quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:57 schreef Deadsy het volgende:
Gespot. Kuukske, verlaat het woongebouw van Rossdale.
Vandaag, 15:45 uur.

Ja, gelukkig was ik zo aan de beurt.quote:
Hoeveel hebben ze gewonnen dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:44 schreef veldmuis het volgende:
Feest op het Mrg Nolensplein. De postcodeloterij..!
quote:Twee bewoners, met postcode 4812 PR, bleken met drie loten mee te spelen in de postcodeloterij. Deze bewoners van de Laan van Mertersem mogen per lot binnenkort voor 2500 euro aan cadeaus uitkiezen.
Niet met poesjes?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:04 schreef moby92 het volgende:
Goeiemorgen.. moet dadelijk hockeyen met een kater
In een rode bus naar een rood hotel waar iedereen Duits spreekt?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:19 schreef Frazz het volgende:
Zometeen naar Parijs via mn werk
En geheel verzorgd en betaald
Naast de golfbaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:35 schreef BossFight het volgende:
Waar de fuck in Oosterhout kun je paintballen?
Zie ik er uit als iemand die weet waar de golfbaan ligt in Oosterhout?quote:
Hebben die mensen een website dat jij weet?!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:10 schreef Rossdale het volgende:
Vlak naast de snelweg, net iets ten zuiden van de McDonalds.en pijnlijk
Volgens mij is het deze. Daar zijn wij ook een keer geweest met het bedrijf, inclusief managers en dan is het altijd leuk om er eentje van net iets te dicht bij raak te schieten.. "Oh, sorry hoor"!. Terrein ligt inderdaad aan de A27 ná de afslag Oosterhout-Zuid, vlakbij de golfbaan (maar die hebben ze in Easterwood twee tegenwoordig). Bijna in Teteringen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:35 schreef BossFight het volgende:
Hebben die mensen een website dat jij weet?!
Dat is hem inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2008 00:59 schreef UvdP het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze. Daar zijn wij ook een keer geweest met het bedrijf, inclusief managers en dan is het altijd leuk om er eentje van net iets te dicht bij raak te schieten.. "Oh, sorry hoor"!. Terrein ligt inderdaad aan de A27 ná de afslag Oosterhout-Zuid, vlakbij de golfbaan (maar die hebben ze in Easterwood twee tegenwoordig). Bijna in Teteringen.
Ha in Parijs was het rond 8 uur stralend weerquote:Op zondag 25 mei 2008 08:07 schreef Kuukske het volgende:
Het regent. Het is vroeg. Terug naar bed dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |