Dan moet ik je eerst gezien hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:35 schreef Tegan het volgende:
Je mag er wel achterkomen door mij in je wie-ken-je-in-het-echt-van-Fok!-lijstje te zetten[ afbeelding ].
moet geen probleem zijn lijkt mij, Tilburg en dongen is bijna in elkaar over gegroeidquote:
Ik ben van 3 tot 9 in de FRS op de heuvelstraat.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:42 schreef Tegan het volgende:
Dus?
Ik ben de hele dag in Dongenquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben van 3 tot 9 in de FRS op de heuvelstraat.
Ik weet het trouwens alquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:29 schreef Messenga het volgende:
Maar hoe ziet dat babytje er 18 jaar later eigenlijk uit?
jah en ik heb nog wel verteld wat wij vroegenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:05 schreef Tegan het volgende:
En ik weet gewoon nog steeds niet wie je was. Komen zoveel mensen daar
.
BIJNA WEEKENDquote:
WORD!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:07 schreef hetzusjevan het volgende:
GADVER. ik heb om kwart over 7 tentamen en ik ben al superzenuwachtig maar dit is ook 't eerste tentamen waarbij er punten afgetrokken worden als je een fout antwoord geeft..
40 MC vragen, 1/3 gokkans gaat ervanaf als je fout antw geeft.. je moet er 20 goed hebben wil je geslaagd zijn.
Kortom:
- 20 ZEKER WETEN goed maken en de rest niet invullen
- 25 ZEKER WETEN goed maken en de rest mag fout ingevuld worden
Maar dalijk weet ik er maar 15 zeker weten![]()
. Wens me succes aight
.
Goodluck meidquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:07 schreef hetzusjevan het volgende:
GADVER. ik heb om kwart over 7 tentamen en ik ben al superzenuwachtig maar dit is ook 't eerste tentamen waarbij er punten afgetrokken worden als je een fout antwoord geeft..
40 MC vragen, 1/3 gokkans gaat ervanaf als je fout antw geeft.. je moet er 20 goed hebben wil je geslaagd zijn.
Kortom:
. Wens me succes aight
.
Succes!!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Kortom:
. Wens me succes aight
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |