quote:Op zondag 8 februari 2009 20:36 schreef Rottdog het volgende:
Hier gebeurt nog steeds niets![]()
zwaard van damocles hangt er nog steeds
Even eenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:36 schreef Rottdog het volgende:
Hier gebeurt nog steeds niets![]()
zwaard van damocles hangt er nog steeds
quote:Op maandag 9 februari 2009 07:49 schreef happyme28 het volgende:
Bedankt voor de reacties. Ik ben gisteravond het vruchtzakje volgens mij helemaal verloren. Zoals ik al dacht zat het er dus toch nog. Ik heb nu goede hoop dat curretage niet nodig is.
Hier gaat het eigenlijk wel ok. Bloeden is ook al sinds donderdag gestopt en we hebben al weer geoefend voor een nieuwe zwangerschap zeg maarquote:
Nou, dat is dus geen wet van Meden en Perzen. Bedoelde hij niet dat de kans groter is?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:57 schreef DuchessX het volgende:
Overigens zei de gyn dat wanneer een vrouw eenmaal zwanger is geweest, ongeacht of het eindigt in een miskraam, ze de volgende keer veel sneller zwanger is.
Als je het over lichamen hebt, heb je het nooit over wetten van Meden en Perzen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:06 schreef sombie het volgende:
[..]
Nou, dat is dus geen wet van Meden en Perzen. Bedoelde hij niet dat de kans groter is?
Het stond er wat krom, maar ik denk niet dat het zo bedoeld geweest is. Tja, en dan spreek ik uit eigen ervaring: zelfs al word je snel weer zwanger, dan moet het natuurlijk ook maar goed gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:04 schreef sombie het volgende:
Nee, dat weet ik, Troel. Maar het stond er nu zo alsof je per definitie snel zwanger raakt na een miskraam. Dat kan valse hoop geven. Ik heb ruim een jaar geleden een miskraam gehad en ben sindsdien, ondanks 3 IUI-behandelingen, niet meer zwanger geweest. Zo zijn er meer vrouwen.
Wat niet wil zeggen dat ik niet hoop dat het wel gebeurt bij Happy en de andere vrouwen in dit topic. En gelukkig is de kans om zwanger te raken wel groter na een miskraam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |