Dat is een dilemma waar ik geen ja of nee op wens te antwoordenquote:
Het staat gewoon wat netter, ik lig er verder niet wakker van.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:47 schreef wyccie het volgende:
Een PI is niet verplicht bij OP's, geen man overboord.
Ik leer nu een nieuw woord.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie herkennen de koningin van de Nu Yorican soul niet?
Als je me daarvan de betekenis geeft, heb ik er wéér een nieuw woord bijgeleerd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Krek.
krek (bijwoord)quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:52 schreef wyccie het volgende:
Als je me daarvan de betekenis geeft, heb ik er wéér een nieuw woord bijgeleerd.
Dat komt vast omdat al die vrije tijd zich voor je uitstrekt.quote:
Dat had ik nou niet verwacht. Ik vind het als dialect klinken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Godzijdank, het staat in de Van Dale!
Het is ook Fries.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet verwacht. Ik vind het als dialect klinken.
Zet de wekker, je kunt hetquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:00 schreef wyccie het volgende:
Wedden dat ik morgen weer mijn bed niet uit kan komen. Derde keer op rij.
Wanneer leer ik het nou eens een keer?![]()
Trustenquote:Welterusten
Dat is toch fries?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
krek (bijwoord)
1 (informeel) precies, juist
Godzijdank, het staat in de Van Dale!
Normaaalquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
Zoek maar wat wat mij betreft.
Wat heb jij trouwens ineens een normale regelmaat??
Ow werkelijkquote:
quote:
Dat blijkt, Astrud Gilberto is van de Bossa Nova.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:50 schreef tong80 het volgende:
Ik ken geern slasa
ASsrtid Giliberpo ?
Ik roep maar wat
Veel plezier zonder internetquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben even een paar daagjes off-line
Fijne vakantie.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben even een paar daagjes off-line
nu ze kramp hebben kan ik wel wat posten..quote:
Ik geloof dat ik nu Celia Cruz herkenquote:
Heb even gegoogled omdat Scrutinizer er niet meer is (on-line bedoel ik dan)..quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nu Celia Cruz herken![]()
Maar nu is Scrutinizer er niet.
netjes hoor, stond tenslotte al een dagje open..quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
WoeiiiiiiiiiOp die foto als jonge vrouw had ik haar nooit herkend.
Neen..wel een geleerd man, maar daar ontleent hij zijn bekendheid niet aan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Maar het volgende vraagstuk is jouw plaatje... Is het Oppenheimer?
Nee, Nederlander, je kent.'m wel denk ik, zeker van naamquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Een jonge Arthur Miller?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:04 schreef wyccie het volgende:
^%#&@
Te laat gezapt. Ik zag de kont van Jaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |