Want zo'n paard kan op je springen of beschadig je misschien iets?quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:27 schreef Kaat38 het volgende:
In de Party:
Party staat er om bekend het brutaaltje onder de bladen te zijn, maar 'Gouden-Kooi miljonair Brian spant toch de kroon! Zo is hij in opspraak geraakt omdat hij aan de piemel van villapaard Fries zat.
Het erge is, hij vondt het maar wat leuk.....Wat Brian misschien op dat moment niet helemaal besefte, is dat zijn aktie zeer gevaarlijk was. In Party een uitgebreid relaas, waaronder anderen politici en een paardenexpert aan het woord zijn.
Heb het hele artikel niet gelezen maar ik denk dat een paard wel ietwat onrustig kan worden bij dat soort achterlijke handelingen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Want zo'n paard kan op je springen of beschadig je misschien iets?
Ah neeee...quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:27 schreef Kaat38 het volgende:
In de Party:
Party staat er om bekend het brutaaltje onder de bladen te zijn, maar 'Gouden-Kooi miljonair Brian spant toch de kroon! Zo is hij in opspraak geraakt omdat hij aan de piemel van villapaard Fries zat.
Het erge is, hij vondt het maar wat leuk.....Wat Brian misschien op dat moment niet helemaal besefte, is dat zijn aktie zeer gevaarlijk was. In Party een uitgebreid relaas, waaronder anderen politici en een paardenexpert aan het woord zijn.
Schijnbaar niet, dan ben ik alleen nog benieuwd naar het messenverhaal.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:30 schreef Disana het volgende:
Brian: Huub en ik zijn in een clash gekomen, on stage.
Ik dacht dat de klappen bij Jensen achter de schermen waren gevallen.
Ik vind het super dat er aandacht aan wordt besteed, al is het de Party, dieren in dit soort programma's vind ik belachelijk! Dus ik ben er blij mee.quote:
Als het handgemeen tijdens de opnamen was, dan zullen ze inderdaad wel druk bezig zijn te redden wat er te redden valt. Zeker nu we hebben gelezen dat Fons een vervolg wil, kunnen we wel nagaan dat hij geen negatieve publiciteit wil.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, dan ben ik alleen nog benieuwd naar het messenverhaal.
Bij Jensen staat nog steeds dit:
[ afbeelding ]
Zouden ze daar bezig zijn om nog iets van die uitzending te maken of is dit weer puur hypen?
Ach there is no such thing as bad publicity.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het handgemeen tijdens de opnamen was, dan zullen ze inderdaad wel druk bezig zijn te redden wat er te redden valt. Zeker nu we hebben gelezen dat Fons een vervolg wil, kunnen we wel nagaan dat hij geen negatieve publiciteit wil.
Ah, ik zat ook al net te pielen. Die van mij staan ook op zwart.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:37 schreef grazygirl het volgende:
zijn de streams bij jullie ook zwart?
off topic: goede morgen
hihihi ik dacht dat je dgk 2 bedoelde om die weer te gaan kijken , ja de finale ga ik kijken hoop echt met alles dat Huub wint serieus die heeft het gewoon verdiend.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:25 schreef Disana het volgende:
[..]
We zien alleen Brian maar.
Ja joh, zo met het einde in zicht wil je natuurlijk juist het liefst blijven kijken, jij niet?
Ik bedoel: ik zou het liefst meteen verder kijken. Maar dat kan nou eenmaal niet. Dan is het toch leuk te weten dat er er een opvolger komt, of niet somsquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hihihi ik dacht dat je dgk 2 bedoelde om die weer te gaan kijken , ja de finale ga ik kijken hoop echt met alles dat Huub wint serieus die heeft het gewoon verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |