Ow, das allemaal best. Maar het is wel een rustig dagje thuis iigquote:Woehahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en dat is vanaf nu over
Uitslapen? Over een jaar weet je niet meer wat dat is, vage herinneringen zijn het dan. WOW spelen?? Uurtjes nog wel!
Whehehehehe, ik spreek jou over een jaartje wel weer.
Ken ik niet, maar ik drink alleen bier en wijn, dus misschien toch eens proberen deze combinatiequote:
Kan het je niet aanraden, het is een soort cassis met alcohol.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:33 schreef ElizabethR het volgende:
Ken ik niet, maar ik drink alleen bier en wijn, dus misschien toch eens proberen deze combinatie
Ook prima opzich, hell ik heb zelfs Bavaria leren drinkenquote:
LoLz.... Ik was al blij dat ik vandaag tot 7:15 uur kon uitslapen vandaag.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Woehahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en dat is vanaf nu over![]()
Uitslapen? Over een jaar weet je niet meer wat dat is, vage herinneringen zijn het dan. WOW spelen?? Uurtjes nog wel!![]()
Whehehehehe, ik spreek jou over een jaartje wel weer.
Zijn er al beertender vaten voor ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:14 schreef Armageddon het volgende:
Wieckse Rose is de bom! Pas nog een vat op.
Homo.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
14 uur zonder peuk en de eerste de beste die een verkeerde opmerking maakt krijgt een stoot voor z'n kanis.
Ja toen heb ik nog is een mail gestuurd dat ik het handig zou vinden als het in zo een vaatje kwam voor feestjes in de zomerquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geen idee! Had jij toch vorig jaar nog naar geinformeerd?
Net gemist, JK. Maar geen nood, ik heb de mensen van de IT-afdeling weer eens verrot gescholden. Dat luchtte op.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Om 11u29 gaat er een intercity naar R'dam, UIO.
Waarom heeft de Itafdeling het nou weer gedaan , altijd dezelfde die de schuld krijgenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Net gemist, JK. Maar geen nood, ik heb de mensen van de IT-afdeling weer eens verrot gescholden. Dat luchtte op.
Goed te betalen ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:35 schreef ElizabethR het volgende:
Hou vol UIO!!!![]()
Wij zijn aan het kijken voor een ander huis, dit lijkt me wel wat
[url=http://www.daft.ie/searchsale.daft?search=1&s[cc_id]=ct1&s[a_id]=ga5&s[mnp]=5000000&s[mxp]=&s[bd_no]=&s[search_type]=sale&s[furn]=&s[refreshmap]=1&limit=10&search_type=sale&id=374327] Huisje[/url]
Dat is tot 's ochtends 11 uur in je bed liggen naast je vrouw zonder dat een kind je wakker krijst , rustig wakker worden , niet direct naast je bed springen enz enz. dat. dus.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:39 schreef Jarno het volgende:
Uitslapen, uitslapen... Ik heb het geweten, help me ff?.
Zegt me niks. Ik heb het verdrongen, denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is tot 's ochtends 11 uur in je bed liggen naast je vrouw zonder dat een kind je wakker krijst , rustig wakker worden , niet direct naast je bed springen enz enz. dat. dus.
Ghehe, maar wij winnen vanavond de lotto!quote:
Vergeet de ochtendsex niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef Joene het volgende:
Dat is tot 's ochtends 11 uur in je bed liggen naast je vrouw zonder dat een kind je wakker krijst , rustig wakker worden , niet direct naast je bed springen enz enz. dat. dus.
"Sex"...?quote:
Er breekt ooit weer een tijd aan Jarno, dan moet jij tot drie keer toe om een uurtje of 1 smiddags naar de slaapkamer van je dochter en haar wakker zien te krijgen omdat je anders het kind de hele dag niet ziet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zegt me niks. Ik heb het verdrongen, denk ik.
He wat ?quote:
Och, wij hebben mazzel dat we toch allebei altijd al redelijk vroeg opstonden ivm werk, ik weet haast niet beter dan dat ik zo rond 6 uur naast m'n bed staat. Maar goed, in het weekend wil je wel eens blijven liggen en dat kun je zo'n uk niet wijsmaken. Alhoewel ze wel steeds beter ook nog ff een tukkie meedoet als ze eenmaal d'r ochtend voeding heeft gehad.Uurtjes voor jezelf is ook zo'n ding uit het verleden idd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Er breekt ooit weer een tijd aan Jarno, dan moet jij tot drie keer toe om een uurtje of 1 smiddags naar de slaapkamer van je dochter en haar wakker zien te krijgen omdat je anders het kind de hele dag niet ziet.
Neuh.. dat is het ochtendritueel.quote:
Verkeerde topic, M: Nieuwste sekstrend uit Brazilië?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:11 schreef Misstique het volgende:
Oorsmeer.
http://www.willitblend.com/quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je zal zoeen kind uitpoepen. Die zou ik gelijk weer terugdouwen.
Ach, altijd nog beter dan de eerste in de OPquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je zal zoeen kind uitpoepen. Die zou ik gelijk weer terugdouwen.
Ja.. dat is ook wel een optie.quote:
Liar, liar, pants on fiar!quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:01 schreef ElizabethR het volgende:
Eens zien, het is drie uur, ik heb geen zin meer, ik ga lekker naar huis
Foteaux! Scan!quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik sta in de Story. Op pagina 39 bovenaan. Als vriend van Lieke.
Ik had meteen een fles whisky soldaat gemaakt. En daarna eens bedenken of er wat munt uit te slaan is.quote:Uit schrik heb ik maar gelijk een sigaret gerookt.
Als het goed is, krijg ik die foto toegestuurd. Ik kan hier niet scannen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Foteaux! Scan!
lolquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Geregeld. Hier m'n storyfoto:
[ afbeelding ]
Ik sta half achter een vriendin van Lieke. Die hele Mark is niet op de foto te zien. M'n kapsel lijkt op deze foto wel wat op dat van hem.
LoLz... Och... Ik zou het in vrijgezele toestand niet erg vinden om verward te worden met de vriend van Lieke.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta half achter een vriendin van Lieke. Die hele Mark is niet op de foto te zien. M'n kapsel lijkt op deze foto wel wat op dat van hem.
Ik zou een rectificatie eisen. "Lieke vermaakte zich helemaal niet met 'haar' Mark, maar met mijquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[ afbeelding ]
Je kijkt wel een beetje fronzend naar je vriendinquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet, Re.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:13 schreef Re het volgende:
zat die blonde niet later coke te snuiven met een paar mooiboyzzz?
Wel met roomboter ouwe?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:46 schreef Joene het volgende:
Mogguh , heb een zak krentenbollen op en nu ben ik misselijk
Nee schat, ik woon in Ierland weet jequote:Op woensdag 21 mei 2008 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
-----------------------------------------------\/-\/-\/
[..]
Liar, liar, pants on fiar!
Ja, flappie pakte hem mooi.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
Twas relatief rustig gisteren in de stad, maar toch wel gezellig, en de juiste uitslag.
zie pmquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:00 schreef Armageddon het volgende:
Ouwe, op welk mailadres ben je bereikbaar?
Roomboter en Kaasquote:
6quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dan ga je wel over je nek na een bol of 4.
Major déjà vu!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanmorgen lagen er geen paparazzi voor de deur. Gelukkig.
Ik kende haar ook niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:08 schreef ElizabethR het volgende:
UIO ik ken heel die Lieke niet, wie is dat??
Verder sta je wel leuk op de foto
Ik zie alleen maar Marlies Dekkers lingerie, geen figuurtje, maar ze ziet er wel aardig uit ja. Die neus valt toch ook wel mee?? Ik heb nog nooit van het meiske gehoord in ieder geval. En volgens mij mis ik niet erg veel?? Is het zo'n soap actreuteltje????quote:
Ik dacht al dat ik de enige was die dat opviel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:37 schreef Misstique het volgende:
Die bunny die er naast staat, heeft er ook echt zin in zo te zien..
Die kerels rekening ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:25 schreef Armageddon het volgende:
Godverdetiefusdekolere! M'n vriendin krijgt nog 800 euro huurtoeslag van de belasting. Dat ging al allemaal soepel maar niet heus. Aanvraag verkeerd ontvangen, verkeerd verwerkt etc etc.
Was het eindelijk allemaal goed, staat het geld er vandaag nog steeds niet op. Hebben die kankermongolen het naar iemand anders zijn rekening overgemaakt.![]()
![]()
GTST, jeweetquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Marlies Dekkers lingerie, geen figuurtje, maar ze ziet er wel aardig uit ja. Die neus valt toch ook wel mee?? Ik heb nog nooit van het meiske gehoord in ieder geval. En volgens mij mis ik niet erg veel?? Is het zo'n soap actreuteltje????
Daar heb ik nog nooit een aflevering van gezien.quote:
Jemig, ga gewoon effe bloed laten prikken bij de dokter, dan weet je het zo! Er zijn maar een paar duizend redenen voor extreme vermoeidheid namelijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben al een paar dagen extreem moe terwijl ik op tijd naar mijn nest ga en geen bier drink en vitaminenpillen slik. Zit nu ook weer te knikkebollen achter de laptop op het werk. Zou dat zijn?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:49 schreef HeatWave het volgende:
http://graphjam.com
Echt geniaal af en toe.
Opener hebben de deuren niet gestaan zeg. Hoe makkelijk is het om dit debielenkabinet tot op de veters af te fikkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:20 schreef Armageddon het volgende:
Schijnt dat Rutte aan het heersen is in de tweede kamer op het moment.
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:20 schreef Armageddon het volgende:
Schijnt dat Rutte aan het heersen is in de tweede kamer op het moment.
Ik denk dat je een depressie hebtquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben al een paar dagen extreem moe terwijl ik op tijd naar mijn nest ga en geen bier drink en vitaminenpillen slik. Zit nu ook weer te knikkebollen achter de laptop op het werk. Zou dat zijn?
topinkomens, failliete jeugdzorg, doorligbejaarden, belastingdienstchaos, ov-sjipkart debacle, de invoering van de kilometerheffing filebelasting, poetsmijtend Koninklijk Huis, peperdure ingehuurde externe spindokters.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:32 schreef ElizabethR het volgende:
O leuk!! Is het spannend ja?? Waar gaat het over?
Mooi zoquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Met het kind gaat alles goed. Nu na 8 weken begint ze eindelijk wat interactie te vertonen en dat is echt tof. Gelukkig heb ik dan nog maar 2 weken vrij voordat ik weer moet werken
. Ik heb er dus ook enorm veel zin in. Zoveel zin dat ik gisteren ergens anders gesolliciteerd heb
.
Leuk, leuk!!!quote:
Ah, alles waar de VVD op zijn minst deels verantwoordelijk voor is geweest dus?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:37 schreef Armageddon het volgende:
topinkomens, failliete jeugdzorg, doorligbejaarden, belastingdienstchaos, ov-sjipkart debacle, de invoering van de kilometerheffing filebelasting, poetsmijtend Koninklijk Huis, peperdure ingehuurde externe spindokters.
Dank je! Als het zo door gaat met dit kabinet is die kans heel erg groot ja.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Leuk, leuk!!!![]()
Nog even en je kunt haar achter het behang plakken als ze haar mond weer eens niet wil houden!!
Succes met solliciteren, Arma ook trouwens.
Is er kans dat het kabinet naar huis gestuurd gaat worden???
quote:" Mensen willen graag de taal leren" Sodemieter toch op Hamer, vertel dat tegen mensen die naast een kopdoekteef wonen die na 35 jaar nog steeds geen brood kunnen bestellen bij de bakker.
Er moet een bezem door de hele 2e kamer! Ruimen die handel! Alles en iedereen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, alles waar de VVD op zijn minst deels verantwoordelijk voor is geweest dus?
Temperatuurschommelingen... Althans... Ik heb het meestal van winter naar voorjaar... Maar wie weet heb je nu een verlate reaktie ofzo?quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:48 schreef Armageddon het volgende:
Zou ook nog kunnen ja, daar ben ik ook aardig gevoelig voor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Temperatuurschommelingen... Althans... Ik heb het meestal van winter naar voorjaar... Maar wie weet heb je nu een verlate reaktie ofzo?
Waarom wachten als ik ook nu al kan beginnen bij de AH rond de klok van zes?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Leuk, leuk!!!![]()
Nog even en je kunt haar achter het behang plakken als ze haar mond weer eens niet wil houden!!
Succes met solliciteren, Arma ook trouwens.
Is er kans dat het kabinet naar huis gestuurd gaat worden???
Same here dus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen ja, daar ben ik ook aardig gevoelig voor.
Dat hebben ze allemaal toch? Altijd wel 4 ethernetuitgangen, naast wirelesszut.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:20 schreef Joene het volgende:
He ff een domme vraag zijn er accesspoints met "ethernet uitgangen" zodat ik vanuit mn accesspoint naar mijn switch kan en zo weer netwerk kan verdelen ?
Ze hebben het niet allemaal. Ik heb hier ook een aantal AP-only varianten liggen. (1 ethernet-plug dus, die het wireless segment bridged met het ethernet segment.)quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat hebben ze allemaal toch? Altijd wel 4 ethernetuitgangen, naast wirelesszut.
Volgens mij heeft linksys een bult van die dingen.
Dat leek mij namelijk ook normaal , volgens mij is het namelijk om vrij ongebruikelijk om vanuit je accespoint weer naar een switch te gaan en zo weer verder te gaan op bekabeld netwerk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze hebben het niet allemaal. Ik heb hier ook een aantal AP-only varianten liggen. (1 ethernet-plug dus, die het wireless segment bridged met het ethernet segment.)
en hoe was het gesprek Arma ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik ga vanavond ook solliciteren.
de enige dag dat ik werk is vrijdagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:02 schreef Adelante het volgende:
Ik ook, maar we doen meestal niets op vrijdag, omdat het bijna weekend is.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heel leuk! En ik ben aangenomen. Alleen nog wat details in het contract uitwerken.
Gefeliciteerd! En potverquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heel leuk! En ik ben aangenomen. Alleen nog wat details in het contract uitwerken.
dat is tofquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inkoppertje: zoek een nieuwe vriend van het noordafrikaanse type in Amsterdam.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:05 schreef Faithy het volgende:
en verder, wat k_i_m zei. ik wil ook een andere baan, dichterbij huis, die net zo goed betaalt en waar ik net zo weinig hoef te doen, maar dán zonder vervelende klanten..
inkoppertje: verkoop je lichaam
uitkoppertje: mn vriend is geen pooier
uitkoppertje: ik wil échte liefdequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Inkoppertje: zoek een nieuwe vriend van het noordafrikaanse type in Amsterdam.
Verder gefeliciteerd Arma.
Dat is toch jezelf prostitueren voor je negroide vriendquote:
Mogguh,alweer 45 min wakkerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:48 schreef Joene het volgende:
Mogguh,alweer 45 min aan het werk.
hou je mond !quote:
nanananaanaaaaaa?quote:
mafkees.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:48 schreef Joene het volgende:
Mogguh,alweer 45 min aan het werk.
Detachering, bij een fris nieuw bedrijf met 160 medewerkers.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Feli Arma!
Waar ga je beginnen?
veel medewerkers met jetsersquote:Op maandag 26 mei 2008 08:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Detachering, bij een fris nieuw bedrijf met 160 medewerkers.
Ow en goeiemorgen!
Maandag zeker?quote:Op maandag 26 mei 2008 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Detachering, bij een fris nieuw bedrijf met 160 medewerkers.
Ow en goeiemorgen!
Nee, begin pas over een maand of twee. maar dat laatste was één van mijn eisen. Zonder jesters functioneer ik maar matig.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maandag zeker?.
Fijn voor je knul, nu nog even hopen dat je bij een leuk bedrijf wordt gedetacheerd, met vele jonge vrouwen in wapperende lentejurkjes.
Dan moet je zorgen dat je bij het één of andere mediabedrijf terecht komt. Frisse deernes in overvloed, dunkt me.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:28 schreef Armageddon het volgende:
Nee, begin pas over een maand of twee. maar dat laatste was één van mijn eisen. Zonder jesters functioneer ik maar matig.
Ja, waar is Ripley?quote:Op maandag 26 mei 2008 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je bij het één of andere mediabedrijf terecht komt. Frisse deernes in overvloed, dunkt me.
(Ripley bijvoorbeeld, God/Allah/Jaweh hebbe haar ziel).
Die plakken nu van natheid aan frisse lichamen toch?quote:Op maandag 26 mei 2008 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Met dit weer zijn de wapperende jurkjes ook weer verdwenen idd.
Daar waar miss_bleu ook is?quote:
Nee, helaas zijn ze weer vervangen door wijde warme kledingquote:Op maandag 26 mei 2008 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die plakken nu van natheid aan frisse lichamen toch?.
Wat een nifters!quote:Op maandag 26 mei 2008 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, helaas zijn ze weer vervangen door wijde warme kleding.
Bah, stelletje Libelle-lezeressen.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Nee, helaas zijn ze weer vervangen door wijde warme kleding.
Die heeft het ontzettend druk met haar nieuwe baan en kan niet vaak online zijn op FOK!.quote:
wij hebben projectweek op school en we zitten in een renovatiequote:
Same here.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:47 schreef Joene het volgende:
ik heb vandaag zin voor 10 die geen zin hebben.
Dat doe ik al een week of 8 dat helpt ook nietquote:Op maandag 26 mei 2008 12:16 schreef just me het volgende:
ik denk dat ik vanavond eens echt vroeg ga slapen !!
ik zei ook slapen en niet neukenquote:Op maandag 26 mei 2008 12:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat doe ik al een week of 8 dat helpt ook niet
Dat weet ik , dat zeg ik dus ook.quote:
Dat zei ik niet , ik zei 8 weken optijd naar bed en slapen.quote:
jij gebruikt steeds dezelfde pose met ieder nieuw vriendinnetjequote:
Auw. Die is raak....quote:Op maandag 26 mei 2008 13:23 schreef just me het volgende:
[..]
jij gebruikt steeds dezelfde pose met ieder nieuw vriendinnetje
Neh, ik ga maar weer eens naar LL.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:23 schreef HeatWave het volgende:
Idd, het is niet schattig.
Gaan er hier eigenlijk nog mensen naar Pinkpop?
Behalve bij de Publieke Omroep, daar ligt het gemiddelde op zo'n 55 jaarquote:Op maandag 26 mei 2008 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je bij het één of andere mediabedrijf terecht komt. Frisse deernes in overvloed, dunkt me.
(Ripley bijvoorbeeld, God/Allah/Jaweh hebbe haar ziel).
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:23 schreef just me het volgende:
[..]
jij gebruikt steeds dezelfde pose met ieder nieuw vriendinnetje
Nog te weinig bekend, zie het wel als de line-up volledig isquote:Op maandag 26 mei 2008 13:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neh, ik ga maar weer eens naar LL.
Komen er bands op LL dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Nog te weinig bekend, zie het wel als de line-up volledig is.
Godverdomme, nu wil ik ook!quote:
quote:
Stomme burger!quote:Op maandag 26 mei 2008 14:06 schreef Joene het volgende:
Festivals zuigen sowieso.
Op deze foto waren we al de halve dag bier aan het zuipen. We wilden vanalles bekijken, maar besloten toch steeds dat de prioriteit bij het drinken van bier lagquote:
"speciaal voor alle aanstaande moeders".quote:Op maandag 26 mei 2008 14:28 schreef k_i_m het volgende:
De pers-tent.
Ik zit ook in een hotel hoor, die camping is me te ranzig, Lowlands gaat welquote:Op maandag 26 mei 2008 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Pinkpop dit jaar. Voor het eerst sinds 1995. Uiteraard niet in een tentje slapen. Gewoon een apartement in Maastricht.
Deels eens hoor. Maar met een broertje met rugklachten is een echt bed gewoon een noodzaakquote:Op maandag 26 mei 2008 15:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je niet stinkend naar 3 dagen modder thuis komt, ben je ook niet echt naar een festival geweest.
Zal wel iets Amsterdams zijn, lekker luxe met je teenslippertjes, witte linnen broek en te grote zonnebril in je haar naar een festival gaan en dan in perstenten en hotels op je zonnebankbruine reet zitten.
Ik ken mensen die wel eens in Amsterdam komen ja.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Je bent wel erg goed op de hoogte van de laatste trends in Amsterdam, JK. Toch enige vorm van jaloezie lees ik hier uit. Geeft niks hoor, JK. Dat gedeelte van Nederland aan de Duitse grens heeft ook vast z'n charmes.
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:13 schreef Foxy-lady het volgende:
En terecht! En als dochter op moeder lijkt zal het vast niet veel soeps zijn!!!!!!!
En daar moest je serieus over nadenken? Dat je later je bericht aanpast!quote:Op maandag 26 mei 2008 16:18 schreef just me het volgende:
[..]
* just me zal zich verder niet tot het "niveau" van Foxy-lady verlagen
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:40 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij kunnen we beter even voor vandaag stoppen met posten. Ik bespeur hier een totale oorlog zometeen.
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:35 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
En daar moest je serieus over nadenken? Dat je later je bericht aanpast!
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:18 schreef just me het volgende:
* just me zal zich verder niet tot het "niveau" van Foxy-lady verlagen
Ja goeiemorgen deze morgen! Weekend is voorbij. Nog 4 dagen en dan weer 3 dagen weekend.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:05 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiemorgen deze morgen! Bijna weekend. Alleen vandaag nog.
Ja, morgen wordt het 48 graden met regen en onweer.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:32 schreef Armageddon het volgende:
Ze hebben mij verteld dat dat goed gaat komen.
Leipe shit ouwe!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, morgen wordt het 48 graden met regen en onweer.
Het is schijnbaar lucht uit Afrika.quote:
Noord Afrika zeker?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is schijnbaar lucht uit Afrika.
Let dus goed op je portemonnee morgen.
sjeweetz.quote:
Geen dilemma... een rincipe kwestie HW.. een principe kwestie!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoor, en nu verloten ze Pinkpop kaarten op mijn werk.
Als ik ze win ga ik ze ritueel verbranden.
Of aan dat leuke kleine blonde meisje geven natuurlijk.....
Dilemma.....
Raad het bijschrijft:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb in principe geen principes.
[ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Betaalbaar? Fokking 35 euro voor een handvat!? Ze kunnen de kolere krijgen bij Grolsch.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb trouwens ook de Cheersch gekocht. Leuke, simpele en betaalbare thuistap van Grolsch. Ook mee te nemen naar Pinkpop
.
30quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Betaalbaar? Fokking 35 euro voor een handvat!? Ze kunnen de kolere krijgen bij Grolsch.
Die losse fles blijft toch niet koud? Die zal je echt moeten koelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
30. En het is ook de c02 houder en de basis, vind het wel meevallen. Geen stroom nodig de hele tijd om je bier koel te houden
.
Tuurlijk, maar een fles van 2 L op 0 graden houden en dan in koeltas mee naar het park oid, echt tapbier zonder stroomquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die losse fles blijft toch niet koud? Die zal je echt moeten koelen.
Van het weekend was ik op visite had iemand ook zo'n fles in zijn koelkast staan. Ik dat ding pakken. Is ie vergeten om dat tapding erbij te kopen.
Lijkt me wel logisch wat hij er mee probeert te zeggen huh?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:26 schreef gabsoll het volgende:
ja dat heb ik neit geschreven hoor dat heeft zoon moderator weer gedaan denkk
Is dit een breezersletje cerror?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch wat hij er mee probeert te zeggen huh?
Kappen met dat gespam.
kuthoer vergeet je nogquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch wat hij er mee probeert te zeggen huh?
Kappen met dat gespam.
Yup. 1993 met het intellect van een neusaap met lymfeklierkanker.quote:
Voel je niets van.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup. 1993 met het intellect van een neusaap met lymfeklierkanker.
En anders gewoon doordrukken totdat je het hoort kraken.quote:
Minstens!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:35 schreef cerror het volgende:
[..]
En anders gewoon doordrukken totdat je het hoort kraken.
quote:
KISS, Def leppard, Whitesnake, Iron Maiden.... En nog veel meerquote:En graspop had ook wel een mooie lineup toch?
Och, dat is ook altijd wel gezellig.. zo'n verhuizing.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:. Morgen weer hard aan de bak. Al begint ons nieuwe (bescheiden) DC aardig vorm te krijgen.
Voorlopig is het nog aanleg van infra, stroom en koeling. De grote ellende komt over een paar weken, wanneer we daadwerkelijk de apparatuur moeten gaan verhuizen.
quote:[..]
KISS, Def leppard, Whitesnake, Iron Maiden.... En nog veel meer.
DC verhuizing staat heel tactisch om Graspop heen gepland.
Ik doe ook mee!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:06 schreef Joene het volgende:
ik weet niet wat ik heb deze week , maar ik heb echt 0,0 zin.
Oei, dan is ie wel koud, maar vooruit. Met suiker?quote:
Alleen maar veel fokkie.... euh.. koffie.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oei, dan is ie wel koud, maar vooruit. Met suiker?
Misschien ga ik hem op korte termijn ook erg missen.quote:
Ah wordt je er alsnog uitgebonjoured ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Alleen maar veel fokkie.... euh.. koffie.
[..]
Misschien ga ik hem op korte termijn ook erg missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |