CD-ROM-landquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:20 schreef JDude het volgende:
[..]
En de CD-ROM-land-computerwinkel aan het begin van de wijk.
eens isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:00 schreef BossFight het volgende:
De tijd kruipt echt vooruit op deze verschrikkelijke vrijdagochtend.
Ik wil weekend verdomme. Slapen en zulks.
Heb nog twee man boven me zitten, dus dat is echt niet te doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:22 schreef bassieVL het volgende:
Vooral als je nog bovenburen hebt. Ik heb de gemeente vorig jaar gemaild of ik in het park mag BBQ'en. Maar dat mocht niet van hun.
Waarom verbaast me dat niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:22 schreef bassieVL het volgende:
Vooral als je nog bovenburen hebt. Ik heb de gemeente vorig jaar gemaild of ik in het park mag BBQ'en. Maar dat mocht niet van hun.
Dat kan het niet zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:35 schreef BossFight het volgende:
Uh jongens, brandveiligheid iemand?
Die steden met verloederde parken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef Soempie het volgende:
In veel andere parken in de grote steden zijn er bepaalde veldjes waar het wel mag.
Dat dus. Als BBQ'en in bijv. het Valkenbergpark wordt toegestaan kun je er vergif op innemen dat er een hoop zooi wordt achtergelaten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:38 schreef BossFight het volgende:
De godvergeten teringbende die achter gelaten word dan misschien?
Je bier in dat smerige water?! Gij HEIDEN.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:44 schreef BossFight het volgende:
Een idee is wel om naar de Galderse Meren de rijden en daar ergens op het gras te barbeque'en, ver van de bewoonde wereld. Bak bier in het water, en gaan zeg ik. Oeh, nu ik er over nadenk is dat nog niet zo'n slecht idee eigenlijk.
Mag ik dan ruiken?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:50 schreef JDude het volgende:
Vanavond maar weer eens zo'n fijne Grolsch opentrekken.
Ik heb nog een volle bak HJ staanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:50 schreef JDude het volgende:
Vanavond maar weer eens zo'n fijne Grolsch opentrekken.
Kwestie van de mensen opvoeden. En genoeg faciliteiten neer zetten om je rotzooi kwijt te kunnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat dus. Als BBQ'en in bijv. het Valkenbergpark wordt toegestaan kun je er vergif op innemen dat er een hoop zooi wordt achtergelaten.
In principe niet nee, maar als de keuze is óf niet BBQ-en óf een keer electrisch....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:24 schreef BossFight het volgende:
[..]
Heb nog twee man boven me zitten, dus dat is echt niet te doen.
Of ik zou moeten barbeque'en op gas of electriciteit. Maar dat is gewoon not done vind ik.
als je het rustig houdt wel ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:55 schreef BossFight het volgende:
BF heeft nog 1 volle bak HJ en 2,5 bak Jupiler.
Ik kom het weekend wel door denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |