Ze staan ervoor in de rij, dat wel........tot aan de Artis toe.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:11 schreef Dementor het volgende:
Alleen van de Wereld Draait Door pikken mensen net iets meer
Op Nowlive staat er nu een foto van Fons bij.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmm, er staat 'programmabaas Van Westerloo' boven. Dus dat kan ook Remco zijn?
Ik kan niet zien of ze heeft gedronken. Ze heeft gisteren vochtspuiten gehad, als het moet vanavond weer.
Oh, nou, dan zegt Fons dus dat er een vervolg komt. Enig idee hoeveel die belofte waard is? Ik zie het wel zitten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Op Nowlive staat er nu een foto van Fons bij.
Die avatar van jouquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou, dan zegt Fons dus dat er een vervolg komt. Enig idee hoeveel die belofte waard is? Ik zie het wel zitten.
Ja, zou fijn zijn als ze vrijdag beginnen met een nieuwe groep de villa in te sturenquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou, dan zegt Fons dus dat er een vervolg komt. Enig idee hoeveel die belofte waard is? Ik zie het wel zitten.
Nou nee, eerst zegt hij dat hij niet verder wil met de kooi en nu in soort vervolg...quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Die kop he. 't Heeft toch gewoon iets van een poster voor een griezelfilm?quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die avatar van jou
Ik blijf erom lachen.
Meer iets van "mama help Brian is met onze kindjes naar Bonaire gevlucht en ik heb mijn kredietlimiet bereikt".quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Die kop he. 't Heeft toch gewoon iets van een poster voor een griezelfilm?
Zoals ik me nu voel (einde onverbiddelijk in zicht) zou ik ook meteen verder gaan kijken ja.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, zou fijn zijn als ze vrijdag beginnen met een nieuwe groep de villa in te sturen
Haha, ja dat is ook goed mogelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Meer iets van "mama help Brian is met onze kindjes naar Bonaire gevlucht en ik heb mijn kredietlimiet bereikt".
Dat doen die mensen wekelijks, echt een piece of cake.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:22 schreef T-lex het volgende:
Doen ze best snel zo'n tuinhuisje opbouwen.
Het is woensdag. Brian mag altijd op donderdag blijven liggen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:18 schreef T-lex het volgende:
Vreemd dat Huub wel mag blijven liggen...
Eng!quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is woensdag. Brian mag altijd op donderdag blijven liggen.
God en ik weet dit gewoon allemaal hè...
ga je dan weer kijken?quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:14 schreef Disana het volgende:
[..]
We zien alleen Brian maar.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:24 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ga je dan weer kijken?
Is Huub al wakker en hoe is zijn gemoedstoestand ?
Amanda had gisteren geregeld dat hun(B&A) uitslaapdagen gewisseld waren. Ze moest er toch vroeg uit voor d'r autorijles....dus kwam dan beter uit. Palma kwam Brian ook pas om 9:45 roepen in plaats van 9:00...dus loopt allemaal een beetje vreemd nu.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is woensdag. Brian mag altijd op donderdag blijven liggen.
God en ik weet dit gewoon allemaal hè...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |