrachter en mensen overrijder.
Weet niet of van Basten dat de goede mentaliteit vind?
Iig word van der Sar vanavond weer Champions League winnaar
Alle wat meer succes heeft gekend dan hijquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:54 schreef Black-Death het volgende:
Toch is het best wel een afschrikwekkend rijtje personen waarmee Van Basten niet door een deur kan. Seedorf, Van Bommel, Davids... En ik verwacht er vast wel..
Dan zal hij bij Ajax weinig problemen krijgen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Alle wat meer succes heeft gekend dan hij
wel als hij met zijn auto komt.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:04 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
zou hier nou een nieuwe sneijder, heitinga ofzo tussen zitten?
Vast al gepost, maar voor het geval dat.quote:Eerste stap naar 'nieuw huis'
Amsterdam, 18 mei 2008
Voor het duel met FC Twente werden belangrijke stappen gezet voor de realisatie van het Ajax Football Centre. De samenwerking die Ajax aangaat met partners Vrije Universiteit, ROC van Amsterdam en De Principaal moeten leiden tot een unieke uitkomst.
Met het Ajax Football Centre heeft Ajax de ambitie, zo staat in het projectplan beschreven, om ‘een toonaangevend, innoverend voetbalkennis instituut te ontwikkelen.’ In de plannen is sprake van drie pijlers: de jeugdopleiding, een Sportmedisch Centrum en een Soccer School waarin de (internationale) opleiding van trainers, begeleiders en scouts centraal staat.
Kort gezegd draait het ‘AFC’ ook om de verhuis- en de nieuwbouwplannen die de club al enige tijd voorbereidt. De complete Ajax-organisatie (A-selectie, kantoren ArenA, de Toekomst) moet worden gehuisvest op, of nabij het eigen sportpark de Toekomst. De buurtclubs Kismet’82 en SV Bijlmer verhuizen daarvoor in 2010 mogelijk naar het Bijlmerpark. Maar het project behelst (veel) meer dan een simpele verhuizing van de Ajacieden in de ArenA naar het eigen sportcomplex. Ajax ziet bij de ontwikkeling van het Ajax Football Centre (dit is nog de werknaam) een grote meerwaarde in samenwerking met partners.
,,Het is een prachtig project’’, weet Sander Mallie, die als externe projectmanager is betrokken bij het project. Naast de oud-speler van Ajax Zaterdag 1 is namens de club zelf ook Ed Lefeber (manager verenigings- en facilitaire zaken) nauw betrokken bij het projectmanagement. ,,De plannen om de selectie, de kantoren en de jeugdopleiding op één locatie samen te voegen zijn er eigenlijk al sinds de verhuizing vanuit de Meer naar de ArenA. John Jaakke heeft de plannen nieuw leven in geblazen en heeft het voortouw genomen om het ook écht van de grond te krijgen. Het is prettig om te constateren dat alle geledingen binnen Ajax ervan overtuigd zijn dat samenvoegen zeer wenselijk is.”
Lachende gezichten bij de ondertekening van de contracten die de samenwerking bekrachtigen tussen club en partners. Namens Ajax heeft algemeen-directeur Henri van der Aat (tweede van links) de pen op het papier staan.
Met de ondertekening van de contracten is de eerste fase van voorbereiding vrijwel afgerond. Het vergaren van kennis en het aangaan van partnerships is stap nummer één. Zondag werd duidelijk dat de partnerships kunnen worden aangegaan met hoogstaande kenniscentra als universiteiten, alsook met commerciële partijen. De zakelijke afspraken met partners moeten zorgen voor een budget voor een goed haalbaarheidsonderzoek. Het haalbaarheidsonderzoek, dat wordt uitgevoerd met de partners, is in feite de start van het inhoudelijke gedeelte van het project.
,,Wij weten natuurlijk niet hoe een sportmedisch centrum eruit moet gaan zien, of hoe je een voedingsbeleid opzet’’, zegt Mallie, nog altijd Ajax-lid. ,,Binnen Ajax is ongelooflijk veel kennis aanwezig, en een enorm netwerk. Ik verbaas me daar nog dagelijks over. Onze taak is om er op toe te zien dat de aanwezige kennis goed benut en gecombineerd wordt met de kennis van partners.’’
,,Het doel is Ajax op de verschillende pijlers verder te ontwikkelen’’, neemt Lefeber het woord over. ,,Binnen Ajax leeft hier en daar het gevoel dat de oorspronkelijke voorsprong slinkt, en erger nog: dat Ajax wat achterop is geraakt. Met die inhaalslag moeten en kunnen we vandaag al beginnen. Uiteindelijk krijgt dat dan allemaal een plek in een mooi, nieuw en ambitieus huis. Dat is de volgorde van het project. De bedoeling is dat we een aantal toonaangevende algemene sport- en voetbalcentra gaan onderzoeken in binnen- en buitenland. We willen ons laten inspireren door diverse sporten, niet alleen het voetbal. Om een voorbeeld te geven: onlangs liep er op de Toekomst een Australische coach mee. Hij vertelde ons hoe professioneel sporters in het Australian Institute of Sports worden begeleid op het gebied van voeding. In het haalbaarheidsonderzoek gaan we kijken wat we hiervan kunnen leren. En doorvertaald naar het Ajax Football Centre is de vraag belangrijk: hoe gaan we dat uiteindelijk fysiek vormgeven in het nieuwe huis.”
Hij zit duidelijk in de categorie onhaalbaar. Van de Serie A en Fiorentina op je 31e naar Ajax. Hij zou wel gek zijn, in de bloei van zijn leven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:25 schreef J.Herrer het volgende:
Ik had vandaag ergens gelezen dat Ujfalusi van Fiorentina naar Atletico is gegaan, transfervrij
Denk ik bij mezelf, heeft Ajax lopen slapen ofzo?
Ok, hij is dan wel 31 ofzo maar als je een speler met de nodige kwaliteiten en ervaring binnen kunt halen hadden ze toch wel een poging kunnen wagen?
Idd zeg. Die jongen is transfervrij en wil nog ff lekker cashen in een aardige competitie. Die komt dan dus echt niet naar Ajax hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij zit duidelijk in de categorie onhaalbaar. Van de Serie A en Fiorentina op je 31e naar Ajax. Hij zou wel gek zijn, in de bloei van zijn leven.
Juist.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:20 schreef BonJovi het volgende:
Ga toch krassenhij zit in de CL finale en verliest van Twente, wij verliezen van Twente op de voorronde voorronde CL.Dan weet ik wie eerder moet krassen helaas
Een langer verblijf bedoel jequote:Op donderdag 22 mei 2008 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Zou Marco Edje nog kunnen verleiden tot een terugkeer?
Doelde op Sarquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een langer verblijf bedoel je. Nee, denk door al het gedoe rond Oranje dat Davids daar geen zin in heeft.
Edje vd Sar denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een langer verblijf bedoel je. Nee, denk door al het gedoe rond Oranje dat Davids daar geen zin in heeft.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 03:41 schreef TheJanitor het volgende:
In het kader van de komkommertijd: Ik was laatst in een Wal-Mart hier in de States waar ik een Peruviaanse medewerker sprak (die mijn bureau naar mijn auto moest tillen) Ik vertelde hem dat ik uit Nederland kom en hij begon gelijk over Ajax en Van Basten en Bergkamp. Had ik niet verwacht van een Zuid-Amerikaan en vooral niet van een Peruviaan. Ik vertelde hem dat ik niet veel afwist van het Peruviaanse voetbal maar dat er wel eentje speelde in Nederland, namelijk Farfan. Farfan kende hij natuurlijk goed maar de club waar Farfan speelde niet. PSV had hij nog nooit van gehoord.
Volgens de Telegraaf zou Engelaar 5 miljoen moeten kosten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 01:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Danny Blind zei dus afgelopen maandag in Holland Sport dat ze voor elke linie een versterking willen hebben. Nou vraag ik mij af wie dat voor het middenveld moet gaan worden. Engelaar, De Zeeuw?
Goed plan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:46 schreef _Mike_ het volgende:
Engelaar gaat mee naar Schalke.
Zeg nooit nooitquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd zeg. Die jongen is transfervrij en wil nog ff lekker cashen in een aardige competitie. Die komt dan dus echt niet naar Ajax hoor.
Dit krijgen we toch niet weer he? Het is wel duidelijk nu dat Patrick als speler geen meerwaarde meer heeft.quote:
Den Bosch is voor hem dan wel weer te laag gegrepen inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:40 schreef TerroRobbie het volgende:
KluivertDie kan niet eens meer mee bij FC Den Bosch.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:40 schreef TerroRobbie het volgende:
KluivertDie kan niet eens meer mee bij FC Den Bosch.
Ach hij heeft ook veel te weinig laten zien dit seizoen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:47 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
Toch is het vreemd dat een topspits zo ver is afgegleden dat ie tegenwoordig geen contract kan krijgen bij een Franse middenmoter.
Puur blessures, voetballen kan ie nog wel als ie kan lopenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:47 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
Toch is het vreemd dat een topspits zo ver is afgegleden dat ie tegenwoordig geen contract kan krijgen bij een Franse middenmoter.
Krikken kan ie als de bestequote:Op donderdag 22 mei 2008 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Puur blessures, voetballen kan ie nog wel als ie kan lopen.
Dat ie dan eerst maar zijn prestaties opkrikt... Daarna kijken we verder Patjequote:
Is hij wel te spreken over de warmte in de kleedkamer?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
Tom de Mul is niet helemaal tevreden over zijn eerste seizoen in Spanje, goh.
Onze technische staf is straks beter dan de selectiequote:Op donderdag 22 mei 2008 13:20 schreef Kang-He het volgende:
Kluivert en Bergkamp samen in de spits.
Hij vindt de tribuneverwarming vast wel okquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is hij wel te spreken over de warmte in de kleedkamer?
ik ook. Maar waarschijnlijk is ie dan zo'n 20 wedstrijden geblesseerd waardoor hij in 8 wedstrijden er nog 15 inschoptquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Is echt hoor Toma, ik ziet hem in de eerste divisie niet meer dan 10 misschien 15 goals maken.
Dat mag ik toch hopen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:33 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook. Maar waarschijnlijk is ie dan zo'n 20 wedstrijden geblesseerd waardoor hij in 8 wedstrijden er nog 15 inschopt
Het lijkt me duidelijk dat hij het niveau wat ie vroeger had niet meer aan kan maar de eerste divisie kan ie wel aan lijkt me.
ojeej, het lastige gedrag van de straatvechter komt weer naar boven.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:40 schreef denthemen het volgende:
Was net ff bij de training, kregen Leo en Gentenaar het aan de stok met elkaarLeo maar roepen: Je moet respect tonen etc
Leonardoquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:40 schreef denthemen het volgende:
Was net ff bij de training, kregen Leo en Gentenaar het aan de stok met elkaarLeo maar roepen: Je moet respect tonen etc
Je bent imo iedereen een zekere basis van respect verschuldigd, zeker onder ploegmaats.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Breach het volgende:
[..]
LeonardoIk kan echt geen enkele reden bedenken waarom Gentenaar aan Leonardo respect zou moeten tonen... Nou ja, misschien heeft ie al 2 dagen niet meer gehuild.. Maar iets anders kan het niet zijn.
Straatvechter? Jankbal!quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:50 schreef toma het volgende:
[..]
ojeej, het lastige gedrag van de straatvechter komt weer naar boven.
quote:Het lijkt erop dat Patrick Kluivert al een nieuwe club heeft gevonden. De spits, wiens contract bij OSC Lille niet verlengd
zal worden, wordt gevolgd door Feyenoord.
Het Franse L'Equipe meldt dat Feyenoord met de komst van Kluivert een tijdelijke oplossing ziet voor het spitsenprobleem. In het afgelopen seizoen was de club uit Rotterdam druk bezig om een spits naast Roy Makaay te vinden, maar zonder succes. Met de komst van de ex-international , zou het aantrekken van een jong talent interessant worden, zodat deze zich kan ontwikkelen in de schaduw van het ervaren trio Makaay, Kluivert en Mols. De druk op Mols kan lichter worden door de komst van Kluivert en daardoor kan hij terugkeren in zijn oude rol als pinch-hitter.
Scoop van het jaar !!!quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:10 schreef pinow het volgende:
Haha, Feyenoord richt een Classics-team op.
Nu Davids nog ^^
Kluivert kan altijd rekenen op een warm onthaal natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Barricadeer het Maasgebouw alvast maar weer dan
Ach, altijd een grote bek over joden maar wanneer ze er spelen hoor je niemand (Mols, De Cler, Landzaat)quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Barricadeer het Maasgebouw alvast maar weer dan
Dat ligt toch wel wat anders als je het hebt over ras-ajacieden van het kaliber Kluivert.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ach, altijd een grote bek over joden maar wanneer ze er spelen hoor je niemand (Mols, De Cler, Landzaat)
Mwah, wij hebben er niet zo'n grote bek over. Jullie haat naar ons is een stuk groter. Tuurlijk is Kluivert een echte ras Ajacied en de rest niet maar dan moet de gemiddelde feyenoord supporter er ook niet zo'n grote bek over hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat ligt toch wel wat anders als je het hebt over ras-ajacieden van het kaliber Kluivert.
En andersom ook de grootste bek over die kakkies (). Leonardo
Ga toch weg man.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mwah, wij hebben er niet zo'n grote bek over.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat ligt toch wel wat anders als je het hebt over ras-ajacieden van het kaliber Kluivert.
En andersom ook de grootste bek over die kakkies (). Leonardo
Toen Leo kwamen waren mensen er niet blij mee, maar er kwamen geen bedreigingen, geplande demonstraties en dergelijke. Dingen die het "legioen" wel van plan wasquote:
Stoer man! Heb je al vlekjes op je toetsenbord zitten?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kluivert kan altijd rekenen op een warm onthaal natuurlijk.
Ben je nou jezelf in de zeik aan het nemen?quote:
Uitgegroeid tot een vaste waarde bij Feyenoord.quote:Wat heeft Bosvelt nou ooit waargemaakt
Doe eens normaal manquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:47 schreef MarkNMGN het volgende:
, hij zal altijd worden herinnerd als die arrogante kwal die met z'n zatte kop iemand vermoordde
Degene die dat heeft gedaan had inderdaad een voorbeeldfuntie en stond onder contract bij Feyenoord.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Carlo Picorni is vermoord.......pot, ketel dus weer eens.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:50 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Degene die dat heeft gedaan had is nog steeds te laf om er openlijk voor uit te komen
Dat zou jij natuurlijk wel doen.quote:
Je bent behalve triest, nog dom ook. Maar ik zal je helpen:quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:47 schreef MarkNMGN het volgende:
En Kluivert kan dan wel een grote meneer zijn geweest, hij zal altijd worden herinnerd als die arrogante kwal die met z'n zatte kop iemand vermoordde om vervolgens iemand te verkrachten.
Dood door schuld dan, weet het niet echt meer. Reed hij nou te hard of had hij een slokje teveel opquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Je bent behalve triest, nog dom ook. Maar ik zal je helpen:
moord (de; moorden)
1 het opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven beroven
Was niet echt het geval he.. Ga nu maar weer weg, doei![]()
Dat je kritiek levert ok, maar ga niet van die zielige provocerende onzin hier neerzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |