Metallica!quote:Op maandag 26 mei 2008 21:27 schreef bassieVL het volgende:
Morgen naar Polen voor het eerste Metallica concert dit jaar.![]()
Misschien dat wij ze op Pukkelpop gaan spotten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:59 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb Metallica twee keer live gezien, op werchter regende het en ben ik gewoon weggelopen. Zo ongelofelijk slecht dat het was... De tweede keer kon me nog steeds weinig boeien.
Maar wel computer gegenereerdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:56 schreef BossFight het volgende:
Mijn excuses, dat is nog best aardige muziek.
D&B is een uitzondering op de regel, samen met house.quote:
Heb ze ook twee keer gezien, één keer in de galmbak die ik het Rinus Michels Staion noem en de andere keer in de nog grotere galmbak die men het Gelredome noemt maar ondanks de galm (of misschien wel juist dankzijquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:59 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb Metallica twee keer live gezien, op werchter regende het en ben ik gewoon weggelopen. Zo ongelofelijk slecht dat het was... De tweede keer kon me nog steeds weinig boeien.
Mja, een beetje korting op televisies en de hele regio loopt uit wat ik me altijd afvraag is waarom mensen daar op af gaan, althans zoveel mensen.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:09 schreef bassieVL het volgende:
Wat een drukte bij de MM!!!!
Ik wist niet dat jullie kinderen hadden...quote:
hoe was UWD?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:37 schreef Ritchie het volgende:
Nou, DJ Yves was goed bezig afgelopen zaterdag bij NAC =)
Verder voornamelijk drum and bass.
Studenten en werk zijn ook vermoeiendquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:49 schreef Dalamar het volgende:
Ik wist niet dat jullie kinderen hadden...
1991 - monsters of rock in de Goffert. Was geweldig.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:23 schreef UvdP het volgende:
[..]
Heb ze ook twee keer gezien, één keer in de galmbak die ik het Rinus Michels Staion noem en de andere keer in de nog grotere galmbak die men het Gelredome noemt maar ondanks de galm (of misschien wel juist dankzij) klonk het allemaal errug goed.
En het is gewoon één van mijn favoriete bands (ook al zit ik eigenlijk in de indie hoek) dus hoe slecht ook ik wil ze toch zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |