quote:Op donderdag 4 september 2008 20:08 schreef Roi het volgende:
Die stoel mogen ze er wel weer uithalen.
Dankjewelquote:Op donderdag 4 september 2008 23:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=300
Daar kun je hem terugkijken.
quote:Te gast zijn vandaag:
De tweelingzussen, Liesbeth en Angelique Raeven, ook wel bekend als duo 'L.A. Raeven'. Ze komen vertellen over hun nieuwe expositie over de Chinese beenverlenging. En zanger Rick de Leeuw is te gast.
Daarnaast natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
De tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk is vandaag Marc-Marie Huijbrechts.
Merci, ik had em gisteren ook gemistquote:Op donderdag 4 september 2008 23:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=300
Daar kun je hem terugkijken.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:46 schreef Seam het volgende:
Met Marc Marie in de uitzending lach ik me altijd kapot, of het nou vanwege zijn outfit is of zijn Nee, Ja, Nee, Nee
Haha, ik zag het gisteren op rtl4 en heb het meteen als tv-tip ingestuurd voor DWDD.quote:
Dat had ik gisterenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:22 schreef Silver_Shark het volgende:
De aflevering staat nog niet online
ik viel in slaap
Daarvoor zijn het ook kunstenaarsquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:09 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wat een mongolen die tweeling of wat daarvoor door moet gaan.
Bizar inderdaadquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:09 schreef Vodkadruppel het volgende:
"En nou zit ze in een rolstoel!"quote:Het was fijn om M-M weer eens te zien.
Ik kon ze niet zo serieus nemen. Ze moeten natuurlijk wel beweren dat ze elkaar op leven en dood bevechten, anders verkoopt hun 'kunst' nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:09 schreef Vodkadruppel het volgende:
Hoe Marc-Marie dat zo mooi zeiquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
"En nou zit ze in een rolstoel!"![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
"En nou zit ze in een rolstoel!"![]()
quote:# Jeroen Pauw en Paul Witteman over hun bezoek aan Uruzgan.
# Guus Meeuwis zingt en spreekt over zijn nieuwe album.
# Hanny van Arkel ontdekte in het sterrenstelsel een bijzondere vlek die naar haar is vernoemd.
Zo'n yogahandstand ja,quote:Op maandag 8 september 2008 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Hey deze man kan toch de handstand doen?
Leuk om te zien, die passie.quote:Op maandag 8 september 2008 19:41 schreef DaFrenk het volgende:
Damn, die vent lult aan een stuk door
Idd!quote:Op maandag 8 september 2008 20:04 schreef DrDentz het volgende:
En dat filmpje over genitaliën en dubbelzinnigheden dan?!
Ben ook wel geïnteresseerd geraakt, ja.quote:Op maandag 8 september 2008 20:13 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Vanavond kijken pauw en wittedude.
Zag het net pas in de herhaling, mooi gezicht.quote:
Leuk om te zien inderdaad. En dat aanrecht ook.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:45 schreef Liquidootje het volgende:
Haha toffe gast. Vind die passie geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |