Dat is dan toch een resultaat.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:00 schreef Vogue het volgende:
UIO, ik heb mijn Braziliaanse kennis vorige week gesproken en ze begon heel hard te lachen toen ik je verhaal vertelde. Ze zei dat het gestoord was en dat ze er nog nooit van gehoord had. Daarna stopte ze gelijk haar vingers in de oren van haar Mexicaanse scharrel wat hilarische taferelen opleverdeWe hebben lol gehad om jouw verhaal
Geen nieuwe trend dus. Verbazingwekkend.quote:Ik heb het ook aan een half Braziliaans meisje gevraagd dat ik hier ken, en die zei dat de gemiddelde Braziliaanse vrouw gek was en dat dit haar niets verbaasde, maar dat ze er nog nooit van gehoord had. Dus ik denk niet dat het een Braziliaanse sekstrend is
sex op je haardos???quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:08 schreef spy08 het volgende:
Sex in je oren... [ afbeelding ] Mja, is er ook een Argentijnse variant met sex op je haarbos of alleen je schedel? [ afbeelding ]
In het begin van het topic maakte ik al duidelijk dat het in Spanje was, maar om het nog duidelijker te maken kan ik je vertellen dat het plaatsvond op Mallorca.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil vooral weten waar jij(of je alter ego) die chickies opgedaan heeft
Dat maakt de zaken een stuk duidelijker
Vooral niet als je een relatie hebtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:54 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
wel die vriend waarschuwen: in het heetst van de strijd willen ze nog weleens vergeten hun naaldhakken uit te doen
en dat leidt dan weer tot niet gewenste situaties
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Wie wel eens seks heeft gehad met een latina, weet dat je soms voor verrassingen kan komen te staan. De één swaffelt zichzelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |