En hun kankerlul.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:19 schreef Fugie het volgende:
Dus ze moeten gewoon opkankeren naar hun eigen stand met hun kankercombikaartje en kanker vi!
zullen we dit pad maar even niet in slaanquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
echte Rotterdammers zijn ook niet voor Feijenoord
ik heb weinig met dat soort supporters, als je zo tegen mij begint kan je maar beter gaan rennenquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:10 schreef Isegrim het volgende:
Mijn lief is ook Feyenoorder.![]()
Gelukkig weet hij zich meestal wel te gedragen. Dat stuit de échte Feyenoorders dan weer tegen de borst. De laatste keer dat we in de Kuip waren, ging een gastje helemaal los tegen hem 'want hij kwam daar nooit en had helemaal geen recht van spreken'.
Hij had aan de jongeman gevraagd om te blijven zitten zodat mijn tienjarige neefje 't ook kon zien. Schande natuurlijk.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:07 schreef Duvel het volgende:
Ja, Spangen is immers het Rotterdamse Wassenaar, en ze zitten niet in een kuip maar een kasteel!
Ze waren zo die-hard dat ze bij elke mogelijkheid naar de ArenA gingen, of het nou voetbal was of niet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:02 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een keer in de ArenA naast verstokte Ajaxsupporters gezeten. Dat is in de ArenA niet zo raar, maar dit was bij een concert van U2. Gelukkig rookten ze zoveel wiet dat zel halverwege knetterstoned oprotten.
Ja zoiets, weet ik niet. Ze waren niet agressief of zo, maar wel eikels.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze waren zo die-hard dat ze bij elke mogelijkheid naar de ArenA gingen, of het nou voetbal was of niet?
Leg dat maar uit op de niet-voetbal meetingquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:10 schreef Isegrim het volgende:
Mijn lief is ook Feyenoorder.![]()
Gelukkig weet hij zich meestal wel te gedragen. Dat stuit de échte Feyenoorders dan weer tegen de borst. De laatste keer dat we in de Kuip waren, ging een gastje helemaal los tegen hem 'want hij kwam daar nooit en had helemaal geen recht van spreken'.
Hij had aan de jongeman gevraagd om te blijven zitten zodat mijn tienjarige neefje 't ook kon zien. Schande natuurlijk.
Ik heb niet veel met voetbal, maar vind het toch best leuk om zo'n wedstrijd bij te wonen. Voor de sfeer zeg maar (al is die ook niet altijd goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Leg dat maar uit op de niet-voetbal meeting
Ik ben de kloon van Plassermouthquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb ik parsel zitten spammen om weer te posten in dit topic, is 't topic bijna vol.
Dat zeg je niet ff of zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben de kloon van PlassermouthGeen grapje, was die naam gewoon zat.
Lekker puh!quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nou ik vind die van jou ook lekker stom!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |