Da hedde snel gezien! Is het inderdaad. Gisteren liepen ze ook al daarzo bij de Viandenlaan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:00 schreef Rossdale het volgende:
Is er vandaag iets speciaals ofzo? Er lopen honderden kleine koters door het ginneken heen. Is het soms avondvierdaagse?
Jup.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:00 schreef Rossdale het volgende:
Is er vandaag iets speciaals ofzo? Er lopen honderden kleine koters door het ginneken heen. Is het soms avondvierdaagse?
Moeten ze hun blagen maar uit de parkeervakken weghouden.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:23 schreef Rossdale het volgende:
Geloof niet dat de moedertjes me zo lief vonden vanavond
eens isquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Moeten ze hun blagen maar uit de parkeervakken weghouden.
Op het trottoir laten lopen, waar ze thuishoren?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:29 schreef Kuukske het volgende:
Hoe zou jíj dat doet met je blagen dan?
Maar hoe hou je ze in bedwang?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:32 schreef JDude het volgende:
Op het trottoir laten lopen, waar ze thuishoren?
Tik met de auto?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:35 schreef JDude het volgende:
[..]
De aloude corrigerende tik natuurlijk.
Jawohl eindelijk!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:03 schreef moby92 het volgende:
Hier een nieuwe Bredanaar erbij! uit de Haagse Beemden, Paradijs
Overigens ben ik erg chauvinistisch.. mijn stad boven alles.
Zeiknat, Efteling, Oversekst, Befje... Befteling!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:55 schreef tha_rizzo het volgende:
Befje, jij moet echt eens je bananenkwark kwijt. Je bent keioversekst.
Haha.. nou ik heb wel een paar nummers van 'm, maar hij is zeker niet mijn favo artiest. Ik weet niet precies meer hoe ik op de naam kwam, volgens mij had het iets met Moby Dick te maken.quote:
Hoe is het? En goedemorgen!quote:
Misschien wel ja.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Tik met de auto?
Befje, jij moet echt eens je bananenkwark kwijt. Je bent keioversekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |