Dank je, helaas heb ik last van mijn ogen. Iedereen dacht dat ik gisteren teveel had gedronken zo rood waren ze.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen ja. *Tissues aangeeft.
Hoezo dat dan? Je bent daar veiliger dan in de Oranjeboomstraat enzo hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik blijf het eng vinden om bij Amphia Langendijk naar binnen te stappen
Nouja gelukkig nu weer op't werk. Gebeurd niet vaak, maar blij dat ik er ben
Gefeliciteerd met Dallie Jr.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:15 schreef Dalamar het volgende:
De Efteling gisteren was tof
Dalamar jr. is vandaag 4 jaar geworden
Bloed prikken, maar dat is best eng als je een fobie hebt voor injectienaaldenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:03 schreef BossFight het volgende:
Wil ik weten wat je daar dan deed of niet? Aangezien je het zo eng vond.
Gewoon de andere kant op kijken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bloed prikken, maar dat is best eng als je een fobie hebt voor injectienaalden
Och erme. Waarom ga je eigenlijk niet naar Molengracht? Veul dichterbij.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:48 schreef Rossdale het volgende:
Bloed prikken, maar dat is best eng als je een fobie hebt voor injectienaalden
Ik rij letterlijk langs langendijk wanneer ik richting de ring (en mijn werk) rij.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och erme. Waarom ga je eigenlijk niet naar Molengracht? Veul dichterbij.
Ach so. Ja, dat bedacht ik me eigenlijk toen ik op reageren drukte.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:54 schreef Rossdale het volgende:
Ik rij letterlijk langs langendijk wanneer ik richting de ring (en mijn werk) rij.
Freak.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:55 schreef BossFight het volgende:
Ik vind naalden juist wel grappig.
Nouja grappig, is misschien niet het juiste woord.quote:
Doesnie zo onaardig joh.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:15 schreef BossFight het volgende:
Owja Dal, gefeliciteerd met je strontfabriek!
Dat fase is al wel een tijdje voorbij gelukkig, dat kan ze nu allemaal zelf regelenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:15 schreef BossFight het volgende:
Owja Dal, gefeliciteerd met je strontfabriek!
Die deed het gelukig welquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef bassieVL het volgende:
Doet de Vliegende Hollander het ondertussen?
Dan blijft het nog een kleine poepmachine!quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:22 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Dat fase is al wel een tijdje voorbij gelukkig, dat kan ze nu allemaal zelf regelen![]()
Hij is wel cool, ik ben vorig jaar voor het laatst in de Efteling geweest en toen was hij nog open maar het was een week nadat dat ding voor de zoveelste keer bleef hangen. Dus wij erin, blijft hij hangen. Ik schrok me dood maar dat hoorde dus...quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:22 schreef Dalamar het volgende:
Die deed het gelukig wel
Die attractie had wel de langste wachttijd, maar liefst 10 minuten.
*zucht*quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:52 schreef BossFight het volgende:
Zeiknat door de efteling lopen is niet okay.
Behalve als het je vriendin is die zeiknat is.
HAHAHA, WOORDGRAPJE!
SNAPTUM!?
Ja sorry...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |