Ga gewoon een keer een donderdagavond of een weekendje stappen in Breda en je weet genoeg!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:37 schreef Jakhals het volgende:
Ik zit nu hevig te twijfelen tussen Breda en Tilburg.
Breda is niet echt een studentenstad lijkt me? Dus weinig verenigingen, en een overschot aan jongens dankzij de KMA. Ik wil graag een stad waar er veel vrouwelijke studentes zijn, dus 50% man 50% vrouw.
Ik heb niemand om mee in Breda te stappenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:39 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ga gewoon een keer een donderdagavond of een weekendje stappen in Breda en je weet genoeg!
Cheesecake?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:01 schreef BossFight het volgende:
DAT ZEG IK!
Waarom denk je uberhaubt dat ik die studie ga doen!
Ik moet verdomme ook van mijn kwark af!
Je kunt toch vast wel wat vrienden meeslepen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:56 schreef Jakhals het volgende:
[..]
Ik heb niemand om mee in Breda te stappen
In Tilburg wel dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:56 schreef Jakhals het volgende:
[..]
Ik heb niemand om mee in Breda te stappen
Inderdaad, veel studentenverenigingen zijn er niet in Breda. Dat zou mij niet zo boeien maar het moet je dingetje zijn natuurlijk. Overigens zie ik er hier toch wel voldoende staan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:37 schreef Jakhals het volgende:
Ik zit nu hevig te twijfelen tussen Breda en Tilburg.
Breda is niet echt een studentenstad lijkt me? Dus weinig verenigingen, en een overschot aan jongens dankzij de KMA. Ik wil graag een stad waar er veel vrouwelijke studentes zijn, dus 50% man 50% vrouw.
Ik kan sinds afgelopen weekend ff geen voetbal meer aan... Ik hoop dat dat voor juni al een beetje over is trouwens.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:18 schreef bassieVL het volgende:
Bijna weer tijd om naar huis te gaan. Vanavond voetbal en bier.
Ja goed. Moe eigenlijk vooral. En u?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:09 schreef BossFight het volgende:
Dag jongedame, hoe maakt u het vandaag?
Ik kan het me voorstellen ja. *Tissues aangeeft.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:16 schreef bassieVL het volgende:
Door het bos fietsen met hooikoorts is geen pretje.
Ik ben ook heel moe, erg slecht geslapen vannacht. Verder wel aardig.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja goed. Moe eigenlijk vooral. En u?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |