Wat ben ik dan.... een gloeilamp?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:20 schreef petraa het volgende:
Hmz klinkt beter dan Haringkop en dat ben ik
he, een kattuker!quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:20 schreef petraa het volgende:
nooit van gehoord............volendam?mmm nee das paling of zoquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:20 schreef petraa het volgende:
Wat een held is het ook! En wat zal zijn kickbokstrainer trots zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub spreekt zich uit toen hij weg liep beukte brian hem op zijn achter hoofd die viezerik.
Huub vertelt over de klap van Brian, maar Palma probeert hem een beetje af te remmen.quote:
tja ..typisch ratquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub spreekt zich uit toen hij weg liep beukte brian hem op zijn achter hoofd die viezerik.
Hoi, Fok, oma Tony is er ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:17 schreef tony38 het volgende:
hoor nu zeg palma dat ze het recept van dellie wil poepkopkaas met in brood gedoopt
en terecht zou ik ook zjn van achter iemand aanvallen de laffe hondquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:22 schreef mootie het volgende:
Huub bozig, hij word er gek van dat B en A hem constant voor aanrander en racist uitmaken in interviews.
Maar Brian heeft wél "iets eerlijks" , dat dan weer welquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:24 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
en terecht zou ik ook zjn van achter iemand aanvallen de laffe hond
Lekker voor jou en je poes.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Ietsje beter, maar ik hou het in de gaten. Ze heeft een heel klein beetje eten gelikt, dat is in elk geval een begin.
Oh trouwens, dit stukje sprong er voor mij uit in het VK interview met Fons van Westerloo:
Komt er een vervolg?
‘Ja, daar zijn we mee bezig.’
Ja, hij nuanceert dat nog door uit te leggen dat ze het spel goed spelen, maar dat kun je van Brian en Amanda toch echt niet zeggen met alle hulp die ze hebben gehad. Zonder die hand boven hun hoofd hadden ze het nooit gered.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker voor jou en je poes.![]()
Mij viel juist op, dat alle bewoners "bovengemiddeld intelligent zouden zijn" .
Maak dat de, teruggevonden, kat maar wijs
Daar heb ik ook om gegierd van het lachen, dat "bovengemiddeld intelligent" , volgens mij is alleen Amanda datquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker voor jou en je poes.![]()
Mij viel juist op, dat alle bewoners "bovengemiddeld intelligent zouden zijn" .
Maak dat de, teruggevonden, kat maar wijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |