Dat is een dilemma waar ik geen ja of nee op wens te antwoordenquote:
Het staat gewoon wat netter, ik lig er verder niet wakker van.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:47 schreef wyccie het volgende:
Een PI is niet verplicht bij OP's, geen man overboord.
Ik leer nu een nieuw woord.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie herkennen de koningin van de Nu Yorican soul niet?
Als je me daarvan de betekenis geeft, heb ik er wéér een nieuw woord bijgeleerd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Krek.
krek (bijwoord)quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:52 schreef wyccie het volgende:
Als je me daarvan de betekenis geeft, heb ik er wéér een nieuw woord bijgeleerd.
Dat komt vast omdat al die vrije tijd zich voor je uitstrekt.quote:
Dat had ik nou niet verwacht. Ik vind het als dialect klinken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Godzijdank, het staat in de Van Dale!
Het is ook Fries.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet verwacht. Ik vind het als dialect klinken.
Zet de wekker, je kunt hetquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:00 schreef wyccie het volgende:
Wedden dat ik morgen weer mijn bed niet uit kan komen. Derde keer op rij.
Wanneer leer ik het nou eens een keer?![]()
Trustenquote:Welterusten
Dat is toch fries?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
krek (bijwoord)
1 (informeel) precies, juist
Godzijdank, het staat in de Van Dale!
Normaaalquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
Zoek maar wat wat mij betreft.
Wat heb jij trouwens ineens een normale regelmaat??
Ow werkelijkquote:
quote:
Dat blijkt, Astrud Gilberto is van de Bossa Nova.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:50 schreef tong80 het volgende:
Ik ken geern slasa
ASsrtid Giliberpo ?
Ik roep maar wat
Veel plezier zonder internetquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben even een paar daagjes off-line
Fijne vakantie.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben even een paar daagjes off-line
nu ze kramp hebben kan ik wel wat posten..quote:
Ik geloof dat ik nu Celia Cruz herkenquote:
Heb even gegoogled omdat Scrutinizer er niet meer is (on-line bedoel ik dan)..quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nu Celia Cruz herken![]()
Maar nu is Scrutinizer er niet.
netjes hoor, stond tenslotte al een dagje open..quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
WoeiiiiiiiiiOp die foto als jonge vrouw had ik haar nooit herkend.
Neen..wel een geleerd man, maar daar ontleent hij zijn bekendheid niet aan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Maar het volgende vraagstuk is jouw plaatje... Is het Oppenheimer?
Nee, Nederlander, je kent.'m wel denk ik, zeker van naamquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Een jonge Arthur Miller?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:04 schreef wyccie het volgende:
^%#&@
Te laat gezapt. Ik zag de kont van Jaap.
Yes.WK schaken ooitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 06:54 schreef fotoloog het volgende:
Da's Max Euwe
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:20 schreef tong80 het volgende:
Harry Mulisch en een al dementerende Jan Hein Donner ?
De Koning, een meesterwerkquote:
Zeker beschrijft ie zijn laatste dagen dat ie bij bewustzijn is. Heerlijk hoe ie tegen de verplegsters tekeer gaat.quote:
Oh ja,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker beschrijft ie zijn laatste dagen dat ie bij bewustzijn is. Heerlijk hoe ie tegen de verplegsters tekeer gaat.
Veel mensen die schaken (of interesse hebben in) kennen het boek wel of ze het ook gelezen hebben is een tweede ( en Donner is een van de bekendste schakers van Nederland)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:46 schreef tong80 het volgende:
Grappig ik dacht dat ik de enige was die de Koning had gelezen. In Sport kreeg ik geen respons
Tong is uit zijn dagritme....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:53 schreef qonmann het volgende:
Van Koeperman is het Prisma-boekje...Dammen met Koeperman.
Schitterend om te lezen al is het alleen maar om de taal (zinswendingen) die in het boekje wordt gehanteeerd
Iedereen heeft zijn eigen ritme..:)quote:
Klasse van je je bent te goedquote:
De credits gaan naar qonman.....quote:
quote:
Dat is een mooie vervanger van onze vrijdagpoes.quote:
't Gaat top bij ons hoor. Gemiddeld genomen.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Eens hadden we één goedlopend topic. Nu hebben we twee topics waar vrijwel niets meer gepost wordt. Joepie
Je moet ook niet internetloze dagen gaan inlassen!quote:Op maandag 26 mei 2008 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Eens hadden we één goedlopend topic. Nu hebben we twee topics waar vrijwel niets meer gepost wordt. Joepie
Ja heb nog klein geld. Ga lekker naar de hoerenquote:
Ben je ervaringsdeskundige ?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:11 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij hebben ze veel liever briefgeld, Tong.
quote:
Hoi WA..?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Chris Evert had ik ook wel geweten, maar ik was er te laat bij.
eh ..haar achternaam was perfectquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Dat lijkt me Yvonne Goolagong. Ik weet niet precies hoe haar achternaam wordt gespeld.
Hoi Wycciequote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:13 schreef wyccie het volgende:
Wat een schattig tennisoutfitje heeft ze aan.
Wie googelt vindt wat ..quote:
je bent net opquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:18 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen. Doen jullie een lief kusje ?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:18 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen. Doen jullie een lief kusje ?
Dat was een plantsoen! Het Willy Dobbeplantsoen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:18 schreef qonmann het volgende:
Wie googelt vindt wat ..
Deed me toch een beetje denken aan het imaginaire parkje van JaquesPlafond
Willy Dobbe ..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was een plantsoen! Het Willy Dobbeplantsoen!![]()
Lief kusje voor tong![]()
![]()
En Harvey Keitel is veeeel te snel geraden, wyccie
Dat kunnen er zes zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:36 schreef wyccie het volgende:
Goedemorgen Nederland.
Je hebt al wel 1 letter goed.
Nope, ik hou niet van leuke dingen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:51 schreef wyccie het volgende:
Heb je al leuke dingen gepland in je vakantie?
Oh ja, en je houdt van saai.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Nope, ik hou niet van leuke dingen.
Ik zie 'm voor het eerst.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:24 schreef Gellius het volgende:
Alwéér Herman Heijermans? Krijgen jullie dan nooit genoeg van hem?
Vast wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, en je houdt van saai.
Ga je dan ook vervelende dingen doen in je vakantie?
Dat is al gebeurd (zonder mijn medewerking)quote:Wat was het dat de straat wilde doen? Plantenbakken versieren of verven?
Natuurlijk zie ik hem voor het eerst. Alle voorgaande keren heb ik mijn ogen dicht gehouden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:14 schreef Gellius het volgende:
Tuurlijk zie je 'm niet voor het eerst, wyccie.
O, maar wacht: het was nacht, het is Tong80. Dan loop je al snel tegen òf Herman Heijermans òf Joe Strummer aan.
Heb je foto's van de straat?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is al gebeurd (zonder mijn medewerking)
ik heb een beetje een kater van m'n laatste werkweek
Ach natuurlijk niet. Ga je nu dommetje spelen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk zie ik hem voor het eerst. Alle voorgaande keren heb ik mijn ogen dicht gehouden.
En vergeet Arno niet.
[..]
Ik herken 'm echt niet hoor. En hij heeft nog wel zo'n grappig gezicht.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:26 schreef Gellius het volgende:
Ach natuurlijk niet. Ga je nu dommetje spelen?
Ik denk dat Gellius vanmiddag na z'n werk wel even een fotootje gaat makenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:17 schreef wyccie het volgende:
Heb je foto's van de straat? [ afbeelding ]
Dat wordt dan wel een telefoonfoto. Ik kom net van Hartog trouwens, dus als jullie èven iets sneller geweest waren.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Gellius vanmiddag na z'n werk wel even een fotootje gaat maken
Nee, op de fiets hoor. Het is me net iets te ver lopen. Ik heb mijn telefoon zelfs speciaal vanwege de camera gekocht.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:39 schreef wyccie het volgende:
Loop jij ook altijd naar je werk, Gellius?
Ik vind een telefoon met camera niet bij je passen. Maar je gebruikt zeker alleen de sepiatoepassing, hè?
[ afbeelding ]
Jaja, vanwege de vele megapixels, radio, internet, mp3-speler, Java-spelletjes en bioritmekalender zeker.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:41 schreef Gellius het volgende:
Ik heb mijn telefoon zelfs speciaal vanwege de camera gekocht.
Die was speciaal voor jou, dummie.quote:Ik zal het plaatje even aan een dummie laten.
Ja. Ik hou wel van gadgetsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jaja, vanwege de vele megapixels, radio, internet, mp3-speler, Java-spelletjes en bioritmekalender zeker.
[..]
Die was speciaal voor jou, dummie.
Daguerreotype.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:48 schreef Gellius het volgende:
(Waarom is Edgar Allen Poe speciaal voor mij? )
omdat hij net zulk zwart haar had als jij hebt?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:48 schreef Gellius het volgende:
(Waarom is Edgar Allen Poe speciaal voor mij? )
Oh ja.quote:
Het is allemaal de schuld van de reformatie.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:24 schreef Gellius het volgende:
Ach nee, daar ben je te gewoontjes voor, inderdaad.
Goed opgemerkt, ik vermoed zelfs dat zij een iPhone bezit.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:44 schreef Gellius het volgende:
Die juffrouw lijkt niet erg onder de Reformatie gebukt te gaan, merk ik op.
Nee johquote:
Nou niet bepaald... maar die worden ook wel groot. Al denkt mijn moeder dat als we een tweeling krijgen we hebben verhoogde kans ivm gebruik hormonen ik zal moeten stoppen met werken en daar moet ik dus echt niet aan denken.quote:
Dan hoop ik maar voor je dat het geen tweeling wordt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou niet bepaald... maar die worden ook wel groot. Al denkt mijn moeder dat als we een tweeling krijgen we hebben verhoogde kans ivm gebruik hormonen ik zal moeten stoppen met werken en daar moet ik dus echt niet aan denken.
Thnxquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar voor je dat het geen tweeling wordt.
er zijn vast nog wel andere oplossingen dan stoppen met werken
Positive thinking...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Natuurlijk is alles goed
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
Positive thinking...tja af en toe bekruipt er toch een angstig moment....
Zij niet dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie is Monica?
Ik mag toch hopen dat de dame op de foto niet gaat zingenquote:
Deze heeft wel een achternaam en haar voornaam vind ik wel bij haar passen.quote:R&B-zangeresje. Geen achternaam, net zoals Brandy.
Argh, je bent me net voor.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:36 schreef wiggahlipz het volgende:
dit plaatje is trouwens Venus.
Zo! Goede kwaliteit telefooncamera. Bijna beter dan mijn digitale camera.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:17 schreef Gellius het volgende:
Kijk toch hoe schitterend, die bloembakken! Strak in de beits hoor..
[ afbeelding ]
Gellius was bang dat ik hem op de foto zou zetten. Het is pal voor m'n huis.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo! Goede kwaliteit telefooncamera. Bijna beter dan mijn digitale camera.
Waarom heb je de foto vanuit zo'n vreemd perspectief gemaakt, heel stiekem uit je binnenzak gehaald?
mijn stuk onkruid staat 100 meter verderop geparkeerdquote:Mooie bloembakken. Het stukje onkruid wacht nog op Scrut.
Die blauwe rollator toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gellius was bang dat ik hem op de foto zou zetten. Het is pal voor m'n huis.
[..]
mijn stuk onkruid staat 100 meter verderop geparkeerd
Je parkeert 'm hip voor de yuppenflat?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
mijn stuk onkruid staat 100 meter verderop geparkeerd
Nope, verderopnog, voor die lelijke blokkendoos met balkons aan de voorzijde.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:01 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je parkeert 'm hip voor de yuppenflat?
Ik had nog wel net twee zakken van mijn beste afval naar één van die containers afgevoerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:18 schreef Gellius het volgende:
Ik wilde je anonimiteit niet al te veel compromitteren, scrutinizer.
jawel, en ze heette toen nog Vanessaquote:
Vanessa was haar tijd vooruit,quote:
Dat heet: werkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom sommige mensen nog naar buiten gaan?
Vanaf zondag schaar ik me weer bij het leger werkloze uitvreters. Ik laat nu alvast m'n baard en de afwas staanquote:
Sommige zijn best leukquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik kijk nooit reclame, daarom herkende ik het natuurlijk niet.
Tja hoort er soms bij... dit was trouwens meer klankborden met onze landelijke salarisadministratie.. bespreken wat er speelt, fout gaat, wederzijdse samenwerking enz. best wel nuttig eigenlijk. Zie je ze ook eens ipv alleen via mail.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Zullen we even gaan klankborden?
Gelukkig kun je er om lachen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]tja het heet de klankbordgroep... kan ik ook niets aan doen.
Ik wou even horen hoe dat klonk.quote:Waarover wil jij met mij klankborden?
Natuurlijk kan ik er om lachen... you know me.quote:
Ik heb net weer een periode achter de rug met mensen die zichzelf te serieus nemen en daarom niet serieus te nemen vallen. Duurde even voordat ik daarom kon lachen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik er om lachen... you know me.
Die zin moest ik even een paar keer lezen, maar ik snap hem nu. Jezelf te serieus nemen lijkt me nooit goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb net weer een periode achter de rug met mensen die zichzelf te serieus nemen en daarom niet serieus te nemen vallen. Duurde even voordat ik daarom kon lachen.
Nu breng je me aan het twijfelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
Jezelf te serieus nemen lijkt me nooit goed.
Racey?quote:
Goed is dat hè?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb net vier of vijf pagina's slowchat moeten doorworstelen, bedankt hè
Dat niet.quote:Racey?
Oostenrijksquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:10 schreef qonmann het volgende:
nachtelijk hintje nog Scrutinizer, Nederlands ?
Fantastischquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed is dat hè?
Hintje? Bij nader inzien lijken het me Amerikanen.quote:Dat niet.
Hun nummer is ook bekend omdat Maradona er eens z'n warming-up op deed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |