Ow, das allemaal best. Maar het is wel een rustig dagje thuis iigquote:Woehahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en dat is vanaf nu over
Uitslapen? Over een jaar weet je niet meer wat dat is, vage herinneringen zijn het dan. WOW spelen?? Uurtjes nog wel!
Whehehehehe, ik spreek jou over een jaartje wel weer.
Ken ik niet, maar ik drink alleen bier en wijn, dus misschien toch eens proberen deze combinatiequote:
Kan het je niet aanraden, het is een soort cassis met alcohol.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:33 schreef ElizabethR het volgende:
Ken ik niet, maar ik drink alleen bier en wijn, dus misschien toch eens proberen deze combinatie
Ook prima opzich, hell ik heb zelfs Bavaria leren drinkenquote:
LoLz.... Ik was al blij dat ik vandaag tot 7:15 uur kon uitslapen vandaag.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Woehahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en dat is vanaf nu over![]()
Uitslapen? Over een jaar weet je niet meer wat dat is, vage herinneringen zijn het dan. WOW spelen?? Uurtjes nog wel!![]()
Whehehehehe, ik spreek jou over een jaartje wel weer.
Zijn er al beertender vaten voor ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:14 schreef Armageddon het volgende:
Wieckse Rose is de bom! Pas nog een vat op.
Homo.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
14 uur zonder peuk en de eerste de beste die een verkeerde opmerking maakt krijgt een stoot voor z'n kanis.
Ja toen heb ik nog is een mail gestuurd dat ik het handig zou vinden als het in zo een vaatje kwam voor feestjes in de zomerquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geen idee! Had jij toch vorig jaar nog naar geinformeerd?
Net gemist, JK. Maar geen nood, ik heb de mensen van de IT-afdeling weer eens verrot gescholden. Dat luchtte op.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Om 11u29 gaat er een intercity naar R'dam, UIO.
Waarom heeft de Itafdeling het nou weer gedaan , altijd dezelfde die de schuld krijgenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Net gemist, JK. Maar geen nood, ik heb de mensen van de IT-afdeling weer eens verrot gescholden. Dat luchtte op.
Goed te betalen ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:35 schreef ElizabethR het volgende:
Hou vol UIO!!!![]()
Wij zijn aan het kijken voor een ander huis, dit lijkt me wel wat
[url=http://www.daft.ie/searchsale.daft?search=1&s[cc_id]=ct1&s[a_id]=ga5&s[mnp]=5000000&s[mxp]=&s[bd_no]=&s[search_type]=sale&s[furn]=&s[refreshmap]=1&limit=10&search_type=sale&id=374327] Huisje[/url]
Dat is tot 's ochtends 11 uur in je bed liggen naast je vrouw zonder dat een kind je wakker krijst , rustig wakker worden , niet direct naast je bed springen enz enz. dat. dus.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:39 schreef Jarno het volgende:
Uitslapen, uitslapen... Ik heb het geweten, help me ff?.
Zegt me niks. Ik heb het verdrongen, denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is tot 's ochtends 11 uur in je bed liggen naast je vrouw zonder dat een kind je wakker krijst , rustig wakker worden , niet direct naast je bed springen enz enz. dat. dus.
Ghehe, maar wij winnen vanavond de lotto!quote:
Vergeet de ochtendsex niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef Joene het volgende:
Dat is tot 's ochtends 11 uur in je bed liggen naast je vrouw zonder dat een kind je wakker krijst , rustig wakker worden , niet direct naast je bed springen enz enz. dat. dus.
"Sex"...?quote:
Er breekt ooit weer een tijd aan Jarno, dan moet jij tot drie keer toe om een uurtje of 1 smiddags naar de slaapkamer van je dochter en haar wakker zien te krijgen omdat je anders het kind de hele dag niet ziet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zegt me niks. Ik heb het verdrongen, denk ik.
He wat ?quote:
Och, wij hebben mazzel dat we toch allebei altijd al redelijk vroeg opstonden ivm werk, ik weet haast niet beter dan dat ik zo rond 6 uur naast m'n bed staat. Maar goed, in het weekend wil je wel eens blijven liggen en dat kun je zo'n uk niet wijsmaken. Alhoewel ze wel steeds beter ook nog ff een tukkie meedoet als ze eenmaal d'r ochtend voeding heeft gehad.Uurtjes voor jezelf is ook zo'n ding uit het verleden idd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Er breekt ooit weer een tijd aan Jarno, dan moet jij tot drie keer toe om een uurtje of 1 smiddags naar de slaapkamer van je dochter en haar wakker zien te krijgen omdat je anders het kind de hele dag niet ziet.
Neuh.. dat is het ochtendritueel.quote:
Verkeerde topic, M: Nieuwste sekstrend uit Brazilië?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:11 schreef Misstique het volgende:
Oorsmeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |