Ik vroeg me al af waar je bleef met jouw kennis van de Braziliaanse wereld.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:42 schreef qwerty_x het volgende:
da's heel normaal hier, is dat niet bekend in NL ??
en als ze echt gek op je is, volgen haar tenen
toch een visueel plaatje wat ik niet wilde visualiserenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef met jouw kennis van de Braziliaanse wereld.
Haar tenen dus. Weer iets om naar uit te kijken.
Heb jij de oren van MissBliss al gevingerd?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:50 schreef Re het volgende:
toch een visueel plaatje wat ik niet wilde visualiseren
quote:
nee ik heb het in een oor bij mezelf geprobeerd tijdens het masturberen maar dat had weinig effectquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb jij de oren van MissBliss al gevingerd?
Ik geloof dat hij wel beschermingsmaatregelen neemt. Maar of die naaldhakken ongewenst zijn...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:54 schreef qwerty_x het volgende:
wel die vriend waarschuwen: in het heetst van de strijd willen ze nog weleens vergeten hun naaldhakken uit te doen
en dat leidt dan weer tot niet gewenste situaties
Misschien is het toch iets dat je samen moet doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:54 schreef Re het volgende:
nee ik heb het in een oor bij mezelf geprobeerd tijdens het masturberen maar dat had weinig effect
jij klaagt over vingersquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij wel beschermingsmaatregelen neemt. Maar of die naaldhakken ongewenst zijn...
Hoe doe je dat als je in beide oren een vinger hebt?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:54 schreef Re het volgende:
[..]
nee ik heb het in een oor bij mezelf geprobeerd tijdens het masturberen maar dat had weinig effect
lolquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:54 schreef JeffreyXL het volgende:
Never heared of it. Maar volgens mij sta je wel even vreemd te kijken als ze twee vingers in je oren steekt.
Er staat toch 'een oor'quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:55 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je in beide oren een vinger hebt?
...
Over niet gewenste visualisaties gesproken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat jou betreft wordt het dus niet de nieuwe hype van 2008?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |