Neem nog een slok.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:07 schreef Killer_Mom het volgende:
[quote]Op dinsdag 2 september 2008 23:51 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu.
Ik zou trouwens liever met Linda in bed liggen dan met Candy.
Frigide doos lijkt me dat.
[/quote
jij met geen van beide, dat bespaart je een toeter in je reet, en t is " als met Candy " muts........
sure,quote:Op woensdag 3 september 2008 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neem nog een slok.
De fles jenever is bijna leeg.
Ik denk dat Candy er net zo over denkt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:51 schreef tong80 het volgende:
Ik zou trouwens liever met Linda in bed liggen dan met Candy.
quote:Gasten woensdag 3 september
Radio DJ Giel Beelen is voor de eerste keer dit seizoen tafelheer. Hij zal zoals gewoonlijk de laatste ontwikkelingen in de muziekwereld met Matthijs bespreken.
Job Cohen, burgemeester van Amsterdam, krijgt vandaag de 'Canon van Amsterdam' overhandigd. In DWDD zijn reactie hierop.
Schrijver Peter Vermaas is correspondent voor De Groene Amsterdammer. In zijn nieuwe boek 'In God We Trust' schrijft hij over de religie in Amerika.
Vincent Icke, hoogleraar sterrenkunde, is de weerman in een nieuwe rubriek in DWDDD. Alleen gaat het niet om het weer op aarde, maar om het weer in het heelal. Ditmaal de zon: onbewolkt en tropisch warm, wellicht?
Zanger Barry Hay heeft een plaat opgenomen met oude nummers van onder andere The Rolling Stones en Van Halen. Vanavond komt hij vertellen waarom.
Die hoogleraar sterrenkunde lijkt me heel leuk.quote:
Ze woont wel prachtig landelijk, met een lekker ding en veel dierenquote:Op woensdag 3 september 2008 00:06 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Candy is a-sexueel.
Die neukt alleen omdat dat hoort als je een realtie hebt.
Ik ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:57 schreef borisz het volgende:
Ik kreeg de film Bikkel vandaag per post binnen.
Dat was best wel tof inderdaadquote:
Je kan ook overdrijvenquote:Op woensdag 3 september 2008 20:22 schreef marcodej het volgende:
Giel maakte zich historisch belachelijk...
? Als gast zeker, want Hugo Borst is sidekickquote:Op woensdag 3 september 2008 20:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
MORGEN HANS TEEUWEN HANS TEEUWUUHHH!!!
JAHAHAHAHAHAHAA HANS TEEUWENE 10101000110!!!!!____!!@#$%^ HANS TEEUWEN!!!![]()
![]()
![]()
Ach, hij heeft op zich wel een punt (ben het met hem eens), maar ik vond het jammer hoe die het bracht...quote:
hij werd gelukkig goed afgezekenquote:Op woensdag 3 september 2008 20:17 schreef -skippybal- het volgende:
Giel Beelen, irritante kutmongoolJe weet níks van muziek. Prutser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |