Ik begin me nu toch wel af te vragen hoe oud je bent.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:10 schreef tony38 het volgende:
poepkopkaas bah bah!!
Heb je ook nog iets enigszins zinnigs te melden?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:09 schreef tony38 het volgende:
bah bah nu een broodtje poep van brainless,na eerst anaal zijn genomen ik dee het ook vroeger bij me vrouw anaal had soms de doperwten aan me pik ,ja dus niet gezond die dellie!!
je vrouw? je klinkt anders als een brugklasser die voor het eerst vieze woordjes heeft gehoord!quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:09 schreef tony38 het volgende:
bah bah nu een broodtje poep van brainless,na eerst anaal zijn genomen ik dee het ook vroeger bij me vrouw anaal had soms de doperwten aan me pik ,ja dus niet gezond die dellie!!
Wat denk jezelf na broodtje!quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets enigszins zinnigs te melden?
Juist! En omdat mensen in het gewone leven geneigd zijn om Brian maar gelijk te geven, om (fysieke) ellende te voorkomen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:10 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian is vanaf het begin van de gouden kooi al compleet doorgedraaid op het moment dat hij een beetje kritiek kreeg. Brian is niet gek geworden door de omgeving, Brian is gek geworden omdat hij in de gouden kooi niet iemand op zijn bek kan slaan op het moment dat die persoon het niet met Brian eens is.
Doe ff normaal joh, ga lekker je meester zieken! Dit is gedrag van een kleuter.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:13 schreef tony38 het volgende:
mmm zeg ze ,dat smaakt lekker die smeerkaas van fries 100gram poepkopkaas die dellie toch
+1quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:14 schreef mootie het volgende:
Geeeert, laat hem eens ophouden, ik ben misselijk!
Mag het een klein tandje minder? Dank u.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:13 schreef tony38 het volgende:
mmm zeg ze ,dat smaakt lekker die smeerkaas van fries 100gram poepkopkaas die dellie toch
Miischien ben je in Onzin voor je leven! beter op je plek.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:15 schreef tony38 het volgende:
buikgriep hahahahhaah teveel in haar poe genomen bah bah tuurlijk met kopkaas gesmeerd!
Lex wat een lelijke foto in je ava. Nu vind ik persoonlijk alle foto's van Brian lelijk, maar ik heb betere gezien!quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:16 schreef T-lex het volgende:
Jaap heeft z'n 2 uur verlof zegt Brian nu.
he ..ook kaaskopquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik als Alkmaarder vind het schelden met kaas geen strak plan!
Gast, hou nou eens op, of moet ik je nou voor een ban gaan aanmelden?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:17 schreef tony38 het volgende:
hoor nu zeg palma dat ze het recept van dellie wil poepkopkaas met in brood gedoopt
YEP! Tijd voor..................quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:17 schreef elzhhw het volgende:
hoi met huub,
top dat je op mij heb gestemd.
je maakt nu kans op de prijzen, je telefoonnummer is geregisteerd.
Als een winnaar van de prijzen bent word je teruggebeld.
blijf je mij steunen?
de verbinding wordt nu verbroken.
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, die rijlessen zijn puur bedoeldt om doorligwonden bij Amanda te voorkomen.
Wat ben ik dan.... een gloeilamp?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:20 schreef petraa het volgende:
Hmz klinkt beter dan Haringkop en dat ben ik
he, een kattuker!quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:20 schreef petraa het volgende:
nooit van gehoord............volendam?mmm nee das paling of zoquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:20 schreef petraa het volgende:
Wat een held is het ook! En wat zal zijn kickbokstrainer trots zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub spreekt zich uit toen hij weg liep beukte brian hem op zijn achter hoofd die viezerik.
Huub vertelt over de klap van Brian, maar Palma probeert hem een beetje af te remmen.quote:
tja ..typisch ratquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub spreekt zich uit toen hij weg liep beukte brian hem op zijn achter hoofd die viezerik.
Hoi, Fok, oma Tony is er ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:17 schreef tony38 het volgende:
hoor nu zeg palma dat ze het recept van dellie wil poepkopkaas met in brood gedoopt
en terecht zou ik ook zjn van achter iemand aanvallen de laffe hondquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:22 schreef mootie het volgende:
Huub bozig, hij word er gek van dat B en A hem constant voor aanrander en racist uitmaken in interviews.
Maar Brian heeft wél "iets eerlijks" , dat dan weer welquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:24 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
en terecht zou ik ook zjn van achter iemand aanvallen de laffe hond
Lekker voor jou en je poes.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Ietsje beter, maar ik hou het in de gaten. Ze heeft een heel klein beetje eten gelikt, dat is in elk geval een begin.
Oh trouwens, dit stukje sprong er voor mij uit in het VK interview met Fons van Westerloo:
Komt er een vervolg?
‘Ja, daar zijn we mee bezig.’
Ja, hij nuanceert dat nog door uit te leggen dat ze het spel goed spelen, maar dat kun je van Brian en Amanda toch echt niet zeggen met alle hulp die ze hebben gehad. Zonder die hand boven hun hoofd hadden ze het nooit gered.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker voor jou en je poes.![]()
Mij viel juist op, dat alle bewoners "bovengemiddeld intelligent zouden zijn" .
Maak dat de, teruggevonden, kat maar wijs
Daar heb ik ook om gegierd van het lachen, dat "bovengemiddeld intelligent" , volgens mij is alleen Amanda datquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker voor jou en je poes.![]()
Mij viel juist op, dat alle bewoners "bovengemiddeld intelligent zouden zijn" .
Maak dat de, teruggevonden, kat maar wijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |