hier al de gehele tijd regen en onweer + een harde Woei.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:52 schreef JeffreyXL het volgende:
Hoorde op de radio dat het in Limburg echt flink tekeer ging. Zou natuurlijk goed deze richting in kunnen komen al hoop ik van niet.
Laat 't er maar allemaal lekker uitvallen.. zolang het komend weekend maar droogblijft in Limboland.. heb niet zo'n zin om door de modder heen te gaan banjeren met Pinkpop eigenlijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:52 schreef JeffreyXL het volgende:
Hoorde op de radio dat het in Limburg echt flink tekeer ging. Zou natuurlijk goed deze richting in kunnen komen al hoop ik van niet.
Zie jij ook telkens lichtflitsen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier al de gehele tijd regen en onweer + een harde Woei.
Nog wel jahquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Laat 't er maar allemaal lekker uitvallen.. zolang het komend weekend maar droogblijft in Limboland.. heb niet zo'n zin om door de modder heen te gaan banjeren met Pinkpop eigenlijk
Edit: vooralsnog ziet 't er naar uit dat de bussen vanaf maandag algeheel staken, right?
jahquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Zie jij ook telkens lichtflitsen?
WTFquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:09 schreef Janetje het volgende:
Man ik schrok me helemaal de apentering om half 12, heb nog nooit zo'n harde donderslag gehoord.
Alles trilde hier zo'n beetje.. Inclusief ik.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WTF
hier ook omstreeks die tijd een harde knal
was net bezig om een pc aan te sluiten. Ik tegen die gast: Gaat flink tekeer
hier neit. Dat scheelt dan weerquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alles trilde hier zo'n beetje.. Inclusief ik.
Vanaf zondag 1 juni ligt alles voor onbepaalde tijd plat.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Laat 't er maar allemaal lekker uitvallen.. zolang het komend weekend maar droogblijft in Limboland.. heb niet zo'n zin om door de modder heen te gaan banjeren met Pinkpop eigenlijk
Edit: vooralsnog ziet 't er naar uit dat de bussen vanaf maandag algeheel staken, right?
Graag gedaanquote:
DAT was niet de bedoelingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |